Zrób z tego jakiegoś mad maxakokos pisze:
przyjechały do mnie koła i serwo. Plastikowe felgi, a na nich opony Dick Cepek Mud Country. Opony bardziej miękkie, płaskie, w całości przylegają do podłoża i dużo bardziej się do niego kleją. Minus taki, że są troche kwadratowe i auto zaczęło podskakiwać :decha
Serwo firmy Corona pasuje do oryginalnego uchwytu feiyue. Niestety przy tych oponach, na przyczepnym podłożu nie do końca sobie radzi. Znalazłem ostatnio na bg serwo w tych rozmiarach dwukrotnie mocniejsze, ponad 8 kg, dołączy do kolejnego zamówienia.
Dziś kupiłem czarną emalię, żeby pomalować tylną zabudowę i nadkola, muszę jeszcze znaleźć jakąś gumę, żeby wykończyć połączenie nadkoli i budy.
Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
- Bemarcin
- Teoretyk
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2010-10-05, 13:16
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Świetny pomysł! Ogarnę podstawy i trzeba coś wymyślićBemarcin pisze:Zrób z tego jakiegoś mad maxakokos pisze:
przyjechały do mnie koła i serwo. Plastikowe felgi, a na nich opony Dick Cepek Mud Country. Opony bardziej miękkie, płaskie, w całości przylegają do podłoża i dużo bardziej się do niego kleją. Minus taki, że są troche kwadratowe i auto zaczęło podskakiwać :decha
Serwo firmy Corona pasuje do oryginalnego uchwytu feiyue. Niestety przy tych oponach, na przyczepnym podłożu nie do końca sobie radzi. Znalazłem ostatnio na bg serwo w tych rozmiarach dwukrotnie mocniejsze, ponad 8 kg, dołączy do kolejnego zamówienia.
Dziś kupiłem czarną emalię, żeby pomalować tylną zabudowę i nadkola, muszę jeszcze znaleźć jakąś gumę, żeby wykończyć połączenie nadkoli i budy.
Kupiłem dziś tower pro mg 995 i za pomocą mocowania z Hg spróbuję go jakoś upchnąć.
Hermanlol, dobry pomysł, dzięki
- Kilerek15
- Teoretyk
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-12-27, 16:14
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: małopolska
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
tez mam mg995 i jest super moc. moj def wazy 2,6kg. i radzi.
kombinuj
kółka masz fajne, jaką maja srednice bo bralem je pod uwage.
kombinuj
kółka masz fajne, jaką maja srednice bo bralem je pod uwage.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Udało się i model wreszcie zaczął skręcać! Jutro wrzucę fotkę, wszystko zmieściło się idealnie na styk. Zostało dokończyć kosmetykę i gotowe.
Opony mają średnicę 108 mm.
Opony mają średnicę 108 mm.
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Jakie wymiary ma twój model?
pin <> pin
koło <> koło
Z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam
welna79
:W
pin <> pin
koło <> koło
Z góry wielkie dzięki
Pozdrawiam
welna79
:W
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Przepraszam, że odpisuję dopiero po kilku dniach, ale tak ciężkich dni w pracy jeszcze nie miałem
pin - pin = 18 cm
koło - koło = 22 cm (koła oryginalne); w obecnej konfiguracji 23 cm
korzystając z końcówki niedzieli udało się w prowadzić parę zmian:
nowe regiel: bdesc s10e rtr - podobno wodoodporny ale nie za bardzo. W dwóch miejscach widać gołe fragmenty kabli posiada również hamulec.
Wyrównałem tylną zabudowę, poprawiłem jej przymocowanie i przymocowałem zapas i skrzynkę z łańcuchem. Pojawiła się uszczelka między budą, a przednim błotnikiem.
Założyłem koła z zestawu HG P402 - modelowi i tak brakuje do spełnienia któregokolwiek regulaminu, a większe koła dodały mu moim zdaniem więcej charakteru.
pin - pin = 18 cm
koło - koło = 22 cm (koła oryginalne); w obecnej konfiguracji 23 cm
korzystając z końcówki niedzieli udało się w prowadzić parę zmian:
nowe regiel: bdesc s10e rtr - podobno wodoodporny ale nie za bardzo. W dwóch miejscach widać gołe fragmenty kabli posiada również hamulec.
Wyrównałem tylną zabudowę, poprawiłem jej przymocowanie i przymocowałem zapas i skrzynkę z łańcuchem. Pojawiła się uszczelka między budą, a przednim błotnikiem.
Założyłem koła z zestawu HG P402 - modelowi i tak brakuje do spełnienia któregokolwiek regulaminu, a większe koła dodały mu moim zdaniem więcej charakteru.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Cześć, na miejsce wrócił stare chińskie ESC 320A. Na tym nowym auto było słabsze.
Dzisiaj były wreszcie porządne testy. Jazda po twardej ziemi, rozrytej przez dziki, miejscami trawa. Auto jedzie ładnie po równym i twardym ale wszędzie indziej nie chce jechać. Duże (jak na ten model) koła i zbyt szybkie przełożenie spowodowały, że auto nie miało siły wyjechać. Po 45 min model przestał reagować. Po otwarciu budy okazało się, że można tam ciasto upiec z powodu temperatury. Silnika nie dało się dotknąć.
Mam zamiar kombinować z przełożeniem. Wpadł mi w ręce silnik idealnie pasujący do oryginalnego mocowania feiyue z zamontowanym atakiem 8P oraz pasujące modułem do niego zębatki. Spróbuję to wszystko poskładać i będę dalej testował.
Za pewne wnioski do których dochodzę są dla większości oczywiste
Dzisiaj były wreszcie porządne testy. Jazda po twardej ziemi, rozrytej przez dziki, miejscami trawa. Auto jedzie ładnie po równym i twardym ale wszędzie indziej nie chce jechać. Duże (jak na ten model) koła i zbyt szybkie przełożenie spowodowały, że auto nie miało siły wyjechać. Po 45 min model przestał reagować. Po otwarciu budy okazało się, że można tam ciasto upiec z powodu temperatury. Silnika nie dało się dotknąć.
Mam zamiar kombinować z przełożeniem. Wpadł mi w ręce silnik idealnie pasujący do oryginalnego mocowania feiyue z zamontowanym atakiem 8P oraz pasujące modułem do niego zębatki. Spróbuję to wszystko poskładać i będę dalej testował.
Za pewne wnioski do których dochodzę są dla większości oczywiste
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Tak się prawdopodobnie skończy. Po wymianie silnika i przerobieniu zębatki w przekładni jest ta sama sytuacja. Auto kompletnie gaśnie. Esc ma zabezpieczenie przed niskim napięciem baterii. Może to jest powód. Naładuję baterię i jutro będę dalej testował.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Przeszczep silnika z zębatką 8t i założenie w skrzyni odbioru z tym samym modułem poszedł bez problemu. Wróciłem też do kół Austar. Dodatkowo wyrzuciłem regulator na tył zabudowy. Opakuje się go jakąś skrzynią w przyszłości
Rezultaty są pozytywne ale do trialu niezadowalające. Czekam na jeszcze jeden atak co w połączeniu z oryginalnym odbiorem w skrzyni powinno dać jeszcze niższe przełożenie. Jak to nadal nie będzie wystarczające zwrócę się na silniki z redukcją z modelcraftu.
Rezultaty są pozytywne ale do trialu niezadowalające. Czekam na jeszcze jeden atak co w połączeniu z oryginalnym odbiorem w skrzyni powinno dać jeszcze niższe przełożenie. Jak to nadal nie będzie wystarczające zwrócę się na silniki z redukcją z modelcraftu.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Cześć, kolejne najsłabsze ogniwo się ujawniło. Strasznie zużywa mi się teraz zębatka odbiorcza. Pytanie, co robię źle? Czy powinienem dolać jakiegoś smaru/oleju? Jak mocno atak powinien przylegać do zębatki odbiorczej? Po 50 min jazdy zębatka wygląda jakby się wytarła na końcach zębów