Jeep - SCX
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Powiem tak, że jakoś nie kumam tego ESC. Procedurę parowania esc i apki robiłem kilka razy w ten sam sposób i udało się chyba za 6 razem. Udało się - znaczy mam wsteczny, ale nie działa FAILSAFE. Wcześniej nie miałem wstecznego, a był failsafe .... Dziś już nie mam siły do tego, jutro powalczę dalej.
Na apce jest przełącznik 50/50 i 70/30, w manualu napisali żeby 50/50 dla nitro stosować, a 70/30 dla pozostałych, tyle przy 70/30 nie udało mi się sparować, a przy 50/50 tak. Może to mieć jakiś wpływ na failsafe ?
Dodatkowo coś niepokojącego się dzieje z tylnym mostem, jakoś przerywa, któraś zębatka może być uszkodzona. Eh...
Na apce jest przełącznik 50/50 i 70/30, w manualu napisali żeby 50/50 dla nitro stosować, a 70/30 dla pozostałych, tyle przy 70/30 nie udało mi się sparować, a przy 50/50 tak. Może to mieć jakiś wpływ na failsafe ?
Dodatkowo coś niepokojącego się dzieje z tylnym mostem, jakoś przerywa, któraś zębatka może być uszkodzona. Eh...
- andrzej w
- Początkujacy / AT!
- Posty: 976
- Rejestracja: 2011-12-06, 23:00
- Imię: andrzej
- Lokalizacja: czechy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
zach23 pisze:Też mi wygląda, że wały nie są zgodnie z instrukcja złożone.andrzej w pisze:sprawdź ułożenie wałów napędowych :-Oo
Pozdr. :W
Obrazek
Do tego muszą być tak samo ustawione na przodzie i na tyle - w tej samej pozycji.
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Dwa dni temu rozebrałem cały most, przy okazji uszczelniłem i po złożeniu jest OK, nic nie przeskakuje.
Pierwszy test w terenie był wczoraj i już mam budę z przodu do sklejenia, ale tak bywa. Temu fragmentowi z instrukcji się przyjrzę dokładniej, nie składałem tego modelu, kupiłem gotowy i szczerze nie przyszło mi do głowy to sprawdzać.
Pierwszy test w terenie był wczoraj i już mam budę z przodu do sklejenia, ale tak bywa. Temu fragmentowi z instrukcji się przyjrzę dokładniej, nie składałem tego modelu, kupiłem gotowy i szczerze nie przyszło mi do głowy to sprawdzać.
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
A tym mnie zaskoczyłeś , nie myślałem o tym, najwyżej będzie Extreme ? Niestety z tym zderzakiem syn szybciej budę rozwali niż w zawodach wystartuje.
Jako że zderzak musi zostać zgodnie z regulaminem, wymyśliłem że dorobię kawałek blachy stalowej i przykręcę od spodu modelu do ramy. Tak ją wyprofiluję żeby weszła z zderzak od wewnętrznej strony.
Jako że zderzak musi zostać zgodnie z regulaminem, wymyśliłem że dorobię kawałek blachy stalowej i przykręcę od spodu modelu do ramy. Tak ją wyprofiluję żeby weszła z zderzak od wewnętrznej strony.
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Jako że już po zawodach parę rzeczy wyszło "w praniu" jak to mawiają. Model nie załapał się do scaled, ale już RTI zostało zmniejszone i będzie git .
Pozostał wybór opon
Rock creepers
Trial buster
Dirt grabber
Każde teoretycznie mieszczą się w regulaminie, tj. Dopuszczone są koła o maksymalnej, rzeczywistej średnicy zewnętrznej 105 mm, szerokości 38 mm,
Cześć z was posiada te oponki u siebie, możecie potwierdzić ich rzeczywiste wymiary ?
W tabeli jaruso13 są tylko dirt grabbery.
Pozostał wybór opon
Rock creepers
Trial buster
Dirt grabber
Każde teoretycznie mieszczą się w regulaminie, tj. Dopuszczone są koła o maksymalnej, rzeczywistej średnicy zewnętrznej 105 mm, szerokości 38 mm,
Cześć z was posiada te oponki u siebie, możecie potwierdzić ich rzeczywiste wymiary ?
W tabeli jaruso13 są tylko dirt grabbery.