"The Kloc" - Ford killer
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Destroyer667
- Początkujący
- Posty: 1224
- Rejestracja: 2006-09-24, 15:48
- Imię:
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Cała góra łączne z wieżyczką i błotnikam będzie ściągnięta
EDIT: Dzisiaj zacząłem prace nad kabiną i wyszło na to, że przedni pas nie będzie zginany tylko 3-częściowy, więc wszystkie nierówności będę wyrównywał tzw "repair boxem" firmy novol. W jego skład wchodzi włókno szklane, żywica i utwardzacz. Wiem mniejwięcej co z tym zrobić bo oglądałem taki program na tvn turbo, ale nie wiem w jakich proporcjach zmieszać utwardzacz z żywicą - nie mam instrukcji.
Wszystko kleję patexem "moment". Nie będzie to więc klasyczna buda z pcv...
PS: Dzisiaj sie troche obijałem ale jutro będę pracował tak długo aż skończe kabine i może nawet pake
EDIT: Dzisiaj zacząłem prace nad kabiną i wyszło na to, że przedni pas nie będzie zginany tylko 3-częściowy, więc wszystkie nierówności będę wyrównywał tzw "repair boxem" firmy novol. W jego skład wchodzi włókno szklane, żywica i utwardzacz. Wiem mniejwięcej co z tym zrobić bo oglądałem taki program na tvn turbo, ale nie wiem w jakich proporcjach zmieszać utwardzacz z żywicą - nie mam instrukcji.
Wszystko kleję patexem "moment". Nie będzie to więc klasyczna buda z pcv...
PS: Dzisiaj sie troche obijałem ale jutro będę pracował tak długo aż skończe kabine i może nawet pake
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Rafał Kowina
- Adept / AT!
- Posty: 924
- Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
- Imię:
- Lokalizacja: Świnoujście
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Jeśli chodzi o detale:
Pcv traktuję jako szkielet karoserii, ponieważ będe ją pokrywał włóknem szklanym i żywicą więc o to się nie martw (taka jakby forma i jednocześnie wzmocninie)
Jeśli chodzi o jej wysokość to zdecydowałem, że tak zostanie bo jest bardziej redukcyjny - gąsienice nie wychodziłyby za oryginalne nadkola i mam lepszy kąt natarcia.
Buda będzie takim połączeniem dwóch technologii - to początek nowej ery...
Pcv traktuję jako szkielet karoserii, ponieważ będe ją pokrywał włóknem szklanym i żywicą więc o to się nie martw (taka jakby forma i jednocześnie wzmocninie)
Jeśli chodzi o jej wysokość to zdecydowałem, że tak zostanie bo jest bardziej redukcyjny - gąsienice nie wychodziłyby za oryginalne nadkola i mam lepszy kąt natarcia.
Buda będzie takim połączeniem dwóch technologii - to początek nowej ery...