Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
- dewu
- Teoretyk
- Posty: 241
- Rejestracja: 2017-09-07, 00:33
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Cześć,
Zebrałem się w końcu by opisać mój model. Po początkach z trialem i wlasnorecznie budowanym modelu, z pdzyczyn technicznych stwierdziłem ze trzeba pójść w gotowe podwozie. Najpierw był Ventur RTR, ale stwierdziłem ze warto mieć extrasy i doczekałem chwilę po premierze SBK by stać sie jego posiadaczem. Wybór budy był prosty, od zawsze uwielbiałem czarnego pick upa Toyoty z Powrotu do przyszłości wieć sciezka mogla być tylko jedna...
Budę kupiłem zanim wpadło podwozie przez przypadek od jednego z userow. Buda przyszła z dodatkowmi od Sheepways - gril, zderzak pdzedni i klosze lamp. Nie wyobrażam sobie tej budy bez tego szpeju.
Tak wieć specyfikacja:
Podwozie: HPI Venture SBK
Przeniesiony pakiet za reduktor po szerokości.
Karoseria: Lexan Pro-Line Toyota Hilux SR5
Drukowane dodatki - grill z lampami, zderzak przedni, klosze lamp tylnych.
Elektronika: Regiel HPI SC-3SWP3 (z Venture RTR), silnik supras czy tam inny goolrc 45T szczotka. Aapka Flysky GT5. Proste oświetlenie z elektroniki serwa.
Koła: na razie auto stoi na kołkach... chciałem wystąpić w klasie Scaled wiec szukałem opon Gmade 1901, jednak pokonała mnie szerokość bramek i ostatecznie zdecydowałem sie na koła o średnicy 110-115mm.
Planuję zakup felg beadlock Gmade NR01 z oponami 1902.
Auto w zasadzie juz trochę protestowałem i pozostaje mi do zrobienia zderzak tylny i coś bym pomyślał nad przednim. Pasuje mi opcja ktorą proponuję proline i chyba pójdę w tym kierunku. Na pace reling z oświetleniem.
Fotki zaraz wrzucam z przebiegu prac. Ale pewnie pamiętacie z fb hiluxa z niepomalowaną paką
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Zebrałem się w końcu by opisać mój model. Po początkach z trialem i wlasnorecznie budowanym modelu, z pdzyczyn technicznych stwierdziłem ze trzeba pójść w gotowe podwozie. Najpierw był Ventur RTR, ale stwierdziłem ze warto mieć extrasy i doczekałem chwilę po premierze SBK by stać sie jego posiadaczem. Wybór budy był prosty, od zawsze uwielbiałem czarnego pick upa Toyoty z Powrotu do przyszłości wieć sciezka mogla być tylko jedna...
Budę kupiłem zanim wpadło podwozie przez przypadek od jednego z userow. Buda przyszła z dodatkowmi od Sheepways - gril, zderzak pdzedni i klosze lamp. Nie wyobrażam sobie tej budy bez tego szpeju.
Tak wieć specyfikacja:
Podwozie: HPI Venture SBK
Przeniesiony pakiet za reduktor po szerokości.
Karoseria: Lexan Pro-Line Toyota Hilux SR5
Drukowane dodatki - grill z lampami, zderzak przedni, klosze lamp tylnych.
Elektronika: Regiel HPI SC-3SWP3 (z Venture RTR), silnik supras czy tam inny goolrc 45T szczotka. Aapka Flysky GT5. Proste oświetlenie z elektroniki serwa.
Koła: na razie auto stoi na kołkach... chciałem wystąpić w klasie Scaled wiec szukałem opon Gmade 1901, jednak pokonała mnie szerokość bramek i ostatecznie zdecydowałem sie na koła o średnicy 110-115mm.
Planuję zakup felg beadlock Gmade NR01 z oponami 1902.
Auto w zasadzie juz trochę protestowałem i pozostaje mi do zrobienia zderzak tylny i coś bym pomyślał nad przednim. Pasuje mi opcja ktorą proponuję proline i chyba pójdę w tym kierunku. Na pace reling z oświetleniem.
Fotki zaraz wrzucam z przebiegu prac. Ale pewnie pamiętacie z fb hiluxa z niepomalowaną paką
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
- dewu
- Teoretyk
- Posty: 241
- Rejestracja: 2017-09-07, 00:33
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Zdjecia późnym wieczorem bo za dużo wczoraj zmniejszania było
Zeby pusto nie było to dwa filmy z przejazdów w piaskownicy i na szybko zrobionym torze przeszkód na kołach 100mm z aliexpress.
Poprawiłem źle wklejone linki do YT - zotorniik
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Zeby pusto nie było to dwa filmy z przejazdów w piaskownicy i na szybko zrobionym torze przeszkód na kołach 100mm z aliexpress.
Poprawiłem źle wklejone linki do YT - zotorniik
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Cześć sąsiad :W , dopinguję, '' maziajkuj '' pakę w kolor i kończ go waść bo potencjał jest
- dewu
- Teoretyk
- Posty: 241
- Rejestracja: 2017-09-07, 00:33
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
No nie, a to my tak blisko mieszkamy? Koniecznie jakis mini spot trzeba zrobić Paka juz pomalowana
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Toyota jak zwykle broni się sama
Podobnie jak w innych (choć nie wszystkich lexanach) odpowiednia ilość elementów i dodatków jak klamki, światła, lusterka, etc. "urealni" nadwozie.
Używałem siostrzanych felg VR 01, przyjazne w składaniu, realistyczny wygląd, choć warto coś z plastikowym "poblaskiem" zrobić ... Ale mnie tu głównie o wytrzymałość chodzi. Zdarza się, że po rolkach pęka rant felgi, może warto skierować wzrok na metalowe felgi Gmade-a? Nie są dużo droższe, a wytrzymałości nie ma co porównywać. Do tego blaszane-alu z Gmad-a jest od razu nieco cięższe od tworzywka i mniej dodatkowych ciężarków będziesz potrzebował.
Ważne! NR 01 mają offset zero, a VR 01 offset +2, co oznacza, że rozstaw kół będzie mniejszy o 4 mm. Wg mnie lepiej w tym kierunku, bo podkładką lub hexem, można zwiększyć rozstaw, w drugą stronę jest już gorzej.
W temacie opon - MT 1902 ładnie wygląda, ale nie wróżę jej dobrej pracy w terenie. Konstrukcja podobna do Rock Crusher-ów, ładne, ale "nie robią". Może jednak lepszym rozwiązaniem będzie mniejsza, ale na pewno bardziej dzielna terenowo opona, o której pierwotnie myślałeś, czyli MT 1901?!
Posiadałem i używałem przez kilka sezonów MT 1901 i byłem z nich bardzo zadowolony. Wielofunkcyjne, to ich zaleta - piach, błoto, kamień i śnieg - a do tego "wyglądają":
p.s.
Podobnie jak w innych (choć nie wszystkich lexanach) odpowiednia ilość elementów i dodatków jak klamki, światła, lusterka, etc. "urealni" nadwozie.
Jeżeli jeszcze elementy nie zamówione, to proponuję przemyślenie obu tematów.dewu pisze:Planuję zakup felg beadlock Gmade NR01 z oponami 1902.
Używałem siostrzanych felg VR 01, przyjazne w składaniu, realistyczny wygląd, choć warto coś z plastikowym "poblaskiem" zrobić ... Ale mnie tu głównie o wytrzymałość chodzi. Zdarza się, że po rolkach pęka rant felgi, może warto skierować wzrok na metalowe felgi Gmade-a? Nie są dużo droższe, a wytrzymałości nie ma co porównywać. Do tego blaszane-alu z Gmad-a jest od razu nieco cięższe od tworzywka i mniej dodatkowych ciężarków będziesz potrzebował.
Ważne! NR 01 mają offset zero, a VR 01 offset +2, co oznacza, że rozstaw kół będzie mniejszy o 4 mm. Wg mnie lepiej w tym kierunku, bo podkładką lub hexem, można zwiększyć rozstaw, w drugą stronę jest już gorzej.
W temacie opon - MT 1902 ładnie wygląda, ale nie wróżę jej dobrej pracy w terenie. Konstrukcja podobna do Rock Crusher-ów, ładne, ale "nie robią". Może jednak lepszym rozwiązaniem będzie mniejsza, ale na pewno bardziej dzielna terenowo opona, o której pierwotnie myślałeś, czyli MT 1901?!
Posiadałem i używałem przez kilka sezonów MT 1901 i byłem z nich bardzo zadowolony. Wielofunkcyjne, to ich zaleta - piach, błoto, kamień i śnieg - a do tego "wyglądają":
p.s.
Założenie obarczone pewną wadą. Wbrew pozorom - nie tak nieliczni - nie korzystają z FB, między innymi dlatego nie prowadzimy żadnej działalności na tej społecznościówce, jak i na żadnej innej.dewu pisze:Fotki zaraz wrzucam z przebiegu prac. Ale pewnie pamiętacie z fb hiluxa z niepomalowaną paką
- dewu
- Teoretyk
- Posty: 241
- Rejestracja: 2017-09-07, 00:33
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Chyba na odwrót jest ze NRy mają +2, ale dzieki za podpowiedz bo właśnie w tym kierunku chcę iść. Co prawda zmieniłem kierunek kół i felgi bo budżet nie spina na ten czas i bedą fele kopia SR02 w graficie z alie i opony kopia Voodoo KLR ktore ostatnio sie pojawily na alie. Czyli kółka wyjdą około 105mm średnicy.zotornik pisze:.
Ważne! NR 01 mają offset zero, a VR 01 offset +2, co oznacza, że rozstaw kół będzie mniejszy o 4 mm.
Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Namieszałem z tym offsetem :decha
Miałem VR01 i to do nich odnosiła się uwaga o ewentualnym pękaniu - tu błędu nie było
Mam SR02 metalowe i to one maja offset +2
A ty planowałeś zakup NR01, które jak VR01 mają offset 0
NR01 offset 0
VR01 offset 0
SR01 offset +2
Miałem VR01 i to do nich odnosiła się uwaga o ewentualnym pękaniu - tu błędu nie było
Mam SR02 metalowe i to one maja offset +2
A ty planowałeś zakup NR01, które jak VR01 mają offset 0
NR01 offset 0
VR01 offset 0
SR01 offset +2
- dewu
- Teoretyk
- Posty: 241
- Rejestracja: 2017-09-07, 00:33
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Ostatecznie zdecydowałem sie na ori SR04, akurat sie trafiły na forum/olx. Opona już zamówiona kopia Voodoo KLR X 106mm. Możliwe ze opony jeszcze bedę zmieniał, zobaczę jak się sprawdzą kopie Vudu. Co do felg to też sie mały mod szykuje
Dokonałem też modyfikacji ktora chodziła mi już jakiś czas po głowie, wyrównałem garb ma podstawie reduktora, według moich obserwacji bardzo przeszkadzał podczas jazdy. Prace jeszcze nieskończone bo musze załatać dziurę klejem na gorąco lub jakąś taśmą.
Dokonałem też modyfikacji ktora chodziła mi już jakiś czas po głowie, wyrównałem garb ma podstawie reduktora, według moich obserwacji bardzo przeszkadzał podczas jazdy. Prace jeszcze nieskończone bo musze załatać dziurę klejem na gorąco lub jakąś taśmą.
- dewu
- Teoretyk
- Posty: 241
- Rejestracja: 2017-09-07, 00:33
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Kolejny up. Padł pomysł na polepszenie zskretu po przez zastosowanie mostów od Axiala. Po drodze trafiła sie okazja kupić bliskiego klona Axiala czyli Reely Freemen pro. Ogolnie mosty wpasowaly sie do podwozia raczej bez problemu tylko walczę kierunkiem wałów bo w reely jest skrzynia ze waly wychodzące na mosty kręcą sie w różne strony a w venture z rozdzielacza wały wychodza z tego samego wałka i kręcą sie w tą samo strone. Ostatecnie pewnie skonczy sie kupnem arku i odbioru do dyfra od axiala.[IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201911 ... 5aa2fa.jpg[/IMG][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201911 ... b93bcd.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
- dewu
- Teoretyk
- Posty: 241
- Rejestracja: 2017-09-07, 00:33
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Hilux SR5 Pro-line + HPI Venture SBK
Koniec tematu. Podwozie Venture sprzedane, buda Toyoty na szafę. Za chwilę nowy pomysł z innym podowoziem i inna budą.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka