Jeep Wrangler Rubicon 1,55
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Od kilku lat byłem w posiadaniu ciekawego alu cnc od podwozia rc4wd a dedykowanego do modelu Jeep Wrangler Edition, szerokość wraz z kołami oscylowała w okolicach 20 cm więc mało która karoseria toyki pasowała na to podwozie. Było kilka podejść ale chyba finalnie taka buda od '' chińczyka '' pasuje najlepiej. Podwozie przeszło delikatny retusz rozstawu osi oraz wysokości, w tej chwili pozostaje kosmetyka docięcia podłogi budy i będzie można odbyć pierwszą jazdę w terenie , chciał bym też dołożyć jakieś stalowe progi, ślizgi tak potrzebne w trakcie skalnych przepraw
Specyfikacja:
- karoseria Jeep JK chińczyk, twardy plastik, podobno ciężka
- rama alu rc4wd
- mosty T-rex alu
- serwo na ramie - Towerpro jakieś
- przekładnia R2
- silnik bezszczotkowy sensorowany, wolny
- regulator robitronic
- wały traxxas
- koła rdzawki 1,55
- opony Interco IROK 1,55 o wymiarach 111x39 mm
W planach: bardzo chciał bym wyciąć, ładnie pokrywę silnika żeby można było pakiecik wkładać bez odrywania podwozia od budy.
Specyfikacja:
- karoseria Jeep JK chińczyk, twardy plastik, podobno ciężka
- rama alu rc4wd
- mosty T-rex alu
- serwo na ramie - Towerpro jakieś
- przekładnia R2
- silnik bezszczotkowy sensorowany, wolny
- regulator robitronic
- wały traxxas
- koła rdzawki 1,55
- opony Interco IROK 1,55 o wymiarach 111x39 mm
W planach: bardzo chciał bym wyciąć, ładnie pokrywę silnika żeby można było pakiecik wkładać bez odrywania podwozia od budy.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
O prawda Krizi, tylko ciekawe dlaczego taki stan rzeczy, R2 to mocna przekładnia, może ciut duża ale można ją mocować na różne sposoby, po za tym wydaje ten specyficzny dźwięk w czasie jazdy modelemKrizi pisze:Hhmm, widzę R2... coś czego już prawie nikt nie używa
Ogólnie będzie pocisk
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Cały czas zastanawiam się co zrobić ze zderzakami żeby nie przesadzić i by wyszło jak najbardziej skalowo ale chciał bym je zrobić ze stali, takie może nieco tuningowe, off roadowe z jakimiś szeklami, bo.. jeśli modelik ma zostać na obecnych kołach Interco Iroc to chyba te seryjne zderzaki troszkę za grzeczne sąApeswu pisze:Zderzaki planujesz zamontować oryginalne czy coś innego?
aa, no i po dzisiejszym szaleństwie testowania jeepa czeka mnie serwis przekładni, głośno zaczęła chodzić i nie potrzeba tbs'a
W tym błękitnym, turkusowym może bardziej jeepie, widać jak został podcięty fabryczny zderzak, biorąc pod uwagę że on '' prawie '' fabryczny to całkiem fajnie to może w maluchu wyglądać.
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
W przypadku JK, po wymianie oryginalnego przedniego zderzaka na prosty powstaje luka pomiędzy zderzakiem a nadkolami, która wygląda dość słabo. Ratują wtedy sytuację nadkola poisona (zwężajace się z przodu przy pasie przednim).
Gdy masz zamiar zostawić oryginalne nadkola, to przedni zderzak można odpowiednio wyprofilować - podgiąć oba końce w górę...gdzieś miałem foto takiego zderzaka :Y
Edit. Coś w tym stylu...
Gdy masz zamiar zostawić oryginalne nadkola, to przedni zderzak można odpowiednio wyprofilować - podgiąć oba końce w górę...gdzieś miałem foto takiego zderzaka :Y
Edit. Coś w tym stylu...
- Załączniki
-
- bumper1.jpg (9.36 KiB) Przejrzano 1447 razy
- Gorg
- Dinożarł / AT!
- Posty: 2099
- Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Ja do Jeepa new bright zamontowałem z przodu zderzak z traxxas Summit - pasuje bardzo łądnie i jest miejsce scalowe na wyciągarkę
tutaj widać
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/2 ... mited.html
tutaj widać
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/2 ... mited.html
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Dzięki chłopaki za podpowiedzi, mam kilka typów i czas pokaże co finalnie wyjdzie ale wolał bym zderzak bez specjalnych udziwnień, jak najbardziej minimalistyczny no i skalowy ma się rozumieć . Uporządkowałem trochę sprawy zawieszenia i ramy, w tej chwili tylna os przesunięta została o jakieś 1,5 mm do przodu, to trochę zminimalizowało obcieranie opon o tylną część nadkoli, do tego przeniosłem dolne mocowania amorków bo wykrzywione blokowały się i model robił się sztywny . Tylne oparcie kanapy wywalone, zamocowane było jak byśmy chcieli wieszać tego Jeepa tylko za tą część - 5 wkrętów . Pakiet umieściłem tuż za przednimi fotelami, jakoś to jeszcze zabuduję, no i szukam dobrego kierownika albo ładnej kierowniczki . Nie sądziłem że tak się wkręcę w Jeepa, zawsze te Toyoty i Toyoty..
O i jeszcze jedna sprawa, naczytałem się o przekładni R2 no i poszukuję '' złotego środka '' , w tej chwili Jeep lata na silniczku 13,5 T, atak był sobie 9 ząbków ale się zrobił głośny, wsadziłem jakiś duży atak no i modelik ma prędkości podobne do '' Short corse '' bandyty, przekładnia chodzi ciszej ale model jest zbyt szybki i nie ma wolnej zabawy, ktoś przypomina sobie o jakimś lekarstwie na tę dolegliwość?
O i jeszcze jedna sprawa, naczytałem się o przekładni R2 no i poszukuję '' złotego środka '' , w tej chwili Jeep lata na silniczku 13,5 T, atak był sobie 9 ząbków ale się zrobił głośny, wsadziłem jakiś duży atak no i modelik ma prędkości podobne do '' Short corse '' bandyty, przekładnia chodzi ciszej ale model jest zbyt szybki i nie ma wolnej zabawy, ktoś przypomina sobie o jakimś lekarstwie na tę dolegliwość?
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Kuba, a jaki masz ten silnik? Ile toto ma kV? Bo bez tego wiele nie można doradzić, poza tym że silnik musi być wolniejszy No i na jaką zębatkę wymieniłeś, wtedy łatwo da się policzyć, jaki silnik trzeba by włożyć, żeby było tak wolno jak na zębatce 9T, i sprawdzić czy w ogóle taki silnik istnieje
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Jeep Wrangler Rubicon 1,55
Silniczek ma 3150 kV, ilość zwojów 13,5, dobrze to opisałem? Wcześniej atak na silniku był założony 9 ząbków, ale przekładnia zrobiła się głośna, zmieniłem zębatkę na 19 zębów, jest cicho ale piorunem szybko. Zamówiłem już kilka zębatek od traxxasa, 11, 12, 14, 19 zębów. Trochę szkoda mi jest zmieniać silnika na jakąś wolną szczotkę no ale jeśli to może dać fajny efekt to co zrobić :decha .czayo pisze:Kuba, a jaki masz ten silnik? Ile toto ma kV? Bo bez tego wiele nie można doradzić, poza tym że silnik musi być wolniejszy No i na jaką zębatkę wymieniłeś, wtedy łatwo da się policzyć, jaki silnik trzeba by włożyć, żeby było tak wolno jak na zębatce 9T, i sprawdzić czy w ogóle taki silnik istnieje
Na strychu znalazłem takie zderzaki od Jeepa Axiala, tyle że teraz modelik wydaje mi się jakiś taki zabawkowy z przodu.