SCX10 Honcho docelowo TOYOTA TACOMA by Radek
- Maciek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11189
- Rejestracja: 2013-04-25, 21:35
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Pomerania
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
O! nie wiedziałem ze paka to też lexan, myślałem ze tył to jakaś twórcza inwencja i ryflowaną blachę trzeba skombinować.barman_pl pisze:Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że od przyszłego sezonu wypadałoby wydmuszki zabronić w scaled ...Przemo pisze:jedno jest pewne te wydmuszki to trzeba jak najszybciej ładnie pomalować
Pozdr.
Fakt, jak się to dobrze pryśnie to będzie wyglądało ale żeby tam od razu zabraniać...
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Pwenie ze zalacznik plynny bedzie na zawodach LECHA zabiore, dobry kompan
Lexan pewnie ze bedzie malowany (ktos chetny ) w planach jest nawet srodek i otwarte szyby boczne Co do paki tez sa plany wymienic na blache ryflowana, nawet juz rozmawialem o tym ze Slawkiem
RTI bede dzis sprawdzal Wszystko podam i beda foty
(Zona juz sie wybiera i jeszcze ciagnie z nami moja siostre, ciekaw jestem co z tego bedzie )
Pozdro
Lexan pewnie ze bedzie malowany (ktos chetny ) w planach jest nawet srodek i otwarte szyby boczne Co do paki tez sa plany wymienic na blache ryflowana, nawet juz rozmawialem o tym ze Slawkiem
RTI bede dzis sprawdzal Wszystko podam i beda foty
(Zona juz sie wybiera i jeszcze ciagnie z nami moja siostre, ciekaw jestem co z tego bedzie )
Pozdro
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
qwa boje sie tego jak ognia hehehe nie lubie dokladnej artystycznej roboty, jakis mam chyba uraz hehehe OAAEras pisze:
A co do lexanu - nie wiem co tak panikujesz
jak wszystko pomaskujesz, to 10min i gotowe...
co do RTI pierwsze pomiary daly kolo 591
Po na radzie z Wyspiarzem utwardzeniem amorow dalo w efekcie najazd na rampe 155mm a rozstaw ma 313 mm wiec daje to jakies 495 RTI
Tylko ze prawa nachodzi na jakies 165 mm musze pokombinowac z twardoscia amorow bo wszystkie teraz sa jednakowo podkrecone.
Jeszcze sie zastanawiam nad rama, bo ona ma wszystke polaczenia plastikowe i sie przekrzywia (wygina) i to tez powieksza RTI. Musze to sprawdzic, i jak by co trzeba bedzie zrobic polaczenia skrajne z alu.
- redin
- Weteran / AT!
- Posty: 3795
- Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Czeladź
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
maciek pisze:O! nie wiedziałem ze paka to też lexan, myślałem ze tył to jakaś twórcza inwencja i ryflowaną blachę trzeba skombinować.barman_pl pisze:Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że od przyszłego sezonu wypadałoby wydmuszki zabronić w scaled ...Przemo pisze:jedno jest pewne te wydmuszki to trzeba jak najszybciej ładnie pomalować
Pozdr.
Fakt, jak się to dobrze pryśnie to będzie wyglądało ale żeby tam od razu zabraniać...
popatrzcie na tedowego elera lexanowego i dopiro yslcie nad stwierdzeniem zabraniania
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Dokladnie lexan na zawodyredin pisze: popatrzcie na tedowego elera lexanowego i dopiro yslcie nad stwierdzeniem zabraniania
Skonczylem wlasnie nadkola (z pudelka na 50 szt. CD), zeby bloto sie wszedzie nie ladowalo, patent zaczerpniety z innego forum I powiem ze super prosty sposob. Bedzie jeszcze tylko pozniej w male koloru czarnego.
RTI wyszlo po utwardzeniu amorow mniej niz 500 moge jeszcze utwardzic i bedzie nawet 407 wiec jest co regulowac
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2010-02-27, 00:10 przez Radek, łącznie zmieniany 1 raz.