Chevrolet K5 axial scx10
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Oświetlenie w tej karoserii to taka wisienka na torcie. Udało się z kloszami, znaczy nie popsuć malowania . Światła drogowe nawet dają radę wieczorem i oświetlają drogę. Obrysówki jak widać - . Pozostaje upakować elektronikę i resztę kabelków. Sam montaż i spasowanie lampek, kloszy - super.
Paweł, dzięki za pomoc
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Taka krótka zajawka '' Warmińskich wertepów '' . Jestem pod wrażeniem '' fotogeniczności '' oraz dzielności terenowej tego modelu
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Były też testy na mniejszym kole, 1.55 Falken Wildpeak AT3W, fajna zabawa, mimo świetlnej trakcji jazda modelem wymaga większej uwagi
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Kiedyś 1.55" oznaczało naprawdę małe koło, dziś oferta inna - to i 1.55" może być całkiem spore (o średnicy zasadniczo piszę).
W każdym razie jak na mój gust, to nie są za małe. Bandzior zapewne powie, że nadal za duże jak na oryginał
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Bandi, na falkenach już trzeba było się ostro nagłówkować w terenie a co dopiero na takich malutkich, szosowych laczkach . No nasze Chevy takie po tuningu trochę, na wsi mieszkamy, warunki dojazdu do posesji trudne
Choć kolega Wojciech słusznie zauważył, mamy tu ewidentny przykład renesansu jeśli chodzi o skalowe gabaryty pojazdów
PS; ten na fotkach ma jeszcze fajne uchwyty do holowania
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
Ja bym na falkenach zostawił, chodziło mi że to nie seria ale właśnie po lifcie już. wygląda mega fajnie, i w teren i na szosę - super.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Chevrolet K5 axial scx10
jako jedna z Toyot do Karolewa jedzie też Chevy, zabiorę dwa kpl. kół to sobie popatrzycie jak to wygląda w realu.
Był krótki przedsmak soboty, warmińskie klimaty - morka ziemia i słoneczko grzejące w plecy