HG P402 Jeep Wrangler
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Po założeniu nowych kół auto utyło o kilogram i dotychczasowe przełożenie okazało się za duże. Ze względu na specyficzne mocowanie silnika do skrzyni nie da się zejść z atakiem poniżej 26t. W związku z tym wróciłem do rozdzielacza t1 z przełożeniem 2,16:1 i autko znów ma siłę, prędkość na wyższym biegu ok.4 km/h. Bateria poszła na tył i została zakamuflowana. Dzięki temu przód i tył ważą tyle samo. Może nie jest to najlepsza proporcja do trialu, będzie trzeba pomyśleć o czymś mniejszym. Plus jest taki, że autko się fajnie buja :-D
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Jaki tam masz silnik? U mnie na hpi mialem podobny problem - brakowalo mocy mimo ze silnik 55T. Załozylem 35t najtanszy z rc4max (na aliexpress nazywa sie Rocket) i model dostał mocy!kokos pisze:Po założeniu nowych kół auto utyło o kilogram i dotychczasowe przełożenie okazało się za duże. Ze względu na specyficzne mocowanie silnika do skrzyni nie da się zejść z atakiem poniżej 26t. W związku z tym wróciłem do rozdzielacza t1 z przełożeniem 2,16:1 i autko znów ma siłę, prędkość na wyższym biegu ok.4 km/h. Bateria poszła na tył i została zakamuflowana. Dzięki temu przód i tył ważą tyle samo. Może nie jest to najlepsza proporcja do trialu, będzie trzeba pomyśleć o czymś mniejszym. Plus jest taki, że autko się fajnie buja :-D
A co jak co, predkość na podjazdach po piachu się przydaje!
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
- Kilerek15
- Teoretyk
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-12-27, 16:14
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: małopolska
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Też jeżdze na 55t. i na 2s. Nie jedzie tzn. w przód jest ok. w tył brakuje mocy,dopiero na 3s. jest super. Regiel mam wp.1040. Nie najlepszy do trialu ale lepsze to niż nic
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Tylko wy z tego co pamiętam macie skrzynię z feiyue i macie dużo mniejszą zębatkę atakującą. Mój silnik to HPI Crawler 55t. W tej chwili jest trochę wolno ale będę eksperymentował z atakami, mam jeszcze 28t i 30t, które przyjechały w kicie HG.
Regulator to jeszcze inny temat, bo musiałem przełożyć hobbywing 1060 do drugiego modelu, a tu mam bdesc-s10e-rtr. Nie przepadam za nim ale lepszego chwilowo nie mam.
Kwestia wymiany silnika też jest możliwa. Zaglądałem juz na BG i Ali, mają też silniki 80t.
Prace w toku, a to daje dużo frajdy
Regulator to jeszcze inny temat, bo musiałem przełożyć hobbywing 1060 do drugiego modelu, a tu mam bdesc-s10e-rtr. Nie przepadam za nim ale lepszego chwilowo nie mam.
Kwestia wymiany silnika też jest możliwa. Zaglądałem juz na BG i Ali, mają też silniki 80t.
Prace w toku, a to daje dużo frajdy
- Koza94
- Początkujący
- Posty: 317
- Rejestracja: 2018-04-27, 10:25
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował : 4 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Ja ma dwubiegówke z HG - przypomnij sobie jak rozmawialiśmy o vmax na hubertusie
U mnie od tego czasu doszedl rozdzielacz który niweluje różnice w przełożeniu mostów
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
U mnie od tego czasu doszedl rozdzielacz który niweluje różnice w przełożeniu mostów
Wysłane z mojego K4000 Plus przy użyciu Tapatalka
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Cześć,
Zmieniłem dziś silniki w modelach, jeep dostał HPI SATURN 35t + atak 30t. Przy obecnych przełożeniach 1:58,86 na wyższym biegu i 1:94,176 można nadrobić czas po płaskim i pełzać po kamieniach.
Zmieniłem dziś silniki w modelach, jeep dostał HPI SATURN 35t + atak 30t. Przy obecnych przełożeniach 1:58,86 na wyższym biegu i 1:94,176 można nadrobić czas po płaskim i pełzać po kamieniach.
- Kilerek15
- Teoretyk
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-12-27, 16:14
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: małopolska
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
miałem dwa silniki hpi i obydwa szybko padły,były głosne. Teraz załozyłem silnik z wkretarki 18v. jest wiekszy i znacznie mocniejszy,musi jednak smigać na 3s. Moment obr. jest duuzy. Ale Kuba pokaż no ten atak 30t jak to
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Cześć, udało się jeszcze małe zmiany wprowadzić
Skrzynia HG została wymieniona na przekładnię planetarną 5:1 z Ali, do tego silnik HPI 27t. Prędkość raczej spaceru niż marszu, zobaczymy jak będzie na piaszczystych podjazdach, najwyżej będę dalej schodził z liczbą zwoi w silniku.
Ta zmiana pozwoliła mi obniżyć budę względem ramy o kolejny 1 cm. W tej chwili buda opiera się już bezpośrednio na ramię
Skrzynia HG została wymieniona na przekładnię planetarną 5:1 z Ali, do tego silnik HPI 27t. Prędkość raczej spaceru niż marszu, zobaczymy jak będzie na piaszczystych podjazdach, najwyżej będę dalej schodził z liczbą zwoi w silniku.
Ta zmiana pozwoliła mi obniżyć budę względem ramy o kolejny 1 cm. W tej chwili buda opiera się już bezpośrednio na ramię
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Super że buda poszła w dół
Jak masz teraz 5:1 + T1 2:1 (zaokrąglając) to powinno być ok chyba że mosty HG mają większe przełożenie niż mosty axial.
Jak masz teraz 5:1 + T1 2:1 (zaokrąglając) to powinno być ok chyba że mosty HG mają większe przełożenie niż mosty axial.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Rozdzielacz to chińskie T1 2.18:1. Zasłonięty przez esc i odbiornik
Przy rozstawie 245 mm wszystko weszło na styk.
Problem z prędkością wynika właśnie z mostów HG, które są dość wolne.
Mam jeszcze jedną fotkę, ale jakość jeszcze gorsza
Przy rozstawie 245 mm wszystko weszło na styk.
Problem z prędkością wynika właśnie z mostów HG, które są dość wolne.
Mam jeszcze jedną fotkę, ale jakość jeszcze gorsza
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Hm, czyli w Axialu taki zestaw planetarka plus reduktor może być naprawdę spoko. :Y Będzie trzeba zamówić.
Ciekaw jestem jaki atak można zastosować, by pasował do tej przekładni.
Ciekaw jestem jaki atak można zastosować, by pasował do tej przekładni.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: HG P402 Jeep Wrangler
Pisząc przekładnia, masz na myśli przekładnie planetarną?Mila_East pisze:Ciekaw jestem jaki atak można zastosować, by pasował do tej przekładni.
Bo wówczas zakładasz, ten atak co jest w komplecie!
Do konkretnej planetarki, pasuje wyłącznie jeden "rozmiar" ataku i jest on - jak napisałem wyżej - w komplecie z przekładnią. Nie ma tu możliwości zmiany wielkości zębatki atakującej na większą lub mniejszą.
Atak z kompletu zakładasz na wirnik silnika, a ten "wetykasz" w planetarkę.