Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Jak coś, to 1040 mam możliwość pożyczyć Z tym ze tam nie ma hamulca na luzie a tylko jak dasz "do tylu"...
Edit:
Dokladnie ten, co ma Hermanlol
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Edit:
Dokladnie ten, co ma Hermanlol
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Dzięki, udało mi się dojść do ładu 1060 nie wiem czemu nie chciał się dogadać z moim radiolinkiem rc3s. Żadna kombinacja zworki, kierunku na apce i podłączenia kabli do silnika nie dała efektu. Natomiast po podłączeniu do apki modelcraft drag brake zaczął trzymać:)
Co do regulatora z bg, można go programować za pomocą karty.
Co do regulatora z bg, można go programować za pomocą karty.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Auto wróciło na warsztat
Koła z HG z poprzycinanymi gąbkami
Mocniej wycięta buda, żeby nie ograniczać wykrzyżu
Zrobione nadkola
Nowe stabilne mocowanie silnika od WLTOYS
Zablokowane oba dyfry
Regulator Hobbywing 1060
Prace trwają dalej....
Koła z HG z poprzycinanymi gąbkami
Mocniej wycięta buda, żeby nie ograniczać wykrzyżu
Zrobione nadkola
Nowe stabilne mocowanie silnika od WLTOYS
Zablokowane oba dyfry
Regulator Hobbywing 1060
Prace trwają dalej....
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Świetnie to pasuje - kusi mnie zrobic Feiyue Pajero pod scaleda, ale biorąc pod uwage co przechodze z awariami tego podwozia to jakoś sie boje...
Skręt poprawiony?
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Skręt poprawiony?
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Tak, skręt poprawiony dzięki Twojej pomocy, wielkie dzięki
Niestety serwo Mg995 umarło. Czekam na nowe JX PDI 20kg
Co do pajero i Scaleda mam pomysł już na podwozie WLTOYS w skali 1:18...
Niestety serwo Mg995 umarło. Czekam na nowe JX PDI 20kg
Co do pajero i Scaleda mam pomysł już na podwozie WLTOYS w skali 1:18...
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Cześć,
Serwo dotarło, wreszcie po kilku miesiącach można było sprawdzić zmiany w terenie. Wreszcie auto przejeździło całą baterię bez awarii. Można zabrać się za tuning konstrukcji. Na pewno będzie trzeba zainwestować w metalowe felgi i lepsze opony. Następnie w planie są metalowe wahacze z przodu i tylne dolne metale linki. Zastanawiam się tylko czy kupić standardową długość czy kupić dłuższe od wltoys 10428.
Pozytywnie zaskoczyło mnie niezależne zawieszenie z przodu w porównaniu do sztywnego mostu. Dzięki temu, że nie ma główki mostu jest z przodu większy prześwit. Tam gdzie główka mostu by o coś zahaczała w tym przypadku auto prześlizguje się dalej
Serwo dotarło, wreszcie po kilku miesiącach można było sprawdzić zmiany w terenie. Wreszcie auto przejeździło całą baterię bez awarii. Można zabrać się za tuning konstrukcji. Na pewno będzie trzeba zainwestować w metalowe felgi i lepsze opony. Następnie w planie są metalowe wahacze z przodu i tylne dolne metale linki. Zastanawiam się tylko czy kupić standardową długość czy kupić dłuższe od wltoys 10428.
Pozytywnie zaskoczyło mnie niezależne zawieszenie z przodu w porównaniu do sztywnego mostu. Dzięki temu, że nie ma główki mostu jest z przodu większy prześwit. Tam gdzie główka mostu by o coś zahaczała w tym przypadku auto prześlizguje się dalej
- Księgowy
- Teoretyk
- Posty: 159
- Rejestracja: 2017-12-01, 14:13
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował : 3 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
"tak, skręt poprawiony dzięki Twojej pomocy, wielkie dzięki "
A ktoś na szybko napisze ocb? Mójj wl toys nie skręca super. Co zrobiliście temu skrętu?:D
A ktoś na szybko napisze ocb? Mójj wl toys nie skręca super. Co zrobiliście temu skrętu?:D
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
I znowu dalem "dzieki" zamiast "cytuj"...Księgowy pisze:"tak, skręt poprawiony dzięki Twojej pomocy, wielkie dzięki "
A ktoś na szybko napisze ocb? Mójj wl toys nie skręca super. Co zrobiliście temu skrętu?:D
Chodzi o wycięcie w "prowadnicy" skrętu miejsca na śruby tak jak na poniższym zdjęciu: Wtedy zakres ruchu jest większy.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Cześć,
Model został zweryfikowany w terenie, jest naprawdę dobrze
Rozwierciłem oryginalne mocowanie silnika tak, żeby zamontować silnik 540. W tej chwili mam silnik hpi 55t i atak od traxxasa 12t. Do tego metalowy odbiór. Atak ma moduł 0.6 a odbiór 0.5, po wielu próbach zaczęło to chodzić całkiem cicho. Poprawiony skręt z serwem JX sprawdza się w 100%.
Po głowie cały czas chodziło mi po głowie połączenie oryginalnej płyty podłogowej z ramą HG. Chciałem to zrobić przy jak najmniejszej ingerencji w obecną konstrukcję modelu. Wreszcie wpadłem na taki pomysł. Świadomie zdecydowałem się na dołączenie połowy ramy tylko z tyłu modelu, choć to rozwiązanie pozwala w łatwy sposób na dołączanie ramy na całej długości modelu. W efekcie powstało coś w stylu podwozia cc01 i teoretycznie mógłbym przystosować model do konkretnej klasy. Obecny rozstaw osi to 290 mm i nie ma problemu z wydłużeniem pod konkretną budę. Tylny wał jest od HG. Tylne amortyzatory też chwilowo są od HG.
Rama jest przykręcona i dodatkowo klejona do płyty podłogowej. Rama jest skręcana w celu zwiększenia sztywności. Na dniach pierwsze testy w terenie, ale pierwsze wrażenie jest dobre. Te feiyue mają naprawdę potencjał
Model został zweryfikowany w terenie, jest naprawdę dobrze
Rozwierciłem oryginalne mocowanie silnika tak, żeby zamontować silnik 540. W tej chwili mam silnik hpi 55t i atak od traxxasa 12t. Do tego metalowy odbiór. Atak ma moduł 0.6 a odbiór 0.5, po wielu próbach zaczęło to chodzić całkiem cicho. Poprawiony skręt z serwem JX sprawdza się w 100%.
Po głowie cały czas chodziło mi po głowie połączenie oryginalnej płyty podłogowej z ramą HG. Chciałem to zrobić przy jak najmniejszej ingerencji w obecną konstrukcję modelu. Wreszcie wpadłem na taki pomysł. Świadomie zdecydowałem się na dołączenie połowy ramy tylko z tyłu modelu, choć to rozwiązanie pozwala w łatwy sposób na dołączanie ramy na całej długości modelu. W efekcie powstało coś w stylu podwozia cc01 i teoretycznie mógłbym przystosować model do konkretnej klasy. Obecny rozstaw osi to 290 mm i nie ma problemu z wydłużeniem pod konkretną budę. Tylny wał jest od HG. Tylne amortyzatory też chwilowo są od HG.
Rama jest przykręcona i dodatkowo klejona do płyty podłogowej. Rama jest skręcana w celu zwiększenia sztywności. Na dniach pierwsze testy w terenie, ale pierwsze wrażenie jest dobre. Te feiyue mają naprawdę potencjał
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Nie można zostawiać niedokończonych spraw na nowy rok, więc skończyłem kolejny etap prac. Każde koło dostało 45 g ołowiu, do tego przód dostał jeszcze 80g. Prawa przednia półoś nie wytrzymała testów. Z pomocą przyszedł kolega Koza za co bardzo dziękuję. Czekam już na półosie od traxxasa 1:16, zobaczymy czy podpasują. Ogarnąłem z grubsza wygląd. Odbiornik i moduł oświetlenia wylądowały w balonikach.
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Bardzo mi się podoba ten dziczek ;D
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Dzik jest dziki ale z powodu masy nie chce już tak bardzo skręcać, zamiast tego gnie się z przodu podłoga muszę pomyśleć o jakiejś dodatkowej płycie od spodu, żeby to poskręcać, blacha 2 mm może wystarczy.
Zobaczymy co wtedy odmówi posłuszeństwa
Zobaczymy co wtedy odmówi posłuszeństwa
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
Ja bym osobiście zrobił nową ramę, zamontował do niej wszystkie części z feiyue i po problemie gięcia blacha 2mm to będzie dosc ciężki element...
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
- Kilerek15
- Teoretyk
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-12-27, 16:14
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: małopolska
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Feiyue fy03 (Mitsubishi Pajero I)
szkoda że pociołeś tą rame .. zacznij od nowa,rama itd. serwo min.13kg.bo inaczej kiszka. robiłem mocowanie serwa na ramie i użyłem blachy alu 1,5..wyciołem otwór na serwo i do ramy skręciłem.