Custom made TLT-1 by VerB

Tematy odnośnie budowy naszych modeli klasy Sport
ODPOWIEDZ
VerB
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 310
Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Custom made TLT-1 by VerB

#1

Post autor: VerB »

Pozwole sobie utwozyc temat z moich postepow z przerobki modelu TLT-1 1:18 na pelnowartosciowy model do Triala w skali 1:10, dopiero poczatek wiec narazie moge pokazac co zamowilem, no wiec na poczatek trzeba sprawic sobie model: TLT-1 Rock Buster
po modelu czas na usprawnienie przeniesienia napedu oraz zmniejszenie tarcia przez zalozenie lozysk zamiast orginalnych panewek: Ball Bearing SET
skoro model ma sluzyc do triala to postanowilem kupic mocniejsze obudowy dyfrow i mostow: Plated Differential Case
no i na koniec jeszcze maly drobiazg ktory postanowilem kupic to aluminiowe mocowanie serwa: Alloy Servo Mount

Brakuje jeszcze tylko pretu nagwintowanego srednicy 5mm oraz koncowek drazkow Traxxasa do przedluzenia modelu no i pewnie jakies jeszcze potrzebne rzeczy wyjda w praniu podczas przerobek.

Buda prawdopodobnie bedie to Jeep Wrangler lub Ford Rubicon, wszystkim doskonale znane karoserie.

Silnik jak przystalo na triala bedzie to Lathe 55T lub cos innego na 55T.

ESC dobrze znany i lubiany (nie przez wszystkich) TEU-101BK, dlatego ze posiada BEC 7.2V na odbiornik i serwa co daje serwom szybkosc i dobra sprawnosc.

Aparatura zostaje moja stara dobra Hayabusa 40MHz FM 2kanalowa
Ostatnio zmieniony 2006-08-28, 19:04 przez VerB, łącznie zmieniany 2 razy.

Adrian
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 1450
Rejestracja: 2006-06-29, 01:04
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 12 razy

#2

Post autor: Adrian »

Szykuje się mocna ekipa z Sosnowca :x jaki jest przewidywany termin dostawy :?

VerB
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 310
Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#3

Post autor: VerB »

sam model ma byc od momentu zamowienia od 5 do 8 dni w polsce, czesci z RcMarta jeszcze dokladnie nie wiem ale mysle ze okolo 2 tygodni, reszte kupi sie juz w PL i bedzie mozna na powaznie zaczac prace nad modelem :}

Fallen30
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 535
Rejestracja: 2006-06-29, 01:14
Imię: Rafał
Lokalizacja: Częstochowa
Otrzymał podziękowań: 6 razy

#4

Post autor: Fallen30 »

no , ja tez nie daleko sie plasuje ,:D wlasnie adrian ciekawa sprawe poruszyl :)

Awatar użytkownika
Maxim
|o\°/o| / AT !
|o\°/o| / AT !
Posty: 7599
Rejestracja: 2006-06-29, 00:19
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 4 razy

#5

Post autor: Maxim »

No bravo, bravo ! Widac dlugo nie trzeba nam bylo zeby zarazic Cie trialem razem z Adrianem :} czekam na fotki i wspolne jazdy !

VerB
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 310
Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#6

Post autor: VerB »

Za dwa dni odbieram regiel, jak na razie nic nie bede robil az do 10 sierpnia ze wzgledu na wyczyszczenie konta na 1 partie zakopow :( , po 10 sierpnia czas na 2 zakupy no i moze juz bedzie do tego czasu model i czesci z rcmarta :><

edit:

udalo mi sie dzis kupic koncowki drazkow do przerobki zawieszenia, koszt 30zl z wysylka :>
Obrazek

mpieka
Teoretyk
Posty: 380
Rejestracja: 2006-06-29, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Białystok
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: Custom made TLT-1 by VerB

#7

Post autor: mpieka »

VerB pisze:Pozwole sobie utwozyc temat z moich postepow z przerobki modelu TLT-1 1:18 na pelnowartosciowy model do Triala w skali 1:10, dopiero poczatek wiec narazie moge pokazac co zamowilem, no wiec na poczatek trzeba sprawic sobie model: TLT-1 Rock Buster
po modelu czas na usprawnienie przeniesienia napedu oraz zmniejszenie tarcia przez zalozenie lozysk zamiast orginalnych panewek: Ball Bearing SET
skoro model ma sluzyc do triala to postanowilem kupic mocniejsze obudowy dyfrow i mostow: Plated Differential Case

ESC dobrze znany i lubiany (nie przez wszystkich) TEU-101BK, dlatego ze posiada BEC 7.2V na odbiornik i serwa co daje serwom szybkosc i dobra sprawnosc.
te obudowy mostów sa chyba plastykowe tylko platerowane
regiel jednak kupilbym inny. nie jestem z niego zadowolony.

VerB
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 310
Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#8

Post autor: VerB »

wlasnie wczoraj raz jeszcze przegladalem rcmarta i dokladnie czytalem i zaczolem sie sam zastanawiac co znacza plated, no chyba sa one tylko polakierowane i nic wiecej, na szczescie moge wybrac cos innego zamiast tego w podobnej cenie, chyba wybiore gear boxa alu, co do regla wyjdzie w praniu, moge wiedziec na czym polega twoje niezadowolenie z niego ??

Fallen30
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 535
Rejestracja: 2006-06-29, 01:14
Imię: Rafał
Lokalizacja: Częstochowa
Otrzymał podziękowań: 6 razy

#9

Post autor: Fallen30 »

tak wlasnie myslalem ze sie pomyliles :), nic sie nie stalo jak masz okazje to oczywiscie ze bierz cos innegometalowe kosztowaly by troche wiecej niz 17 $ :)

VerB
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 310
Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#10

Post autor: VerB »

w sumie plated znaczy platerowany/opancerzony, no zobaczymy, do gear boxa musialbym doplacac a kaski juz nie mam a regla trzeba odebrac

Fallen30
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 535
Rejestracja: 2006-06-29, 01:14
Imię: Rafał
Lokalizacja: Częstochowa
Otrzymał podziękowań: 6 razy

#11

Post autor: Fallen30 »

mnie sie wydaje ze chodzi raczej o pokrycie metalem , moge sie mylic :D oczywiscie ;) , wystarczy popatrzec na ceny czesci metalowych do cloda , nie sa tanie ;)

mpieka
Teoretyk
Posty: 380
Rejestracja: 2006-06-29, 07:19
Imię:
Lokalizacja: Białystok
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#12

Post autor: mpieka »

VerB pisze:wlasnie wczoraj raz jeszcze przegladalem rcmarta i dokladnie czytalem i zaczolem sie sam zastanawiac co znacza plated, no chyba sa one tylko polakierowane i nic wiecej, na szczescie moge wybrac cos innego zamiast tego w podobnej cenie, chyba wybiore gear boxa alu, co do regla wyjdzie w praniu, moge wiedziec na czym polega twoje niezadowolenie z niego ??
zle podaje zasilanie, szczegolnie wstecz. zle to znaczy nieprecyzyjnie w dolnym zakresie. wystarczy wlozyc cos lepszego i wtedy to czuc.

VerB
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 310
Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#13

Post autor: VerB »

@mpieka, zobaczymy jak to bedzie sie zachowywalo w praniu, nie zamierzam tego regla uzywac z silnikami ponizej 55T, kupilem go tylko i wylacznie dlatego ze ma mocne zasilanie odbiornika a co za tym idzie serw przez co staja sie szybsze i maja wiekszy uciag

Powracajac do zakopow dostalem dzis koncowki drazkow a zdecydowalem juz na 100% ze bude kupie Jeepa Wranglera
Obrazek
pakiet o sporej pojemnosci --> 3600mAh
oraz dobrze znany silnik --> Integy Lathe 55T
oraz serwo na skret z ofert chlopakow z rcbziom.pl --> HS475HB

wszystko to zakupie 10 sierpnie a moze w tym tygodniu jeszcze wybiore sie po pret nagwintowany do przerobki zawieszenia :)
Ostatnio zmieniony 2006-07-28, 14:37 przez VerB, łącznie zmieniany 1 raz.

Fallen30
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 535
Rejestracja: 2006-06-29, 01:14
Imię: Rafał
Lokalizacja: Częstochowa
Otrzymał podziękowań: 6 razy

#14

Post autor: Fallen30 »

polecam robic wahacze z preta alu ,naprawde , fotki czegos takiego umiescilem na starym forum , sa mocniejsze niz z preta gwintowanego i rurki alu , wiem co mowie bo mialem takie , i sie wyginaly , dlatego zrobilem z preta alu , oczywiscie mowie o clodzie :D badz co badz clod jest duzo ciezszy od tlt :)

VerB
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 310
Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
Imię:
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#15

Post autor: VerB »

mysle ze wytrzymaja, jak nie to sie kupi nowe i zrobi raz jeszcze, wlasnie kupilem pret M4 do koncowek Traxxasa za 5zl/1m

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż - Sport”