[SS] Mercedes G od Matiek
- matiek
- Znawca / AT!
- Posty: 1059
- Rejestracja: 2010-07-10, 21:17
- Imię:
- Lokalizacja: słubice
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
[SS] Mercedes G od Matiek
*** Przeniesiono do Top Works - jaruso ***
Ponieważ nie wypada na zawody jechać dwa razy tym samym modelem ,
a projekt nadwozia na CC-01 sprawia mi pewne kłopoty :Y , postanowiłem
postarać się o podwozie do mojego Merc-sedesa G.
Nadwozie już znacie, jednak sporo czasu poświęciłem na jego odchudzanie.
I tak udało się urwać mu 260g.
Podwozie to mój pierwszy raz .Oceniajcie i doradzajcie więc.
Wydaje mi się że jego praca jest OK,ale może dopatrzycie się jakichś
błędów.
Z braku kasy poczyniłem jakieś mosty.Obawiam się dwóch rzeczy ale
narazie zwrócę Waszą uwagę na tę płetwę 1,5x4mm. Jest szansa na
to że wytrzyma model o wadze około 2kg ?
Podobną płetwę mają w sobie chyba mosty MRC(ale Jery je zajeździł)
Mam nadzieję że dociągnę to do końca.
A i żeby mi nikt nie przenosił tematu ze względu na te cholerne mosty bo zamknę się w sobie i nic więcej już nie napiszę w tym temacie.
Chcę być SS-menem.
Ponieważ nie wypada na zawody jechać dwa razy tym samym modelem ,
a projekt nadwozia na CC-01 sprawia mi pewne kłopoty :Y , postanowiłem
postarać się o podwozie do mojego Merc-sedesa G.
Nadwozie już znacie, jednak sporo czasu poświęciłem na jego odchudzanie.
I tak udało się urwać mu 260g.
Podwozie to mój pierwszy raz .Oceniajcie i doradzajcie więc.
Wydaje mi się że jego praca jest OK,ale może dopatrzycie się jakichś
błędów.
Z braku kasy poczyniłem jakieś mosty.Obawiam się dwóch rzeczy ale
narazie zwrócę Waszą uwagę na tę płetwę 1,5x4mm. Jest szansa na
to że wytrzyma model o wadze około 2kg ?
Podobną płetwę mają w sobie chyba mosty MRC(ale Jery je zajeździł)
Mam nadzieję że dociągnę to do końca.
A i żeby mi nikt nie przenosił tematu ze względu na te cholerne mosty bo zamknę się w sobie i nic więcej już nie napiszę w tym temacie.
Chcę być SS-menem.
-
- Weteran / AT!
- Posty: 7514
- Rejestracja: 2008-09-28, 20:45
- Imię: Przemo
- Lokalizacja: Słubice / Lubuskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
wyjaśnię pojęcie "płetwy"
chodzi o zakończenie półosi wchodzące w dyfer półośka w tym miejscu jest z dwóch stron zeszlifowana na płasko i u Maćka ma w tym miejscu 1,5mm grubości i 4mm szerokości. Dodam jeszcze że materiał z jakiego jest wykonana półoś przysporzył wiele problemów przy próbie stoczenia tejże półosi
chodzi o zakończenie półosi wchodzące w dyfer półośka w tym miejscu jest z dwóch stron zeszlifowana na płasko i u Maćka ma w tym miejscu 1,5mm grubości i 4mm szerokości. Dodam jeszcze że materiał z jakiego jest wykonana półoś przysporzył wiele problemów przy próbie stoczenia tejże półosi
-
- Weteran / AT!
- Posty: 7514
- Rejestracja: 2008-09-28, 20:45
- Imię: Przemo
- Lokalizacja: Słubice / Lubuskie
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 13 razy
maciek po testach dopiero pokaże ....Radek pisze:Pokaż go w środku po zdjęciu pokrywy (dyferencjał).
ale jak wytrzyma to będzie rewelacyjne rozwiązanie
Ostatnio zmieniony 2012-01-15, 01:07 przez Przemo, łącznie zmieniany 1 raz.
- matiek
- Znawca / AT!
- Posty: 1059
- Rejestracja: 2010-07-10, 21:17
- Imię:
- Lokalizacja: słubice
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Tak Africa zwrotnice od F350. A swoją drogą to ciekaw jestem czy ktoś zwrócił uwagę na to że te zwrotnice nie są symetryczne w przekroju poprzecznym. Tzn nie da się ich odwrócić w sworzniach bo otwór zwrotnicy nie będzie centryczny z otworem mostu. :Y A Ty Banita nie narzekaj Ty zmieniasz modele w środku sezonu.