Jeep Cheerokee (Purchel)
- Crow
- Teoretyk
- Posty: 851
- Rejestracja: 2018-07-04, 05:44
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Waga.
Nadwozie 933g
Podwozie 3580g w tym dwa mosty po 124g (na pusto) każdy oraz mosiężne Steering Knuckle 2x50g i Straight Axle Adapters 2x86g. Nie mam ciężarków w felgach. Mosiądz = 272g
Pakiet 4500 Hard Case 318g
--------------------------------------
Łączna waga = 4831g
- Mosiądz 272g
- Pakiet 4500 Hard Case 318g
+ Pakiet 2300 182g
--------------------------------------
Łączna waga ~ 4450 (zaokrągliłem, nie wiem ile ważą plastikowe "zamienniki" mosiężnych elementów)
Różnica ~381g.
Jest sens zmieniać pakiet i zdemontować mosiężne elementy?
Nadwozie 933g
Podwozie 3580g w tym dwa mosty po 124g (na pusto) każdy oraz mosiężne Steering Knuckle 2x50g i Straight Axle Adapters 2x86g. Nie mam ciężarków w felgach. Mosiądz = 272g
Pakiet 4500 Hard Case 318g
--------------------------------------
Łączna waga = 4831g
- Mosiądz 272g
- Pakiet 4500 Hard Case 318g
+ Pakiet 2300 182g
--------------------------------------
Łączna waga ~ 4450 (zaokrągliłem, nie wiem ile ważą plastikowe "zamienniki" mosiężnych elementów)
Różnica ~381g.
Jest sens zmieniać pakiet i zdemontować mosiężne elementy?
- Crow
- Teoretyk
- Posty: 851
- Rejestracja: 2018-07-04, 05:44
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Stary system bezprzewodowego połączenia buda-podwozie nie sprawdził się. Przy tak małej powierzchni styku niewielkie ruchy budy zamocowanej na magnesach powodowały rozłączanie całego systemu. Skonstruowałem nowe listwy, większe "poduszki" stykowe i wlutowałem wyższe piny. W tym momencie przesunięcia rzędu 1mm nie są już żadnym problemem. Przy okazji wymieniona została cała instalacja elektryczna na czarną oraz mocowanie modułu do świateł. Teraz jest na rzepa a nie na sznureczki . Usunięta została (za)dymiarka oraz dźwięk. Już się wyleczyłem z takich ozdobników . Łącznie trochę to ważyło...
- Matys
- Adept / AT!
- Posty: 390
- Rejestracja: 2017-08-27, 21:33
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Super, też mam zamiar podobnie rozwiązać podłączenie elektryczne świateł.
- Crow
- Teoretyk
- Posty: 851
- Rejestracja: 2018-07-04, 05:44
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Podsumowanie miesiąca kolejnych modyfikacji na przyszły sezon .
1. Opony firmy Reksio.
2. Silnik Holmes Hobbies CRAWLMASTER SPORT 550 15T 1250kv 5 slot. Musiałem pod niego przyciąć łoże na aku. 6 rano i weź tu nie obudź sąsiadów. W ruch zatem poszła piłka ręczna...
3. Zmodyfikowane zostało połączenie bezprzewodowe zasilania oświetlenia. Listwa z pinami poszła na górę, żeby w razie zsunięcia się budy z magnesów nie połamało pinów. Dodane zostało jeszcze jedno gniazdo na reflektory, które mam nadzieję powstaną na zderzaku przed grilem.
4. W planie - w końcu zabrać się za wnętrze...
1. Opony firmy Reksio.
2. Silnik Holmes Hobbies CRAWLMASTER SPORT 550 15T 1250kv 5 slot. Musiałem pod niego przyciąć łoże na aku. 6 rano i weź tu nie obudź sąsiadów. W ruch zatem poszła piłka ręczna...
3. Zmodyfikowane zostało połączenie bezprzewodowe zasilania oświetlenia. Listwa z pinami poszła na górę, żeby w razie zsunięcia się budy z magnesów nie połamało pinów. Dodane zostało jeszcze jedno gniazdo na reflektory, które mam nadzieję powstaną na zderzaku przed grilem.
4. W planie - w końcu zabrać się za wnętrze...
- Crow
- Teoretyk
- Posty: 851
- Rejestracja: 2018-07-04, 05:44
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Trochę zmian. Własnoręcznie robione zderzaki (oprócz malowania) i bezszczotka (w końcu się przełamałem).
P.S. Zderzaki postarzą się same .
P.S.2. Nie, linka nigdy mi się nie zaplątała .
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Do czasuCrow pisze:P.S.2. Nie, linka nigdy mi się nie zaplątała
Super kontrast wyobijanego haka z nówką zderzakiem
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Własnoręczna robota to uwielbiam w tej pasji nic tak nie cieszy jak część zrobiona samemu
- Matys
- Adept / AT!
- Posty: 390
- Rejestracja: 2017-08-27, 21:33
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Zgraliśmy się czasowo, właśnie zamontowałem swój, własnoręcznie wykonany zderzak
Nie ma to jak własna robota
Nie ma to jak własna robota
- Crow
- Teoretyk
- Posty: 851
- Rejestracja: 2018-07-04, 05:44
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Prace przed montażem serwa na moście skończone.
4-link, wyciągarka przeniesiona z tylu podłogi na przód w miejsce serwa, nowe łoże na baterie.
4-link, wyciągarka przeniesiona z tylu podłogi na przód w miejsce serwa, nowe łoże na baterie.
- Crow
- Teoretyk
- Posty: 851
- Rejestracja: 2018-07-04, 05:44
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Pomorskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: Axial SCX10 II Jeep Cheerokee RTR by Crow
Telefonem robione. Mam zboczenie do klisz analogowych i jedna z symulacji .