MST CFX D90 camel trophy
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Na zdjęciach malowanie wygląda całkiem dobrze. Podoba "misie" efekt półmatu, a może to tylko kwestia oświetlenia
Również odcięcie na nadkolach wyszło bardzo dobrze
Na jakie farby się ostatecznie zdecydowałeś?
Również odcięcie na nadkolach wyszło bardzo dobrze
Na jakie farby się ostatecznie zdecydowałeś?
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Wszystko jest w pełnym macie co do farb to podkłady są firmy troton (plastic primer -taka przezroczysta mgiełka która żadnej widocznej warstwy nie zostawia ,primer 1k ten szary )kolor nie dam rady powiedzieć ponieważ dorobiony w puszke bez naklejek ale ma fajną dyszę z regulacją strumienia
A mat poszłem w dupli color racing schwarz mat tez super tylko najlepiej duzo cieniutkich warstewek ,co do odcięcia to robote zrobiła ta taśma LUX mega super
Na koniec wszystkie linie poprawiłem cieniutkim markerem bic do tekstylli
Teraz mam dylemat czy serwo montować na ramie czy na moście oraz czy silnik 27t bedzie nie za szybki
A mat poszłem w dupli color racing schwarz mat tez super tylko najlepiej duzo cieniutkich warstewek ,co do odcięcia to robote zrobiła ta taśma LUX mega super
Na koniec wszystkie linie poprawiłem cieniutkim markerem bic do tekstylli
Teraz mam dylemat czy serwo montować na ramie czy na moście oraz czy silnik 27t bedzie nie za szybki
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
W CMXie i w CFXie mam serwo na ramie. Tylko i wyłącznie z powodów estetycznych.
Wg mnie, 27T jest akurat. Wolno da się na nim jeździć. A do demona prędkości mu daleko.
Wg mnie, 27T jest akurat. Wolno da się na nim jeździć. A do demona prędkości mu daleko.
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
No i spoczko tak uczynię a mocowania serwa są uniwersalne czy rozstaw musze pomierzyć? , już coraz bliżej końca , wszystkie paneweczki poleciały i łożyska siedzą pięknie w obu postach ,mam nadzieje ze pożyją dłużej mosty
- ges
- Naczelny grafik
- Posty: 2736
- Rejestracja: 2014-04-26, 18:50
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Trzebnica
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 23 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
MST ma w ofercie mocowanie serwa do CMXa/CFXa.
Jeśli chodzi o "paneweczki" i "łożyszunia", to ja zrobiłem u siebie tak, że najbliżej kół zostawiłem tuleje, a w środku oczywiście łożyska. Dlaczego tak?
Z powodu częstszego kontaktu z brudem. W zasadzie, to tylko taka dygresja. Nie musisz robić tak samo.
Jeśli chodzi o "paneweczki" i "łożyszunia", to ja zrobiłem u siebie tak, że najbliżej kół zostawiłem tuleje, a w środku oczywiście łożyska. Dlaczego tak?
Z powodu częstszego kontaktu z brudem. W zasadzie, to tylko taka dygresja. Nie musisz robić tak samo.
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Specjalnie przeciw zabrudzeniu kupiłem łożyska zamknięte odporne na piach i wode bodajze nazywają sie RS lub 2 rsges pisze: ↑2021-03-04, 08:42MST ma w ofercie mocowanie serwa do CMXa/CFXa.
Jeśli chodzi o "paneweczki" i "łożyszunia", to ja zrobiłem u siebie tak, że najbliżej kół zostawiłem tuleje, a w środku oczywiście łożyska. Dlaczego tak?
Z powodu częstszego kontaktu z brudem. W zasadzie, to tylko taka dygresja. Nie musisz robić tak samo.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
U mnie, wymiana była oparta na zestawie do "tuningu", więc wszędzie mam łożyska i zdaje się, ze cały czas te same od 2016 roku, choć na pewno niektóre serwisowane.
viewtopic.php?f=3&t=13956#p319887
Łożyska kryte gumą RS lub dwustronnie, czyli 2RS z mojego doświadczenia nie są szczególnie trwalsze od tzw. ZZ-etów, czyli krytych blachą. Chyba nawet wolę ZZ-ty, bo można je łatwo otworzyć, wyczyścić, nasmarować i złożyć ponownie. Serwis łożysk krytych gumą czasami kończy się uszkodzeniem tych uszczelnień.
Mocowania serw są uniwersalne, o ile używamy serw w tzw. standardowym rozmiarze i chodzi tu o szerokość nie ich wysokość, która bywa różna.
Z tym, że sama płytka mocowania serwa do mostu lub ramy, to już może być konkretny "patent" producenta modelu. Na płytce z MST, Axiala, czy HPI zamontujesz te takie same serwa, ale same płytki nie prawie na pewno nie spasują do innego modelu, chyba, że po jakiejś adaptacji.
Raz użyłem białego podkładu na karoserii z białego plastiku i pożałowałem
A zwykle używałem szarej i dzięki temu dokładnie widziałem, co nie jest ewentualnie domalowane.
Z markerami - szczególnie czarnymi - to warto zrobić test przed ich użyciem. Większość ma paskudny efekt opalizowania w fiolecie lub granacie i wówczas, to mocno się odróżnia od czarnego matu, jeżeli na takim robiliśmy korekty.
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Co do primera , super bo w zmatowaną powierzchnie dosłownie wsiąkł , bez niego lakiery wgl nie przywierały , co do markera jest głeboko czarny bez chologramów na fiolet i błekit więc polecam i naprawde mocno permanentny
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Czas na aktualizację
na ten moment buda jest ukończona ,drobiazgi na sam koniec zrobię ,zawiasy szkarady też na kiedyś przestawię
Zawieszenie nabiera coraz więcej kształtu.Osadziłem przekładnię praktycznie idealnie
na ten moment buda jest ukończona ,drobiazgi na sam koniec zrobię ,zawiasy szkarady też na kiedyś przestawię
Zawieszenie nabiera coraz więcej kształtu.Osadziłem przekładnię praktycznie idealnie
Re: MST CFX D90 camel trophy
Bardzo fajny projekt, podoba mi się kolorek. Skąd wziąłeś takie fajne naklejki?
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Jeżeli pytasz o loga to są z zestawu z budą a te z tyłu to z wersji kit mst cfx , tablice to zasługa kolegi ges - na dziale trx w moim temacie na którejś stronce wstawił link gdzie generujesz dowolne blachy i zlecasz komuś do druku
- Gucio95
- Teoretyk
- Posty: 172
- Rejestracja: 2018-05-18, 11:15
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Kobyłka
- Podziękował : 3 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Wczoraj pokombinowałem z amorkami i linkami ehh i pierwsze problemy zeby dopasować amorki bo zamiast być tak | | lub tak / \ wzgledem mostu to porobiło mi sie tak \/ tymczasowo zastosowałem oryg mocowania z cfx ale to tylko wersja beta wraz z linkami zrobionymi z 3 mm pręta gwintowanego i rurki 5mm powoli nabiera wygladu
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: MST CFX D90 camel trophy
Osobiście preferuję układ / \ może to tylko wrażenie, ale wg mnie w tym układzie amortyzatory bardziej "miękko wybierają" nierówności, niż w układzie | | (który po prawdzie bliższy oryginałowi jest).
Na tego typu linki, nasuwam jeszcze czarną termokurczkę 5 mm lub tym podobną - wówczas wymaga tylko lekkiego ogrzania i idealnie się spasowuje. Linki są wówczas dyskretniejsze, nie świeca tak pod podwoziem.