Jeep Wrangler wyprawowy
-
- Adept / AT!
- Posty: 775
- Rejestracja: 2012-06-01, 10:31
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Jeep Wrangler wyprawowy
Bardzo fajna maszyna. Testowałeś już jak jeździ? Tzn chodzi mi konkretnie o to jaka jest różnica między tymi sprężynami z amorkiem osobno a zwyczajnymi amorkami które np są standardowo w axialu. Jakoś lepiej tłumi? buja się bardziej buda? Jak to spełnia funkcję?
- Gorg
- Dinożarł / AT!
- Posty: 2099
- Rejestracja: 2008-09-24, 17:28
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Jeep Wrangler wyprawowy
W końcu można było pojeździć Jeepem.
Podsumowując - jestem bardzo zadowolony. Zawieszenie pracuje realistycznie, pewnie to waga modelu ponad 4,5 kg robi swoje.
LuQ - Po co robić takie zawieszenie? Dla uzyskania jak największego realizmu. Buja się przepięknie i szkoda, że nie ma takich amorów aby były jak w szybkim i trzymały olej.
Model prezentuje się niezwykle realistycznie co mnie bardzo cieszy, a jednocześnie nieźle radzi sobie w terenie.
Jedyny mankament to grzejący się silnik i regulator.
Podobny efekt miałem w innym modelu i jestem pewien że wymiana na zestaw bezszczotkowy rozwiąże problem.
Poniżej krótki filmik z jazdy:
[youtube][/youtube]
Podsumowując - jestem bardzo zadowolony. Zawieszenie pracuje realistycznie, pewnie to waga modelu ponad 4,5 kg robi swoje.
LuQ - Po co robić takie zawieszenie? Dla uzyskania jak największego realizmu. Buja się przepięknie i szkoda, że nie ma takich amorów aby były jak w szybkim i trzymały olej.
Model prezentuje się niezwykle realistycznie co mnie bardzo cieszy, a jednocześnie nieźle radzi sobie w terenie.
Jedyny mankament to grzejący się silnik i regulator.
Podobny efekt miałem w innym modelu i jestem pewien że wymiana na zestaw bezszczotkowy rozwiąże problem.
Poniżej krótki filmik z jazdy:
[youtube][/youtube]