ale równocześnie zmień kable na silnikuSławek pisze:Jaki masz regiel ? bo od tego należy zacząć, samo przestawienie reversu na apce spowoduje jazdę w odwrotnym kierunkuTomek-Olkusz pisze:Mam pewien problem , nie wiem czemu auto do tyłu jezdzi szybciej niż do przodu ?
Drugi problem jest gorszy , nie mam mocy pod górke ledwo wjeżdżam a o zamieleniu kołam moge zapomnieć silnik 55 przełożenie 15/99. Ma ktoś jakieś sugestie?
Nieśmiały projekt
zamiana przewodów na silniku zmieni kierunek obrotów silnikaTomek-Olkusz pisze:regiel mam venoma , na zdjęciu go widać , typu nie znam wiem że można też zamienić kable na silniku masa do plus ale nie wiem po co, chodz w konwersji WK na crawlera to mi kazano zrobić. Co do przełożeń jak dam atak np 10 zębów to model będzie się poruszał potwornie wolno.
- Tomek.Z
- Weteran / AT!
- Posty: 1319
- Rejestracja: 2012-03-14, 18:32
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Mam pytanko , czy ktoś z was używał kiedyś takiej ładowarki?
Problem polega na tym, że próbowałem zasilać ładowarkę różnymi źródłami prądu ( akumulator od quada , samochodu , podłączałem nawet prostownik ). Bateria ma pojemności 2000 mA\h. i ładuje ją prądem 2A . Po 2 minutach ładowarka się rozłącza sygnalizując załadowanie baterii . Niestety bateria jest niezaładowana . Nie wiem czy są jakieś zabezpieczenia? Osoba od której ładowarke kupiłem mówiła żeby zasilać prądem 4-5 A.
Taki prąd miałem zasilając z prostownika. Ładowałem również prądem 1A , ładowanie trwało 5 minut bez skutku. Dodam na koniec , że bateria jest dobra , bo ładując ją zwykłą ładowarką sieciową 250mA załadowało ją.
Czy ktoś ma jakieś sugestie? proszę o pomoc.
Problem polega na tym, że próbowałem zasilać ładowarkę różnymi źródłami prądu ( akumulator od quada , samochodu , podłączałem nawet prostownik ). Bateria ma pojemności 2000 mA\h. i ładuje ją prądem 2A . Po 2 minutach ładowarka się rozłącza sygnalizując załadowanie baterii . Niestety bateria jest niezaładowana . Nie wiem czy są jakieś zabezpieczenia? Osoba od której ładowarke kupiłem mówiła żeby zasilać prądem 4-5 A.
Taki prąd miałem zasilając z prostownika. Ładowałem również prądem 1A , ładowanie trwało 5 minut bez skutku. Dodam na koniec , że bateria jest dobra , bo ładując ją zwykłą ładowarką sieciową 250mA załadowało ją.
Czy ktoś ma jakieś sugestie? proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 2012-06-02, 17:24 przez Tomek.Z, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem podobny problem z ładowarką Duratrax Ice, w moim wypadku nie domagało zasilanie ładowarki. Może warto by spróbować przerobić zasilacz komputerowy? Tutaj masz fajny poradnik , gdzie wszystko przerobione jest tak aby na pewno utrzymać napięcie zasilające 12V. Jeżeli jednak to nie to, to problem może być w pakiecie, ładując tak niskim prądem (250mA) można niby "naładować" każdego trupa (udało mi się tak naładować do 2500mah starego cameliona 3300). Warto znać napięcie jakim ładowarka próbuje ładować pakiet, jeżeli jest poniżej 7,4v to pakiet najprawdopodobniej jest trup. Problemem może też być stały amperaż którym ładowarka próbuje ładować pakiet, osobiście korzystam tylko i wyłącznie z trybu automatycznego (pakiety Nosram 4200) który sam zmienia amperaż podczas ładowania (i to działa bardzo dobrze), gdybym spróbował puścić pakiet na stałe 2A efekt miałbym taki sam jak u ciebie
Jeżeli problem jest w przerobieniu zasilacza, to zawsze można kupić gotowy na allegro Między zasilaczem a ładowarką może być zlutowany jakiś wtyk dzięki któremu będziesz mógł podłączyć np końcówkę do gniazdka samochodowego. link W końcu i tak kiedyś będziesz musiał się przesiąść na ładowarkę która będzie wymagała takiego zasilacza (praktycznie każda dobra takiego wymaga).