HG Toyota Zmota
- Hermanlol
- Teoretyk
- Posty: 167
- Rejestracja: 2017-08-28, 11:03
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG Toyota Zmota
Model osiągnął prawie finalną formę. Spełnia wymagania klasy Extreme także proszę o przeniesienie. Brakuje jeszcze wyciągarki i zabezpieczenia przed wodą ale będzie wkrótce.
- Hermanlol
- Teoretyk
- Posty: 167
- Rejestracja: 2017-08-28, 11:03
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG Toyota Zmota
Przyszło trochę nowych gratów. Wszystko już zamontowane. Różnica pomiędzy RC4GS, a apka z Feiyue kolosalna. Toyota ma w końcu drag brake co by nie staczać się z przeszkód.
Silnik 45T niestety się przegrzał i nie potrafi już dać tyle mocy co kiedyś. Na jego miejsce wskoczył 55T. Wzrosła moc i spadał prędkość która wcześniej zdarzyła niezłe wyklepać metalowe kielichy i dogbony
Pakiety miałe być większe ale 2200 to jest max co wejdzie pod budę i to na styk.
Jutro przyjdą mikroserwa i jedno od razu idzie na włącznik świateł.
W planach jest jeszcze wyciągarka i wymiana osiek z przodu na CVD do scx10.
Doszło tez fachowo zamontowane światło wstecznego - dioda z rezystorem podpięta bezpośrednio pod silnik
Więcej zdjęć wkrótce
Silnik 45T niestety się przegrzał i nie potrafi już dać tyle mocy co kiedyś. Na jego miejsce wskoczył 55T. Wzrosła moc i spadał prędkość która wcześniej zdarzyła niezłe wyklepać metalowe kielichy i dogbony
Pakiety miałe być większe ale 2200 to jest max co wejdzie pod budę i to na styk.
Jutro przyjdą mikroserwa i jedno od razu idzie na włącznik świateł.
W planach jest jeszcze wyciągarka i wymiana osiek z przodu na CVD do scx10.
Doszło tez fachowo zamontowane światło wstecznego - dioda z rezystorem podpięta bezpośrednio pod silnik
Więcej zdjęć wkrótce