Jeep Wrangler wyprawowy

Tematy odnośnie budowy naszych modeli klasy Sport
LuQ
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 775
Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jeep Wrangler wyprawowy

#31

Post autor: LuQ »

Bardzo fajna maszyna. Testowałeś już jak jeździ? Tzn chodzi mi konkretnie o to jaka jest różnica między tymi sprężynami z amorkiem osobno a zwyczajnymi amorkami które np są standardowo w axialu. Jakoś lepiej tłumi? buja się bardziej buda? Jak to spełnia funkcję?

Awatar użytkownika
Gorg
Dinożarł / AT!
Dinożarł / AT!
Posty: 2099
Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
Imię: Robert
Lokalizacja: Rogoźnik
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Jeep Wrangler wyprawowy

#32

Post autor: Gorg »

W końcu można było pojeździć Jeepem.
Podsumowując - jestem bardzo zadowolony. Zawieszenie pracuje realistycznie, pewnie to waga modelu ponad 4,5 kg robi swoje.
LuQ - Po co robić takie zawieszenie? Dla uzyskania jak największego realizmu. Buja się przepięknie i szkoda, że nie ma takich amorów aby były jak w szybkim i trzymały olej.
Model prezentuje się niezwykle realistycznie co mnie bardzo cieszy, a jednocześnie nieźle radzi sobie w terenie.
Jedyny mankament to grzejący się silnik i regulator.
Podobny efekt miałem w innym modelu i jestem pewien że wymiana na zestaw bezszczotkowy rozwiąże problem.
Poniżej krótki filmik z jazdy:

[youtube][/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż - Sport”