Mała aktualizacja
Skrzynia biegów cały czas działała w sposób mocno niezadowalający. Próbowałem poprawić jej pracę zmniejszając luzy podkładkami ale to nic nie dało. Finalnie pozbyłem się serwa i zablokowałem na stałe II bieg.
Oryginalny orczyk skrętu szybko ustąpił i na jego miejsce wskoczył czerwoniutki orczyk od Boom Racing.
Kolejny problem jaki napotkałem to łamiący się pin w przegubach CVD (tak - łamiący, nie wyskakujący z gniazda). Jedyne co mi przyszło do głowy to zwiększenie luzu na sprzęgle. Najgorzej, że żeby do sprzęgła zajrzeć trzeba wybebeszyć cały model co zajmuje ze dwie godziny.
Dużą wadą GOMa jest liczba śrubek imbusowych pod klucz 1,5mm wykonanych ze słabego metalu. Ostatnio 8 z nich musiałem uciąć pod klucz płaski, żeby je wygrzebać. W planach jest zrobić listę śrubeczek i zamówić odpowiednie śrubki z łbem walcowym od Rampa - rozkręcanie będzie przyjemniejsze
Nawet nie mam kiedy tym bydlaczkiem pojeździć po przeróbkach. Biorę go do Bytomia, może tam się uda coś pojeździć 'wolną chwilą'?
Pozdrawiam,
bonk