Ford Bronco '73 evoII MST CMX
- rafal-waw
- Znawca / AT!
- Posty: 1184
- Rejestracja: 2014-07-14, 09:52
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Opis Bajeczny
Ja ciągle czekam na łożyska . Z zapasów udało mi się złożyć przekładnie .
Tylko mam pytanko .
Czy te linki zawieszenia to składamy tak że tylko cztery sztuki są pod 252mm a pozostałe cztery pod 242mm ? Tak to zrozumiałem z instrukcji i tak złożyłem .
.....
OKej przyjąłem się Twojej fotce i to rozwijało moje wątpliwości .
Zrób opis po angielsku i sprzedaj go MST
Ja ciągle czekam na łożyska . Z zapasów udało mi się złożyć przekładnie .
Tylko mam pytanko .
Czy te linki zawieszenia to składamy tak że tylko cztery sztuki są pod 252mm a pozostałe cztery pod 242mm ? Tak to zrozumiałem z instrukcji i tak złożyłem .
.....
OKej przyjąłem się Twojej fotce i to rozwijało moje wątpliwości .
Zrób opis po angielsku i sprzedaj go MST
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Ładna mi partyzantkajaruso pisze:Nie ma namiotu Marcinie, jest chaos i partyzantka
[url=http://images77.fotosik.pl/210/5bb11fbffae9cba6m.jpg]Obrazek[/URL]
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Ostatni etap składania kita:
9. Mocowanie pakietu, przedni zderzak i pudełko na elektronikę:
Pudełko ma wystarczające rozmiary by pomieścić większość odbiorników, w moim przypadku odbiornik traxxasa 2218x. Odbiorniki axiala są jeszcze mniejsze, podobnie np. odbiorniki orange z HK do spektrum (mniej kanałów) więc bez problemu zmieszczą się w środku. Pudełko mocuje się od dołu do uchwytu pakietu na 4 śrubach uszczelnionych o-ringami. Wokół górnej krawędzi pudełka umieszcza się uszczelkę o okrągłym przekroju.
Niestety u mnie uszczelka ta była za długa, musiałem ją rozciąć i skrócić. Po tym zabiegu przykleiłem ją w kilku miejscach do krawędzi pudełka, by nie uległa rozerwaniu.
Regulator - model dostał dość "świeży" regulator - trackstar 60A sportsman, do którego dokupiłem kartę programującą ( w zasadzie to 5w1: karta programująca, czytnik PPM, monitor pakietu, tester serw i adapter USB do PC). ESC bardzo łatwo się ustawia za pomocą karty, kalibracja z odbiornikiem nie była potrzebna. Przewód łączący ESC z odbiornikiem okazał się za krótki, więc na fotach instalacja elektryczna wygląda jak wygląda
Na końcu przykręciłem zderzak (pomijam zakładanie słupków karoserii, bo nie mam zamiaru ich stosować):
Zderzak przykręcany jest za pomocą 2 śrub, które łączą go z ramą oraz mocowaniem pakietu. W zderzaku producent przewidział również miejsce na mocowanie serwa.
Waga KITA z serwem, silnikiem, regulatorem i odbiornikiem (bez pakietu) to 1410g.
Po dociążeniu kół (min. 160g) , dodaniu pakietu (ok 250g przy LiPo 4000mAh) otrzymamy ok 1820g, do tego dojdzie ciężar karoserii, więc ostatecznie model będzie ważył w okolicy 2,5 kg (twarda karoseria).
RTI zmierzone z pakietem nimh 2800 mAh wyniosło 555.
Podczas testów "dywanowych" miernik natężenia pokazał maksymalną wartość 9,6A, więc spokojnie można stosować przy tym przełożeniu regulatory 35A a nawet mniej...
9. Mocowanie pakietu, przedni zderzak i pudełko na elektronikę:
Pudełko ma wystarczające rozmiary by pomieścić większość odbiorników, w moim przypadku odbiornik traxxasa 2218x. Odbiorniki axiala są jeszcze mniejsze, podobnie np. odbiorniki orange z HK do spektrum (mniej kanałów) więc bez problemu zmieszczą się w środku. Pudełko mocuje się od dołu do uchwytu pakietu na 4 śrubach uszczelnionych o-ringami. Wokół górnej krawędzi pudełka umieszcza się uszczelkę o okrągłym przekroju.
Niestety u mnie uszczelka ta była za długa, musiałem ją rozciąć i skrócić. Po tym zabiegu przykleiłem ją w kilku miejscach do krawędzi pudełka, by nie uległa rozerwaniu.
Regulator - model dostał dość "świeży" regulator - trackstar 60A sportsman, do którego dokupiłem kartę programującą ( w zasadzie to 5w1: karta programująca, czytnik PPM, monitor pakietu, tester serw i adapter USB do PC). ESC bardzo łatwo się ustawia za pomocą karty, kalibracja z odbiornikiem nie była potrzebna. Przewód łączący ESC z odbiornikiem okazał się za krótki, więc na fotach instalacja elektryczna wygląda jak wygląda
Na końcu przykręciłem zderzak (pomijam zakładanie słupków karoserii, bo nie mam zamiaru ich stosować):
Zderzak przykręcany jest za pomocą 2 śrub, które łączą go z ramą oraz mocowaniem pakietu. W zderzaku producent przewidział również miejsce na mocowanie serwa.
Waga KITA z serwem, silnikiem, regulatorem i odbiornikiem (bez pakietu) to 1410g.
Po dociążeniu kół (min. 160g) , dodaniu pakietu (ok 250g przy LiPo 4000mAh) otrzymamy ok 1820g, do tego dojdzie ciężar karoserii, więc ostatecznie model będzie ważył w okolicy 2,5 kg (twarda karoseria).
RTI zmierzone z pakietem nimh 2800 mAh wyniosło 555.
Podczas testów "dywanowych" miernik natężenia pokazał maksymalną wartość 9,6A, więc spokojnie można stosować przy tym przełożeniu regulatory 35A a nawet mniej...
Ostatnio zmieniony 2016-01-07, 14:15 przez jaruso, łącznie zmieniany 1 raz.
- rafal-waw
- Znawca / AT!
- Posty: 1184
- Rejestracja: 2014-07-14, 09:52
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Pomiechówek
- Podziękował : 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Aż wstyd pisać ale jak wyciągnąłem uszczelkę obudowy odbiornika to też była za długa. I teraz to co najdziwniejsze i czego nie rozumiem . Wziolem ja w garść i poszedłem przeszukać zapasy czy nie mam takiej odpowiedniej .
Nie było wracam przymierzam TĄ i pasuje .
Nie wiem co się stało i jak ale jest idealna .
Przypominam że nie piję alkoholu .
Nie było wracam przymierzam TĄ i pasuje .
Nie wiem co się stało i jak ale jest idealna .
Przypominam że nie piję alkoholu .
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Może różnica temperatur - nie wiem gdzie tą uszczelkę wcześniej trzymałeś?rafal-waw pisze: Przypominam że nie piję alkoholu .
Może uszczelka była naciągnięta w pudełku, a gdy ją rozłożyłeś nieco się skurczyła?
Ja musiałem skrócić o 10mm, inaczej nie mógłbym ją prawidłowo umieścić wokół krawędzi pudełka, podwijała się i mogła ulec uszkodzeniu. Bawiłem się z tym chwilę i niestety u mnie nie zaobserwowałem "skurczu"...a tez nic nie spożywałem z wyskokowych trunków
Taka to już rola Polaka - malkontentages pisze:
Bez łożysk źle, z łożyskami gorzej. Heheh
Zawsze tak zalewam, wtedy amor pracuje jak należy (tłumi), co przekłada się m.in. na mniej rolek. Oczywiście jeśli amortyzator cieknie jak durszlak to nie ma to sensu...Jerry_Cornelius pisze: Zalewasz każde amorki olejem? :-Oo Czy po prostu teraz wyjątkowo robisz wg instrukcji?
Ralf2107 pisze:Pewnie zamawiałeś z poltech ?
Tak, z poltechu. Mieli mieć przerwę świąteczną do 6 stycznia, a tu masz
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
też mam takie wrażeniedorob pisze:Na tej miniaturce wygląda jak Wraith po lekkiej rolce przez tył
[url=http://images76.fotosik.pl/210/07e20309431d772bm.jpg]Obrazek[/URL]
Coraz bardziej mi się podoba to podwozie.
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6928
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Dzisiaj pojeździłem trochę CMX'em po dywanie przy okazji testów modułu dźwiękowego.
Prędkość dla mnie właściwa, przełożenie daje duży moment, dzięki czemu drag -brake daje radę, przy okazji "prądożerność" jest na niskim poziomie - nie dałem rady zmusić go do przekroczenia 9,6A.
Poniżej wyliczenie teoretycznej maksymalnej prędkości modelu przy ataku 20T (przełożenie całkowite ok 1:36):
Prędkość dla mnie właściwa, przełożenie daje duży moment, dzięki czemu drag -brake daje radę, przy okazji "prądożerność" jest na niskim poziomie - nie dałem rady zmusić go do przekroczenia 9,6A.
Poniżej wyliczenie teoretycznej maksymalnej prędkości modelu przy ataku 20T (przełożenie całkowite ok 1:36):