Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Ok zwiększone zużycie wynika też pewnie z minimalnej różnicy modułu zębatek. Zachęcony informacjami w necie wybrałem atak 0,6 a oryginalny odbiór w Feiyue ma 0,5. Informację tą wyszperałem oczywiście po zjechaniu zębatki
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Jesteś pewien, co do tego modułu 0.5? Nie jest tam przypadkiem moduł 48P?kokos pisze:Zachęcony informacjami w necie wybrałem atak 0,6 a oryginalny odbiór w Feiyue ma 0,5. Informację tą wyszperałem oczywiście po zjechaniu zębatki
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
W opisie metalowych zębatek na BG jest tak właśnie napisane:
Feiyue FY-03 1/12 Remote Control Model Car Gear Box Gear 3 Pcs Upgrade Accessories Steel Gear
https://banggood.app.link/r3VUG9tBfM
Feiyue FY-03 1/12 Remote Control Model Car Gear Box Gear 3 Pcs Upgrade Accessories Steel Gear
https://banggood.app.link/r3VUG9tBfM
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
No tak, tylko to metalowe zamienniki, oryginalne mogą mieć inny moduł. Ktoś wie na 100%?
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Cześć, zamontowałem dziś silnik Hpi Saturn 35t. Atak został ten sam - traxxas 12t 48p i do tego metalowa zębatka odbiorcza.
Po tym jak raz przegrzałem autko, pojawił się problem z serwem. Po chwili jazdy z pełną prędkością serwo obraca się maksymalnie w lewo i nie reaguje na polecenia. Do tego kompletnie gaśnie oświetlenie co sugeruje duży pobór prądu. Silnik nadal reaguje na gaz bez problemu. Po chwili odpoczynku znów jest chwilkę dobrze i potem znów to samo.
Jak myślicie, co jest do wymiany, serwo czy regulator?
Po tym jak raz przegrzałem autko, pojawił się problem z serwem. Po chwili jazdy z pełną prędkością serwo obraca się maksymalnie w lewo i nie reaguje na polecenia. Do tego kompletnie gaśnie oświetlenie co sugeruje duży pobór prądu. Silnik nadal reaguje na gaz bez problemu. Po chwili odpoczynku znów jest chwilkę dobrze i potem znów to samo.
Jak myślicie, co jest do wymiany, serwo czy regulator?
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Pamiętam, że się oparzyłem jak dotknąłem regulator, silnika nie dotykałem. Regulator to http://mmhobby.pl/elektroniczny-regulat ... i-p-3.html
Serwo to MG995.
Po odmontowaniu silnika napędy chodzą gładko.
Serwo zasilane jest przez odbiornik i regulator. Nie mogę odłączyć regulatora. Jeżeli nie dotykam gazu to samo serwo kręci się normalnie. Natomiast przy dłuższym trzymaniu gazu na maksa serwo samo skręca w lewo. (Nie dotykam kierownicy)
P.S. przepraszam za amatorski język
Serwo to MG995.
Po odmontowaniu silnika napędy chodzą gładko.
Serwo zasilane jest przez odbiornik i regulator. Nie mogę odłączyć regulatora. Jeżeli nie dotykam gazu to samo serwo kręci się normalnie. Natomiast przy dłuższym trzymaniu gazu na maksa serwo samo skręca w lewo. (Nie dotykam kierownicy)
P.S. przepraszam za amatorski język
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Wiatrak jest ściągnięty, bo się nie zmieścił
Aparatura to modelcraft gt2.
Co zrobić? Najlepiej by było wszystko po podmieniać. Od samego początku w tej konfiguracji serwo nie chodziło płynnie.
Aparatura to modelcraft gt2.
Co zrobić? Najlepiej by było wszystko po podmieniać. Od samego początku w tej konfiguracji serwo nie chodziło płynnie.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Nowy regulator będę miał jutro. Podłączyłem serwo do innego modelu, użyłem też swojej baterii. Serwo chodziło normalnie, ale okazało się, że bateria jest na wyczerpaniu. Możliwe więc, że to z powodu pustej baterii tamten regulator się tak zachowywał.
Efekt zamieszania jest taki, że będę miał porządne esc
Efekt zamieszania jest taki, że będę miał porządne esc
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Cześć, przekładnia feiyue nie posiada hamulca, w tej chwili mam regulator bdesc-s10e-rtr, który ma za słaby drag brake, przełożyłem z drugiego modelu hobbywing 1060, który ma tryb crawler ale auto nadal zjeżdża na luzie. Znacie może jakiś regulator szczotkowy z mocnym drag brake iem?
Czy szukać innej przekładni?
Czy szukać innej przekładni?
- Hermanlol
- Teoretyk
- Posty: 167
- Rejestracja: 2017-08-28, 11:03
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Ja mam ten najtańszy z BG i dość ładnie trzyma. Szukaj „Crawler ESC” powinien wyskoczyć na pierwszej miejscu.