Jeep Rubicon na HG.
-
- Teoretyk
- Posty: 61
- Rejestracja: 2017-01-11, 23:48
- Imię: mariusz
- Podziękował : 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Jeep Rubicon na HG.
Witam. Model do zabawy dla syna.
-buda: Jeep Rubicon
-podwozie: HG
-serwo: TowerPro 965R
-silnik: 35T
-esc: HW QiucRun1060
-bateria: jakies Lipo 2S
-kierownik i inne póżniej.
-koła: HG na razie.
Wkrótce:
-pomalowanie podwozia na czarno
-instalacja elektroniki
-rozruch
-buda: Jeep Rubicon
-podwozie: HG
-serwo: TowerPro 965R
-silnik: 35T
-esc: HW QiucRun1060
-bateria: jakies Lipo 2S
-kierownik i inne póżniej.
-koła: HG na razie.
Wkrótce:
-pomalowanie podwozia na czarno
-instalacja elektroniki
-rozruch
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Jeep Rubicon na HG.
Długo zastanawiałem się jak rozwiązać problem z przeniesieniem mocowań Y jak również mocowania przednich amortyzatorów przy zamontowanej skrzyni z przodu. Pozwolę sobie wykorzystać Twój pomysł jeżeli można
Polecam wymienić łożyska na kulkowe w mostach i skrzyni. Powodzenia i miłej zabawy
Polecam wymienić łożyska na kulkowe w mostach i skrzyni. Powodzenia i miłej zabawy
-
- Teoretyk
- Posty: 61
- Rejestracja: 2017-01-11, 23:48
- Imię: mariusz
- Podziękował : 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Jeep Rubicon na HG.
Też miałem z tym zagwozdkę, aż zobaczyłem te kątowniki meblarskie w Brico. Mało tam miejsca. Tylko przygotuj się na dużo wiercenia w ramie bo otwory niedokonca zawsze pasują.kokos pisze:Długo zastanawiałem się jak rozwiązać problem z przeniesieniem mocowań Y jak również mocowania przednich amortyzatorów
Re: Jeep Rubicon na HG.
Można prosić link do rozdzielacza?
Jak przymocowałeś skrzynie do ramy? Robienie otwór w ramie to trochę osłabi ją. Mogę prosić o zdjęcia mocowania skrzyni?
Zaadaptuje Twoje pomysły w swoim HG. A przerabianie mocowania linek Y to pomaga w czymś?
Jak przymocowałeś skrzynie do ramy? Robienie otwór w ramie to trochę osłabi ją. Mogę prosić o zdjęcia mocowania skrzyni?
Zaadaptuje Twoje pomysły w swoim HG. A przerabianie mocowania linek Y to pomaga w czymś?
-
- Teoretyk
- Posty: 61
- Rejestracja: 2017-01-11, 23:48
- Imię: mariusz
- Podziękował : 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Jeep Rubicon na HG.
Rozdzielacz z ali: wpisz transfer case.Kubaa pisze:Można prosić link do rozdzielacza?
Jak przymocowałeś skrzynie do ramy? Robienie otwór w ramie to trochę osłabi ją. Mogę prosić o zdjęcia mocowania skrzyni?
Zaadaptuje Twoje pomysły w swoim HG. A przerabianie mocowania linek Y to pomaga w czymś?
Skrzynia przymocowana 4 (na razie 2) śrubkami M2. Otwór nawiercony 1.5mm idealnie przez środek (o ile da się ręcznie zrobić idealnie). Śrubka na wylot i nakrętka (patrz na zdjęciu.
Y jest podniesiony bo przeniesienie rozdzielacza na środek podniosło wały i haczyły o Y-linki (oryginalnie skrzynia ma wyjścia niżej i wtedy ten problem nie występuje gdy masz ją na środku). Więc one też musiały iść do góry. Wszystko metodą prób i błędów. Co do wiercenia w ramie; starałem się ograniczyć wiercenia do minimum no ale czasami trzeba. Mam plan żeby przymocować ramę jeszcze do budy jakoś na środku. Jest ona bardzo sztywna więc usztywni konstrukcje też.
Re: Jeep Rubicon na HG.
Dzięki, do mnie własnie leci ta sama buda. Dobre rozwiązanie z tym mocowanie budy do ramy, wykorzystam to u siebie, miałem mocować na magnesy ale to by się ruszało pewnie. A jak się nazywa to białe co jest przymocowany rozdzielacz?
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Jeep Rubicon na HG.
Rozdzielacz można przymocować do oryginalnej płyty od HG. Mieści się tam idealnie, a dzięki temu jest niżej i nie trzeba zmieniać mocowania Y. Przy mocowaniu przednich amortyzatorów warto zwrócić uwagę, żeby nie pracowały pod kątem w przeciwną stronę niż linki zawieszenie. Jeżeli zmienia się kąt amorów to pochyla się je w kierunku środka ramy.
-
- Teoretyk
- Posty: 61
- Rejestracja: 2017-01-11, 23:48
- Imię: mariusz
- Podziękował : 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Jeep Rubicon na HG.
Co do budy: miała być wersja z dachem bo taką zakupiłem. Była promocja i kosztowała 115zł. Jakież było zdziwienie jak otworzyłem paczkę i zobaczyłem wersję otwartą. Tak się wkurzyłem, że otworzyłem spór i wpisałem refund 50zł. Chińczyk zgodził się bez żadnej dyskusji. Starczyło nawet na worek cabuli
-linki i wały są bardzo blisko siebie nawet jak złożysz podwozie w oryginalnej konfiguracji. Przy tym rozdzielaczu musisz dać go wyżej bo inaczej wał z skrzyni biegów jest pod zbyt dużym kątem. Sprawdzałem różne położenia rozdzielacza na sucho i to jest dla mnie najlepszy kompromis. Wał ze skrzyni nie ma dużych kątów i jednocześnie mam duży skok na mostach. Byc może lepszy byłby rozdzielacz "piętrowy" ale zakupiłem ten płaski więc trzeba było coś wykombinować
-amory są tak pochylone bo w drugą stronę się nie da. Kolidują z silnikiem i nie ma jak przykręcić mocowań do ramy aby były odrotnie. Generalnie można dać krótsze amory i je dać od razu do ramy (patrz model przemsky) no ale takie akurat miałem w szafie (98mm).
Hips, ale nie polecam. Jest trochę za wiotki, chyba że 3mm byłby sztywniejszy. Docelowo będzie tam płytka aluminiowa. No chyba, że hips wytrzyma. Zaletą jest to, że bardzo łatwo się go obrabia.Kubaa pisze:A jak się nazywa to białe co jest przymocowany rozdzielacz?
Pewnie jest z 10 sposobów na rozwiązanie mocowania ale:kokos pisze:Rozdzielacz można przymocować do oryginalnej płyty od HG. Mieści się tam idealnie, a dzięki temu jest niżej i nie trzeba zmieniać mocowania Y. Przy mocowaniu przednich amortyzatorów warto zwrócić uwagę, żeby nie pracowały pod kątem w przeciwną stronę niż linki zawieszenie. Jeżeli zmienia się kąt amorów to pochyla się je w kierunku środka ramy.
-linki i wały są bardzo blisko siebie nawet jak złożysz podwozie w oryginalnej konfiguracji. Przy tym rozdzielaczu musisz dać go wyżej bo inaczej wał z skrzyni biegów jest pod zbyt dużym kątem. Sprawdzałem różne położenia rozdzielacza na sucho i to jest dla mnie najlepszy kompromis. Wał ze skrzyni nie ma dużych kątów i jednocześnie mam duży skok na mostach. Byc może lepszy byłby rozdzielacz "piętrowy" ale zakupiłem ten płaski więc trzeba było coś wykombinować
-amory są tak pochylone bo w drugą stronę się nie da. Kolidują z silnikiem i nie ma jak przykręcić mocowań do ramy aby były odrotnie. Generalnie można dać krótsze amory i je dać od razu do ramy (patrz model przemsky) no ale takie akurat miałem w szafie (98mm).