HPI VENTURE Toyota FJ
HPI VENTURE Toyota FJ
Panowie a zatem zakładam swój garaż jak obyczaj karze.
Wczoraj dotarła do mnie Venturka w kolorze Gunmetal. Co tu się rozpisywać, nakręcałem się na Traxxasa ale rozsądek przeważył a raczej przemówił do niego portfel
Jaki koń jest każdy widzi więc chyba nie ma się co rozpisywać o stanie pudełkowym, wstawiać kolejnego banalnego zdjęcia. To może napiszę o zamiarach.
Po pierwszej dywanowej jeździe próbnej wykonanej w mieszkaniu wiem że serwo to atrapa i trzeba je wymienić.
Klasycznie model będę wyposażał w jakieś skalowe gadżety typu, kanister, beczka, skrzynka czy podnośnik tak aby sprostać przepisom klasy Sport. No i oczywiście światła.
Co do elementów mających poprawić trakcję to zdaje się że powinienem zacząć od wymiany plastikowych felg a przy okazji może i opon. Felgi już sobie wybrałem a opony…. z tym gorzej. Chciałbym coś z Alliexpres ale nie bardzo wiem co wybrać przy założeniu że nie mogę przekroczyć parametrów podanych w przepisach klasy Sport, czyli 1,9 cala i 118x50mm. Może jakaś podpowiedź ?
No i zastanawiam się jeszcze nad jakimiś zmianami w zawieszeniu i napędzie. Czytałem o osiach CVD ale zadaje się że to wielkiej roboty nie robi choć z drugiej strony kosztuje grosze. Może warto?
No i oczywiście chętnie posłucham wszelkich innych podpowiedzi użytkowników.
Wczoraj dotarła do mnie Venturka w kolorze Gunmetal. Co tu się rozpisywać, nakręcałem się na Traxxasa ale rozsądek przeważył a raczej przemówił do niego portfel
Jaki koń jest każdy widzi więc chyba nie ma się co rozpisywać o stanie pudełkowym, wstawiać kolejnego banalnego zdjęcia. To może napiszę o zamiarach.
Po pierwszej dywanowej jeździe próbnej wykonanej w mieszkaniu wiem że serwo to atrapa i trzeba je wymienić.
Klasycznie model będę wyposażał w jakieś skalowe gadżety typu, kanister, beczka, skrzynka czy podnośnik tak aby sprostać przepisom klasy Sport. No i oczywiście światła.
Co do elementów mających poprawić trakcję to zdaje się że powinienem zacząć od wymiany plastikowych felg a przy okazji może i opon. Felgi już sobie wybrałem a opony…. z tym gorzej. Chciałbym coś z Alliexpres ale nie bardzo wiem co wybrać przy założeniu że nie mogę przekroczyć parametrów podanych w przepisach klasy Sport, czyli 1,9 cala i 118x50mm. Może jakaś podpowiedź ?
No i zastanawiam się jeszcze nad jakimiś zmianami w zawieszeniu i napędzie. Czytałem o osiach CVD ale zadaje się że to wielkiej roboty nie robi choć z drugiej strony kosztuje grosze. Może warto?
No i oczywiście chętnie posłucham wszelkich innych podpowiedzi użytkowników.
Re: HPI VENTURE Toyota FJ
Dzięki za podpowiedz. No to zaczyna się grubo, cztery oponki będą kosztowały jakieś dwie i pół stówki. Ciekawe kiedy model osiągnie wartość TRX 4Jerry_Cornelius pisze:Opony:
pitbull rock beast 1.9
http://www.rcmart.com/rock-beast-19inch ... 5_2057_899
pitbull rock beast XOR 1.9
http://www.rcmart.com/bull-xtreme-pb901 ... 5_2057_899
gmade 1904
http://www.rcmart.com/gmade-gm70304-190 ... 5_2057_899
Re: HPI VENTURE Toyota FJ
Każde hobby to pożeracz pieniędzy. RC Trial i tak jest relatywnie tani.ges pisze:Sam szukasz powody do pakowania kasy.
Taka to zabawa widocznie
Re: HPI VENTURE Toyota FJ
Czy te ośki to to samo co CVD ? https://hpi.pl/product-pol-11452-FRONT- ... SHAFT.html W opisie mamy że oś jest uniwersalna. Czy te osie poprawią promień skrętu?
Re: HPI VENTURE Toyota FJ
Panowie minęło już ponad dwa tygodnie jak użytkuję model a jak wiadomo nie da się wytrzymać żeby czegoś nie podmienić. Zdjęcia postaram się wrzucić w następnym poście.
I tak za namową kolegów z Warszawy przeszedłem na zasilanie z LiPo 3S. Mam stare pakiety (6-7 lat) 2200mAh i dają radę. Jeżdżę na każdym minimum 1,5h.
Fabryczne serwo tymczasowo zamieniłem na zwykłe z metalowym zębem o sile 12kg. Stare nawet na dywanie nie dawało rady.
Kolejna zmiana a raczej wzbogacenie modelu to nadkola i progi. Zestaw kupiłem u naszego forumowego kolegi który wydrukował go na drukarce 3D. Sprawdzone w terenie. O wiele mniej patyków włazi pod lexan ale kurzy się w środku tak samo. Może w błocie będzie z tego dodatku większy pożytek za to wygląd profeska.
Tym czasem z Alli leci już komplet metalowych kół, światła, wodoszczelne serwo 20kg i trochę dekoracji tak żeby nie było tak goło.
I tak za namową kolegów z Warszawy przeszedłem na zasilanie z LiPo 3S. Mam stare pakiety (6-7 lat) 2200mAh i dają radę. Jeżdżę na każdym minimum 1,5h.
Fabryczne serwo tymczasowo zamieniłem na zwykłe z metalowym zębem o sile 12kg. Stare nawet na dywanie nie dawało rady.
Kolejna zmiana a raczej wzbogacenie modelu to nadkola i progi. Zestaw kupiłem u naszego forumowego kolegi który wydrukował go na drukarce 3D. Sprawdzone w terenie. O wiele mniej patyków włazi pod lexan ale kurzy się w środku tak samo. Może w błocie będzie z tego dodatku większy pożytek za to wygląd profeska.
Tym czasem z Alli leci już komplet metalowych kół, światła, wodoszczelne serwo 20kg i trochę dekoracji tak żeby nie było tak goło.
-
- Teoretyk
- Posty: 78
- Rejestracja: 2019-01-10, 09:23
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: HPI VENTURE Toyota FJ
No i super. Model zaraz lepiej wyglada jak nie widać przez nadkola do srodka....
Teraz jeszcze jakiegos drivera tam ulokuj [emoji3]
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Teraz jeszcze jakiegos drivera tam ulokuj [emoji3]
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Re: HPI VENTURE Toyota FJ
No właśnie z tym kierowcą jest słabo. Cienki wybór u Chinczyka. Same Szwarcenegery.zakopanypouszy pisze:No i super. Model zaraz lepiej wyglada jak nie widać przez nadkola do srodka....
Teraz jeszcze jakiegos drivera tam ulokuj [emoji3]
Re: HPI VENTURE Toyota FJ
No i na koniec naklejki. Tak się Ventura wystroiła na swoje ( i moje też) pierwsze zawody które już w najbliższą niedzielę w Kołbieli. Ciekawe czy będziemy ostatni ?