Axial SCX-10 kit
-
- Naczelny Emigrant / AT !
- Posty: 452
- Rejestracja: 2009-02-09, 16:45
- Imię:
- Lokalizacja: UK
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Axial SCX-10 kit
Mial ktos? Bawil sie moze? Jak to sie ma w stosunku do seryjnego AX-10 (głownie chodzi mi o wykrzyz i prace zawieszenia)
czy w wersji kit mosty sa z dyframi i czy maja "zalaczana" blokade czy trza gluta jakiegos wcisnac do dyfra?
...no chyba ze maja te mosty bez dyfrów... Wiem ze róznie to jest w wersjach ARTR RTR i KIT...
czy w wersji kit mosty sa z dyframi i czy maja "zalaczana" blokade czy trza gluta jakiegos wcisnac do dyfra?
...no chyba ze maja te mosty bez dyfrów... Wiem ze róznie to jest w wersjach ARTR RTR i KIT...
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Tu masz link do SCX-a
coś niecoś, można dojrzeć
http://www.rcnitrotalk.com/axial-scx10- ... e-4wd-kit/
tu widać znacznie więcej
http://www.axialracing.com/ftp/pdfs/ax9 ... uc_web.pdf
tak wygląda zwykły AX
http://www.rcnitrotalk.com/axial-ax10-s ... k-crawler/
a tu widać ładnie ramę z SCX-a
http://www.tamiyaclub.com/forum/index.p ... 47762&st=0
no wreszcie - znalazłem, to czego szukałem
http://www.axialracing.com/ftp/scx10/
coś niecoś, można dojrzeć
http://www.rcnitrotalk.com/axial-scx10- ... e-4wd-kit/
tu widać znacznie więcej
http://www.axialracing.com/ftp/pdfs/ax9 ... uc_web.pdf
tak wygląda zwykły AX
http://www.rcnitrotalk.com/axial-ax10-s ... k-crawler/
a tu widać ładnie ramę z SCX-a
http://www.tamiyaclub.com/forum/index.p ... 47762&st=0
no wreszcie - znalazłem, to czego szukałem
http://www.axialracing.com/ftp/scx10/
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
A może Traxxas Summit http://www.traxxas.com/products/electric/summit5610/trx_summit5610.htm
Ciekawa alternatywa i ma możliwość zdalnego załączania blokady dyfra
Pozdr
Ciekawa alternatywa i ma możliwość zdalnego załączania blokady dyfra
Pozdr
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Dyfry to one mają raczej napewnotarsus pisze:no dzieki, pozostaje jeszcze pytanie co do mostów w wersji KIT. Nie pisza tego dokladnie nigdzie. Bez dyfra/z dyfrem/z dyfrem z blokada...?
Tu znalazłem kawałek opisu :
The axles have been designed with many features that are not available from other products on the market. Everything from the axle strength, pinion angle, caster, and ground clearance were taken into consideration when designing these axles. The result is a far superior axle that will stand-up to some severe punishment. To ensure added longevity from the start a hi-tolerance sintered diff locker is included along with hardened axle shafts.
-
- Naczelny Emigrant / AT !
- Posty: 452
- Rejestracja: 2009-02-09, 16:45
- Imię:
- Lokalizacja: UK
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Niestety w instrukcji do SCX-10 która podeslal zotornik wyglada na to ze zamiast mechanizmu róznicowego do dyfra wklada sie taki dziwny krzyzak w ktory wchodza poloski, co wskazuje na na stale zblokowana oś. Po satelitach ani sladu. Ciekawe wlasnie w ktorej wersji beda sprzedawac mosty z dyframi....
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Nie wiem jakim celom ma służyć ewentualnie to autko, ale My wszyscy /99,99%/ mamy zablokowane dyfry. Więc ich brak nie stanowi żadnego kłopotu. A wspomniany przez Ciebie element, to nic innego jak gotowa blokada, ci którzy mają mosty TLT /np. jak ja/ muszą kombinować dopiero z ich zablokowaniem.tarsus pisze:Niestety w instrukcji do SCX-10 która podeslal zotornik wyglada na to ze zamiast mechanizmu róznicowego do dyfra wklada sie taki dziwny krzyzak w ktory wchodza poloski, co wskazuje na na stale zblokowana oś. Po satelitach ani sladu. Ciekawe wlasnie w ktorej wersji beda sprzedawac mosty z dyframi....
p.s. z tego co się orientuję, to możesz sobie dokupić /jak zapragniesz/ dyfer do mostu Axiala
- redin
- Weteran / AT!
- Posty: 3795
- Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Czeladź
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Walle pisze:Dyfry to one mają raczej napewnotarsus pisze:no dzieki, pozostaje jeszcze pytanie co do mostów w wersji KIT. Nie pisza tego dokladnie nigdzie. Bez dyfra/z dyfrem/z dyfrem z blokada...?
Tu znalazłem kawałek opisu :
The axles have been designed with many features that are not available from other products on the market. Everything from the axle strength, pinion angle, caster, and ground clearance were taken into consideration when designing these axles. The result is a far superior axle that will stand-up to some severe punishment. To ensure added longevity from the start a hi-tolerance sintered diff locker is included along with hardened axle shafts.
moj axial nie miał dyfrów
a summit to wielka krowa i nie nadaje sie do naszego trialu
-
- Naczelny Emigrant / AT !
- Posty: 452
- Rejestracja: 2009-02-09, 16:45
- Imię:
- Lokalizacja: UK
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Zotornik. A mogu tez mam zblokowane, ale czasem rozpinam. Tak dla frajdy. Skro to jest model, a wiekszosc jednak stara sie im nadac jakis wyglada samochodów 1:1 - niekoniecznie rurowca do zawodów, wiec uwazam ze powinien miec dyferencjaly jak podobny 1:1. o jakiego diaboła byla by wtedy idea samego mostu... taniej wyjdzie oś z trybikiem na dwóch łozyskach... Dyfer musi byc i basta... poza tym samo jego skladanie mi sie podoba
... szkoda ze w 1:1 nie jest tak latwo - ARBy bym sobie sam zalozyl a nie placil jakies wsciekle pieniadze za zestrajanie luzów pozniej... :Y
... szkoda ze w 1:1 nie jest tak latwo - ARBy bym sobie sam zalozyl a nie placil jakies wsciekle pieniadze za zestrajanie luzów pozniej... :Y
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
W pełni rozumiem podejście do tematu.
Choć praktyka rc trialu jest taka, że bez blokady ani rusz
Dlatego część rozwiązań jest wykonywana z założenia "na sztywno", poniżej przykład
http://rc4wdstore.com/product_info.php? ... cts_id=653
Za to o takiej jeździe jaką można zobaczyć pod tym linkiem mając blokadę i nasze silniki można niestety tylko zapomnieć
http://www.traxxas.com/products/video/5805/
Czasem kusi mnie ten Slash, to coś zupełnie innego od trialu - czasem trzeba zaszaleć
Mam co prawda Subaru na podwoziu TB-02, ale tam max prześwit, to mniej niż 1 cm i do tego wanienkowe podwozie
Choć praktyka rc trialu jest taka, że bez blokady ani rusz
Dlatego część rozwiązań jest wykonywana z założenia "na sztywno", poniżej przykład
http://rc4wdstore.com/product_info.php? ... cts_id=653
Za to o takiej jeździe jaką można zobaczyć pod tym linkiem mając blokadę i nasze silniki można niestety tylko zapomnieć
http://www.traxxas.com/products/video/5805/
Czasem kusi mnie ten Slash, to coś zupełnie innego od trialu - czasem trzeba zaszaleć
Mam co prawda Subaru na podwoziu TB-02, ale tam max prześwit, to mniej niż 1 cm i do tego wanienkowe podwozie
- barman_pl
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 5077
- Rejestracja: 2008-07-17, 22:32
- Imię: Halinka
- Lokalizacja: blisko Łodzi ;)
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Zotornik - więc polecam TL-01b na podwoziu bagusa... mam i nigdy nie sprzedam ... Jak chcę szybciej to przekładam aku z fjorda i jazda ... A za całego kompletnego nowego TL01b z elektroniką dałem 300zł na allegrozotornik pisze:...Czasem kusi mnie ten Slash, to coś zupełnie innego od trialu - czasem trzeba zaszaleć
Mam co prawda Subaru na podwoziu TB-02, ale tam max prześwit, to mniej niż 1 cm i do tego wanienkowe podwozie
Pozdr.
- redin
- Weteran / AT!
- Posty: 3795
- Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Czeladź
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
mi sie bardzo podoba zabawa z rozblokowanym dyfrem, jest to tak jak w 1;1 trzeba wiekszosc przeszkód brać troche szybciej, przez co jest to bardziej efektywne i wygląda lepiejtarsus pisze:Zotornik. A mogu tez mam zblokowane, ale czasem rozpinam. Tak dla frajdy. Skro to jest model, a wiekszosc jednak stara sie im nadac jakis wyglada samochodów 1:1 - niekoniecznie rurowca do zawodów, wiec uwazam ze powinien miec dyferencjaly jak podobny 1:1. o jakiego diaboła byla by wtedy idea samego mostu... taniej wyjdzie oś z trybikiem na dwóch łozyskach... Dyfer musi byc i basta... poza tym samo jego skladanie mi sie podoba
... szkoda ze w 1:1 nie jest tak latwo - ARBy bym sobie sam zalozyl a nie placil jakies wsciekle pieniadze za zestrajanie luzów pozniej... :Y