Custom made TLT-1 by VerB
-
- Adept / AT!
- Posty: 310
- Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
- Imię:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Length: 18" (457mm)
Width: 8.5" (216mm) at rear wheels-widest point
Width: 7.6" (194mm) behind front wheels-narrowest point
Height: 5.25" (133mm)
Wheelbase: 12.5" (317mm)
109zl za karoseria. farba 20zl, naklejki gratis, czas wycinania oraz malowania okolo 1.5h
EDIT:
Dzis z nudow przerpbilem troche zawieszenie, inaczej zamocowalem gorne linki oraz amortyzatory, teraz plynnniej pracuje zawieszenie, troche wydluzyl sie model ale nieznacznie kolo 5mm po kazdej stronie, czekam na dogbony nowe i zobaczymy jak bedzie smigac ;]
Width: 8.5" (216mm) at rear wheels-widest point
Width: 7.6" (194mm) behind front wheels-narrowest point
Height: 5.25" (133mm)
Wheelbase: 12.5" (317mm)
109zl za karoseria. farba 20zl, naklejki gratis, czas wycinania oraz malowania okolo 1.5h
EDIT:
Dzis z nudow przerpbilem troche zawieszenie, inaczej zamocowalem gorne linki oraz amortyzatory, teraz plynnniej pracuje zawieszenie, troche wydluzyl sie model ale nieznacznie kolo 5mm po kazdej stronie, czekam na dogbony nowe i zobaczymy jak bedzie smigac ;]
-
- Adept / AT!
- Posty: 310
- Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
- Imię:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
atak kupilem u rojny 13zl za 15T na modol 48P, odbior kupilem dzis takze u rojny za 14zl, odbior to zebatka z Asso 83T modol takze 48P, jesli chcesz uzywac w TLT felg z ofsetem kup takze kielichy od TB-2, TG-10, TL-01 maja one dluzsze gwinty, jak spotkam sie z maximem to poprosze go aby zrobil fotki dokladnie mojego moda TLT, podam dokladne dlugosci linek, zastosowanych srub oraz tego co trzeba bylo dorobic we wlasnym zakresie aby zawieszenie pracowalo tak jak w kazdym clodzie, pokaze tez jak zablokowac dyfer centralny oraz dyfry w mostach, powiem tez jak najprosciej zrobic nowe dluzsze dogbony aby mogly przeniesc naped na przod i tyl, bede tez raz jeszcze przerabial moja TLT jak dostane lozyska i nowe platerowane obudowy mostow, stay tuned
- Maciek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11189
- Rejestracja: 2013-04-25, 21:35
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Pomerania
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Co do kielichow, to zostawilem sobie komplet od TLki, wiec powinny byc Ok.
A co do zebatki odbierajacej to cos w tym stylu? http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXWA93&P=Z
bardzo podobna do tej co zamowiles http://rojna.pl/index.php?d=produkt&id=1128 wiec chyba zagra to z atakiem i mocowaniem.
Ciekaw jestem jak na to przelozenie silnik i regiel zareaguje i jak z obrotami czyli predkosc modelu
A co do zebatki odbierajacej to cos w tym stylu? http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXWA93&P=Z
bardzo podobna do tej co zamowiles http://rojna.pl/index.php?d=produkt&id=1128 wiec chyba zagra to z atakiem i mocowaniem.
Ciekaw jestem jak na to przelozenie silnik i regiel zareaguje i jak z obrotami czyli predkosc modelu
-
- Adept / AT!
- Posty: 310
- Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
- Imię:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
orginalnie w TLT atak i odbior to zebatki na module 0.6, ja zastosuje teraz atak i odbior na module 48P, na silniku 45T oraz ataku 15T i odbiorze 83T mam taka sama predkosc jak Maxim bo sie scigalismy na prostej, zauwazylem ze po godzinie smigania silnik mam ledwo cieply a wiec zmniejszenie ataku uwalnia silnik od nadwyrezonej pracy i wysilku, zwiekszyl sie tez czas jazdy na jednym pakiecie...
-
- Adept / AT!
- Posty: 310
- Rejestracja: 2006-07-18, 13:21
- Imię:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
jutro lub pojutrze juz powinny byc u mnie, od Maxima dostalem dwa stare pakiety 2400mAh Sanyo NiCd, polutowalem jeden kilka dni temu, wczoraj go naladowalem i kumpel sobie smigal na nim subaru bycmo, dzis zrobilem drugi i ledwo co go zlutowalem, biore miernik a on ma 7.9V i sobie normalnie pracowal w moim modelu, oczywiscie model stal w miejscu kupilem tez dzis ladowarke do pakietow i na przyszlosc ;] o taka http://www.model-fan.com.pl/index.php?d=produkt&id=1162