Jeep Wrangler Rubicon 1,55
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Kuba, tak jak Jerry pisze. Zdecydowanie za szybki silnik. Tu masz pole do popisu, bo spokojnie można znaleźć silniki poniżej 2000kV, czyli ponad 30% wolniejsze, a więc zmiana z 9->13 będzie "bezkarna" jeśli chodzi o prędkość.jakoobcycles pisze:Silniczek ma 3150 kV, ilość zwojów 13,5, dobrze to opisałem? Wcześniej atak na silniku był założony 9 ząbków, ale przekładnia zrobiła się głośna, zmieniłem zębatkę na 19 zębów, jest cicho ale piorunem szybko. Zamówiłem już kilka zębatek od traxxasa, 11, 12, 14, 19 zębów. Trochę szkoda mi jest zmieniać silnika na jakąś wolną szczotkę no ale jeśli to może dać fajny efekt to co zrobić :decha .czayo pisze:Kuba, a jaki masz ten silnik? Ile toto ma kV? Bo bez tego wiele nie można doradzić, poza tym że silnik musi być wolniejszy No i na jaką zębatkę wymieniłeś, wtedy łatwo da się policzyć, jaki silnik trzeba by włożyć, żeby było tak wolno jak na zębatce 9T, i sprawdzić czy w ogóle taki silnik istnieje
Więc jeśli Ci zależy, szukaj silnika z jak najmniejszym kV, i wtedy dobieraj zębatki, i spokojnie będziesz mógł założyć większą.
Nie znam silnika polecanego przez Jerrego, ale może warto przetestować. Ja używałem silników Trackstara z HK (21,5T i 17,5T o prędkościach około 1850kV), i spisywały się dobrze.
Jeszcze mały niuans co do zębatek. W/g RC4WD, do R2 wchodzą zębatki o module 0.8, a zazwyczaj kupujemy 32p. A to nie jest to samo. Podobno z tego powodu też może być głośniej, tak czytałem gdzieś na forum traxxasowym. Ale że mi to nie przeszkadza, to nie zwracam na to uwagi, i używam 32p i 0.8 zamiennie. I działa, bo to nie jest wielka różnica.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Dzięki panowie za pomoc. Będę się starał dobrać odpowiedni atak ale zmienię też silnik, wydaje mi się że im mniejsza zębatka tym głośniej zaczyna R2 pracować, używam zębatek Traxxasa. Różnica w prędkości po zmianie np. z 13z na 9z jest ale nie drastyczna, rozpocznę więc od zmiany silnika i zębatki na większą. No i zdam relację :W
Aaa, zapomniałem o odpowiednim ustawieniu odległości ataku od zębatki odbiorczej, przecież to też ma wpływ na hałas modelu
Aaa, zapomniałem o odpowiednim ustawieniu odległości ataku od zębatki odbiorczej, przecież to też ma wpływ na hałas modelu
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Modelik jeździ wolniej na silniczku 21,5T, ale nie wiem ile tam jest kV. Do precyzyjnego, wolnego czołgania się jeszcze trochę brakuje , w przerwie pomiędzy kąpaniem młodzieży a wyciąganiem baku paliwa ze starego Forda udało mi się też udydolić zbędną część karoserii w Jeepie, teraz przymiarki i konstruowanie zderzaków.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Widać ze buda Jeepa ma potencjał, trzeba tyko odpowiednio dobrać skalowy osprzęt, umocować na ramie no i polakierować :ok . Wczoraj wieczorem udało mi się na prędkości przymocować solidnie ten przedni '' dociążnik '', łapa masy spawarki w stosunku do wielkości modelu robi wrażenie ale nikomu się nic nie stało i mocowanie udało się przyspawać, na dziś planuję wykończenie elementu i jakiś dodatkowy wspornik mocujący do ramy podwozia.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Apeswu pisze:Przednie mocowanie tylko mocowanie czy również zawias?
Podpatrzyłem jak macie zamontowane karoserie na ramach, budy Jeepa oczywiście, u mnie buda jest na stałe przymocowana do ramy, zderzak też będzie '' fest '' zamocowany żeby na tych '' amerykanckich skałkach '' nie odleciał
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Dzisiejszy poranek zaowocował tym zderzakiem, popracuje jeszcze nad nim żeby agresywności trochę otrzymał