klasy na zawodach
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
klasy na zawodach
Witajcie :W
Ostatnio dużo myslałem na temat zawodów trialu i przyszłości axiala, i doszedłem do wniosku, że problem nie dotyczy tylko mnie, a mianowicie klasy na zawodach. Ogólnie mówiąc chodzi o to, że ciężko w tym momencie się zdecydować gdzie udeżać z modelem ponieważ chcąc wygrywać nie można mieć detali natomiast modele redukcyjne nie mają szans... i w ten oto sposób udeżam w stół, aby wypowiedzieli się fachowcy co z tym fantem zrobic, ponieważ widziałem różne próby ruszenia tematu np wyprawy w kilka modeli, camel trophy czy campery. Z drógiej strony dzieląc się na redukcyjne śliczności i modele do wygrywania (trial i nasze poczciwe brameczki) można też coś zmienić...
Tak więc podsumowując chciałbym żucić parę pomysłów na klasy do ogólnej analizy:
1. przeprawa modelami open
2. przeprawa camperami
3. camel trophy
i 4. moim zdaniem najciekawszy punkt...
stworzenie/przerobienie klasy dla modeli redukcyjnych do bólu tzn wiernych oryginałowi pod względem zawieszenia rti wielkości koła i detalami (poparte zdjęciem auta 1:1)
Mam tylko nadzieje, że dotrwaliście do tego miejsca, nie zanudziłem was i mnie nie zbesztacie.
Pozdrawiam
Ostatnio dużo myslałem na temat zawodów trialu i przyszłości axiala, i doszedłem do wniosku, że problem nie dotyczy tylko mnie, a mianowicie klasy na zawodach. Ogólnie mówiąc chodzi o to, że ciężko w tym momencie się zdecydować gdzie udeżać z modelem ponieważ chcąc wygrywać nie można mieć detali natomiast modele redukcyjne nie mają szans... i w ten oto sposób udeżam w stół, aby wypowiedzieli się fachowcy co z tym fantem zrobic, ponieważ widziałem różne próby ruszenia tematu np wyprawy w kilka modeli, camel trophy czy campery. Z drógiej strony dzieląc się na redukcyjne śliczności i modele do wygrywania (trial i nasze poczciwe brameczki) można też coś zmienić...
Tak więc podsumowując chciałbym żucić parę pomysłów na klasy do ogólnej analizy:
1. przeprawa modelami open
2. przeprawa camperami
3. camel trophy
i 4. moim zdaniem najciekawszy punkt...
stworzenie/przerobienie klasy dla modeli redukcyjnych do bólu tzn wiernych oryginałowi pod względem zawieszenia rti wielkości koła i detalami (poparte zdjęciem auta 1:1)
Mam tylko nadzieje, że dotrwaliście do tego miejsca, nie zanudziłem was i mnie nie zbesztacie.
Pozdrawiam
Re: klasy na zawodach
już na wstępie nie masz racji..igor1300 pisze:problem nie dotyczy tylko mnie
to kwestia indywidualna, jak masz problem z podjęciem decyzji w jakiej klasie startować to znaczy, że nie jesteś do końca przekonany, czy jeździsz takim modelem jak byś chciał.igor1300 pisze:chodzi o to, że ciężko w tym momencie się zdecydować gdzie udeżać z modelem
Mirek ma detale i wygrywa, więc o co chodzi?igor1300 pisze:ponieważ chcąc wygrywać nie można mieć detali
Dlatego jeżdżą z równymi sobie w klasie scaled po rzekomo łatwiejszych trasach niż sport..igor1300 pisze:natomiast modele redukcyjne nie mają szans...
No i puścisz w takiej klasie razem oszpejowanego f350 i wierną kopię rock crawlera?igor1300 pisze:stworzenie/przerobienie klasy dla modeli redukcyjnych do bólu tzn wiernych oryginałowi pod względem zawieszenia rti wielkości koła i detalami (poparte zdjęciem auta 1:1)
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
Po części masz rację, jednak przykład z życia to klasa truck... 4x4 z 6x6 no i deskorokli...
wszystko w kupie się da. Wg Twojego myślenia należałoby podzielić klasę truck na podkategorie tak jak ma to miejsce w samochodach 4x4. Z innej beczki zauważ, że crawler wykonany redukcyjnie nie będzie tak dobry jak aktualne crawlerymi oraz przykładowy ford często występuje jako crawler ponieważ ma do tego predyspozycje.
Ogólnie żecz biorąc pomysł wywiodłem międzyinnymi z tego, że chciałbym mieć model redukcyjny, tylko nie zostanę dopuszczony w scale chociażby ze względu na średnicę kół rti itp, natomiast w sport (lub nawet crawler...) taki model jest bez szans.
Czekam niecierpliwie na inne opinie i pomysły.
wszystko w kupie się da. Wg Twojego myślenia należałoby podzielić klasę truck na podkategorie tak jak ma to miejsce w samochodach 4x4. Z innej beczki zauważ, że crawler wykonany redukcyjnie nie będzie tak dobry jak aktualne crawlerymi oraz przykładowy ford często występuje jako crawler ponieważ ma do tego predyspozycje.
Ogólnie żecz biorąc pomysł wywiodłem międzyinnymi z tego, że chciałbym mieć model redukcyjny, tylko nie zostanę dopuszczony w scale chociażby ze względu na średnicę kół rti itp, natomiast w sport (lub nawet crawler...) taki model jest bez szans.
Czekam niecierpliwie na inne opinie i pomysły.
- Bobas
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2103
- Rejestracja: 2008-01-23, 15:47
- Imię: Łoligator
- Lokalizacja: z EPPK
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
:O a moze tak zacząć szydełkowanie :?
odpowiedz sobie wpierw w jakiej klasie chcesz startować ?
potem przygotuj do tej klasy odpowiednio model !
a potem wykaż się na trasie i dobrej znajomości sewgo modelu byś nie był zaskoczony sytuacją na trasie :Dr
odpowiedz sobie wpierw w jakiej klasie chcesz startować ?
potem przygotuj do tej klasy odpowiednio model !
a potem wykaż się na trasie i dobrej znajomości sewgo modelu byś nie był zaskoczony sytuacją na trasie :Dr
Ostatnio zmieniony 2008-10-10, 20:19 przez Bobas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
To ja czegoś nie rozumiem Chcesz zbudować model w skali 1:10 z kołami o średnicy 140 mm ? Jak scaled to scaled i nie widzę auta w 1:1 które miałoby opony o średnicy większej niż 110 cm. Mówimy o "normalnym" aucie dla jasności.igor1300 pisze:P
Ogólnie żecz biorąc pomysł wywiodłem międzyinnymi z tego, że chciałbym mieć model redukcyjny, tylko nie zostanę dopuszczony w scale chociażby ze względu na średnicę kół rti itp, natomiast w sport (lub nawet crawler...) taki model jest bez szans.
Czekam niecierpliwie na inne opinie i pomysły.
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
BOBAS pisze::O a moze tak zacząć szydełkowanie :?
Nie umiem
odpowiedz sobie wpierw w jakiej klasie chcesz startować ?
aktualnie sport, a docelowo również czymś redukcyjnym...
potem przygotuj do tej klasy odpowiednio model !
axial się spisał więc zostaje w sport
a potem wykaż się na trasie i dobrej znajomości sewgo modelu byś nie był zaskoczony sytuacją na trasie
lokata na zawodach w mirowie na maleńkich kółkach dowodzi, że nie jestem żółtodziobem.
Unix: chciałem, i chcę nadal bo jest wg mnie coś pięknego w tym fordzie... Może się wam nie podoba, ale to kwestja gustu.
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Mała uwaga, to nie jest seryjne auto tylko modyfikowane więc trudno go odnieść do klasy scaled ...igor1300 pisze:BOBAS pisze::O a moze tak zacząć szydełkowanie :?
Nie umiem
odpowiedz sobie wpierw w jakiej klasie chcesz startować ?
aktualnie sport, a docelowo również czymś redukcyjnym...
potem przygotuj do tej klasy odpowiednio model !
axial się spisał więc zostaje w sport
a potem wykaż się na trasie i dobrej znajomości sewgo modelu byś nie był zaskoczony sytuacją na trasie
lokata na zawodach w mirowie na maleńkich kółkach dowodzi, że nie jestem żółtodziobem.
Unix: chciałem, i chcę nadal bo jest wg mnie coś pięknego w tym fordzie... Może się wam nie podoba, ale to kwestja gustu.
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
A czy trialówki to seryjne wozy
Z drógiej strony wcale nie próbuję przepchnąć tego forda do scaled , pomijając fakt, że z takim rozstawem osi, nie ma szans gdzie indziej niż w scaled...
No nic, temat otwarty. Może warto udeżyć w trucki? Chociaż pewien unimog może skutecznie utrudnić dominację w klasie
p.s. nie mam dostępu do AT (why?) więc nie wiem jak się toczą losy expedycji za pomocą camperów, przeprawy i defków. Może mnie ktoś oświecić oriętacyjnie jakie będą panowały zasady i ograniczenia, bo może to będzie mój goal...
Z drógiej strony wcale nie próbuję przepchnąć tego forda do scaled , pomijając fakt, że z takim rozstawem osi, nie ma szans gdzie indziej niż w scaled...
No nic, temat otwarty. Może warto udeżyć w trucki? Chociaż pewien unimog może skutecznie utrudnić dominację w klasie
p.s. nie mam dostępu do AT (why?) więc nie wiem jak się toczą losy expedycji za pomocą camperów, przeprawy i defków. Może mnie ktoś oświecić oriętacyjnie jakie będą panowały zasady i ograniczenia, bo może to będzie mój goal...
- igor1300
- Naciągacz ! UWAGA !
- Posty: 2192
- Rejestracja: 2007-07-11, 20:13
- Imię: Igor
- Lokalizacja: Gd
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
ehh czemu jesteście z góry "na nie"
Dlaczego robicie ot, które tak sami tępicie zamiast wnieść coś konstruktywnego do tematu. Dziwne, że pomimo pojawienia się na zawodach sytuacja się nie zmieniła wogóle, i nadal nie mogę wnieść nic od siebie. Mam wiele pomysłów, jedne złe inne gorsze, ale poto jest dyskusja, aby wyłowić te dobre. Na zawodoch rozmawiałem na temat przepisów i klas i myslę, że kontynuacja tej rozmowy na forum wniosła by conajmniej sporo do tematu i otworzyła wszystkim oczy na inne podejście do tematu niż tylko brameczki...
oftopujcie dalej jak chcecie, jestem zbyt malutki przy was, by móc wam zwracać uwagę
Dlaczego robicie ot, które tak sami tępicie zamiast wnieść coś konstruktywnego do tematu. Dziwne, że pomimo pojawienia się na zawodach sytuacja się nie zmieniła wogóle, i nadal nie mogę wnieść nic od siebie. Mam wiele pomysłów, jedne złe inne gorsze, ale poto jest dyskusja, aby wyłowić te dobre. Na zawodoch rozmawiałem na temat przepisów i klas i myslę, że kontynuacja tej rozmowy na forum wniosła by conajmniej sporo do tematu i otworzyła wszystkim oczy na inne podejście do tematu niż tylko brameczki...
oftopujcie dalej jak chcecie, jestem zbyt malutki przy was, by móc wam zwracać uwagę