Ford F 350 / Mercedes G
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Do klasy "w górę", zawsze można się przenieść nawet na mniejszych kołach.
Teoretycznie mogłem startować na Rozewiu w klasie Scale, opona mniejsza od 108 i częściowo schowana pod budą - ale była by heca
Ja tylko przypominam, że obecna gama opon - szczególnie z RC4WD - zatarła wcześniejszą istotę podziału na felgi 1,9 i 2,2. Teraz te opony niejako się przenikają.
Ponieważ sam to nie dawno niejako "odkryłem", dlatego powtarzam ku ogólnej wiedzy.
Yokohamy na 2,2 mają średnicę 103, a nie 108 jak zawsze myślałem i czasami pisałem.
To oznacza, że są mniejsze (ale szersze) od połowy opon z RC4WD na felgi 1,9 lub niewiele większe.
p.s. środkowa najbardziej "misie" podoba
Teoretycznie mogłem startować na Rozewiu w klasie Scale, opona mniejsza od 108 i częściowo schowana pod budą - ale była by heca
Ja tylko przypominam, że obecna gama opon - szczególnie z RC4WD - zatarła wcześniejszą istotę podziału na felgi 1,9 i 2,2. Teraz te opony niejako się przenikają.
Ponieważ sam to nie dawno niejako "odkryłem", dlatego powtarzam ku ogólnej wiedzy.
Yokohamy na 2,2 mają średnicę 103, a nie 108 jak zawsze myślałem i czasami pisałem.
To oznacza, że są mniejsze (ale szersze) od połowy opon z RC4WD na felgi 1,9 lub niewiele większe.
p.s. środkowa najbardziej "misie" podoba