Klasa Wraith
- Radzik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 5327
- Rejestracja: 2010-09-07, 21:34
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Będzin
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Ja nie widzę przeszkód żeby taka klasa powstała.
Napiszcie regulamin i jeździjcie na zawody.
Ale nikt tego za was nie zrobi musiałby by być ktoś, kto to wszystko ogarnie
Na forum już było kila razy, że ktoś wymyślił jakąś klasę, narobił szumu wokół tematu, z reguły wtrącały się osoby, które nic nie wnosiły do tematu, powstawał kwas i potem wszystko ucichło, a nowej klasy i tak nie ma.
Także wszystko w waszych rękach.
Napiszę tylko jedno od siebie, nie może to być kolejny dodatkowy termin. Tylko taka klasa musiała by startować równolegle z pozostałymi, podczas zawodów ujętych w terminarzu na dany rok.
Zapraszamy serdecznie na zawody
Pozdrawiam :W
Radek
Napiszcie regulamin i jeździjcie na zawody.
Ale nikt tego za was nie zrobi musiałby by być ktoś, kto to wszystko ogarnie
Na forum już było kila razy, że ktoś wymyślił jakąś klasę, narobił szumu wokół tematu, z reguły wtrącały się osoby, które nic nie wnosiły do tematu, powstawał kwas i potem wszystko ucichło, a nowej klasy i tak nie ma.
Także wszystko w waszych rękach.
Napiszę tylko jedno od siebie, nie może to być kolejny dodatkowy termin. Tylko taka klasa musiała by startować równolegle z pozostałymi, podczas zawodów ujętych w terminarzu na dany rok.
Zapraszamy serdecznie na zawody
Pozdrawiam :W
Radek
Rozumiem, że drugi to właśnie ten "bezklasowiec".Sharki pisze:I dlatego niektórzy dokupują drugi
Skoro go dokupują, to znaczy, że mają taką potrzebę i że ten pierwszy nie do końca spełnia ich wymagania czy potrzeby.
Jeśli już go mają to nie muszą tylko jeździć w kółko za domem, a mogą dać upust duchowi współzawodnictwa - przecież go mają, bo startują w zawodach z pierwszym modelem.
Argument typu "że to ten drugi" jest dla mnie zupełnie niezrozumiały.
- Sharki
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 983
- Rejestracja: 2013-06-06, 15:31
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Chorzów
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Ja najpierw kupiłem Wraitha ale nim na zawody jak do tej pory nie można startować.
Jak się zastanawiałem nad kupnem SCX10 czy Wraith, koledzy doradzali mi od razu SCX10 ale uparłem się i kupiłem Wraitha bo mi się bardziej spodobał (wygląd i szybkość -> możliwości) ale teraz też chce spróbować sił w boju i dlatego dokupiłem SCX10 ("ten drugi").
Dlatego tak napisałem.
W razie czego Wraith mój wstępnie dla Syna lub Kolegi.
Jak się zastanawiałem nad kupnem SCX10 czy Wraith, koledzy doradzali mi od razu SCX10 ale uparłem się i kupiłem Wraitha bo mi się bardziej spodobał (wygląd i szybkość -> możliwości) ale teraz też chce spróbować sił w boju i dlatego dokupiłem SCX10 ("ten drugi").
Dlatego tak napisałem.
W razie czego Wraith mój wstępnie dla Syna lub Kolegi.
- rafal-waw
- Znawca / AT!
- Posty: 1184
- Rejestracja: 2014-07-14, 09:52
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Witam,
Jestem Tu nowy i bardzo nie wiem gdzie pytać. Poruszanie temat modelu Vaterra Twin Hammers. a ja stanołem przed wyborem między
Twin Hammers KIT będzie dostępny od sierpnia w cenie 1149.99zł.
http://www.vaterrarc.com/Products/Defau ... d=VTR03001
a
Axial Yeti narazie brak informacja o sprzedaży w polsce.
a może lepiej wybrać Axial Wraith KIT
Osobiście podoba mi się najbardziej Vaterra ale zastanawiam się nad jej jakością wykonanie .
Skąd bierzecie części od swoich Axiali ?
Proszę o radę bo ciężko jest w naszym kraju znaleść jakiś opis użytkownika Twin Hammers.
Pozdrawiam Rafał .
Jestem Tu nowy i bardzo nie wiem gdzie pytać. Poruszanie temat modelu Vaterra Twin Hammers. a ja stanołem przed wyborem między
Twin Hammers KIT będzie dostępny od sierpnia w cenie 1149.99zł.
http://www.vaterrarc.com/Products/Defau ... d=VTR03001
a
Axial Yeti narazie brak informacja o sprzedaży w polsce.
a może lepiej wybrać Axial Wraith KIT
Osobiście podoba mi się najbardziej Vaterra ale zastanawiam się nad jej jakością wykonanie .
Skąd bierzecie części od swoich Axiali ?
Proszę o radę bo ciężko jest w naszym kraju znaleść jakiś opis użytkownika Twin Hammers.
Pozdrawiam Rafał .
Przed zakupem Wraitha też zastanawiałem się nad Twin Hammers.
O wyborze zdecydował film z Youtube( np. porównujący oba te modele i przyjrzenie się z bliska znajomemu Wraithowi.
Części do podrasowania Wraitha jest coraz mniej, bo jego miejsce będzie zajmował Yeti, ale ciągle są dostępne na wielu stronach (np. http://www.integy.com/, czy http://www.asiatees.com/)
Jedyną przewagą Twin Hammers nad Wraithem było moim zdaniem niezależne przednie zawieszenie. Dlatego niektórzy zakładali do niego przód od EXO. Powstawał wtedy tzw. Wrexo.
Axial naprawił ten "błąd" wypuszczając Yeti z niezależnym przodem. Gdybym teraz miał dokonywać zakupu, to bezdyskusyjnie kupił bym Yeti, ale w wersji KIT – tak mam też zamiar zrobić.
Pewnie będzie dostępny za jakieś trzy miesiące, a części tuningowe do niego pokażą się pewnie lada dzień.
Nie licz, że w Polsce kupisz coś taniej (choć są wyjątki). Raczej mysl o zakupach zagranicą.
O wyborze zdecydował film z Youtube( np. porównujący oba te modele i przyjrzenie się z bliska znajomemu Wraithowi.
Części do podrasowania Wraitha jest coraz mniej, bo jego miejsce będzie zajmował Yeti, ale ciągle są dostępne na wielu stronach (np. http://www.integy.com/, czy http://www.asiatees.com/)
Jedyną przewagą Twin Hammers nad Wraithem było moim zdaniem niezależne przednie zawieszenie. Dlatego niektórzy zakładali do niego przód od EXO. Powstawał wtedy tzw. Wrexo.
Axial naprawił ten "błąd" wypuszczając Yeti z niezależnym przodem. Gdybym teraz miał dokonywać zakupu, to bezdyskusyjnie kupił bym Yeti, ale w wersji KIT – tak mam też zamiar zrobić.
Pewnie będzie dostępny za jakieś trzy miesiące, a części tuningowe do niego pokażą się pewnie lada dzień.
Nie licz, że w Polsce kupisz coś taniej (choć są wyjątki). Raczej mysl o zakupach zagranicą.
- rafal-waw
- Znawca / AT!
- Posty: 1184
- Rejestracja: 2014-07-14, 09:52
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
WIELKIE DZIĘKUJĘ za zainteresowanie moim tematem . myślałem nad Twin Hammers bo jest troszkę mniejszy od Axiali i ta przekładni dwu biegowa też może być ciekawa . Najbardziej odpowiadał by mi Traxxas Summit ale jak dla mnie to kolos. Zawsze jeżdżę z synami i mamy ze sobą trzy modele . dlatego w dalszym ciągu nie przepraszam Vaterry. No chyba że naprawdę nie jest warta uwagi . Więc proszę o pomoc właścicieli bądź byłych właścicieli Vaterra Twin Hammers o opinie o tym modelu .
- rafal-waw
- Znawca / AT!
- Posty: 1184
- Rejestracja: 2014-07-14, 09:52
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
jedną osobę już znalazłem KOLEGA MANIEK mi bardzo pomógł . zdecyduje się chyba na TH KIT spełnia wszystkie moje oczekiwania . Axial jest super ale są droższe i większe napewno są lepsze do ,szybszej jazdy a ja mam inne modele do tego leku teraz szukam czegoś czym bym mógł w błocie się pobawić . ,Scout jak za tą kasę i lekkich modyfikacjiach daje radę ale zawsze podobały mi się TH . Troszkę kuszą mnie też modele skalowe Axiala ,szczególnie jak zobaczy się te WASZE maszyny w akcji na YT. Co ja pisze jak żona usłyszała by o kolejnym modelu ....ledwo wywalczyłem ZGODĘ na zakup Vaterry . ale muszę kiedyś wprosić się na WASZE spotkanie w warszawce i popatrzeć co i jak na żywo .
Dziękuję i Pozdrawiam
Dziękuję i Pozdrawiam
- rafal-waw
- Znawca / AT!
- Posty: 1184
- Rejestracja: 2014-07-14, 09:52
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
chyba ogólnie wygląd TH . zawsze podobały mi się takie "surowe"maszyny . a jestem "wzrokowcem" no i jak to żona powiedział " ten jest jakiś taki bardziej zwinny" oglądając filmy na YT . nie ukrywam wielkość ma znaczenie nie chce żeby model był większy od typowej 10tki . pozatym SŁOWO MAŁŻONKI też jest decydujące w tym wyborze Ona też jeździ modelami . wypowiedź kolegi MANIKA utwierdziła mnie ostatecznie w wyborze .