Suzuki sj-410
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Suzuki sj-410
Cześć i czołem,
w związku z chęcią udziału w spotkaniach, chciałbym zaprezentować efekt pracy przez kilka ostatnich tygodni.
W modelu zastosowałem podwozie wpl b-14. Przede wszystkim szerokość mostów idealnie pasuje do auta, które w oryginale ma ok. 1,40 szerokości.
Druga sprawa to zawias, b-14 od razu stoi na resorach, które przy masie całkowitej pojazdu zaczęły miękko pracować.
Zmiany względem oryginału:
przesunięcie przedniego mostu do przodu o 1 cm.
zastosowanie metalowych osi i zębatek. Zostawiłem oryginalne plastikowe obudowy mostów, metalowe wersje mają różne opinie.
Przekładnia metalowa z silnikiem 370
Kupiłem metalowe wały napędowe, ale okazały się za krótkie (zwiększony rozstaw osi). Za pomocą tego co pod ręką zostały wydłużone.
Esc hobbywing 1060
serwo oryginalne mikro z kita:D
Karoseria i wnętrze zrobiona z hipsu 2mm, fotele ze starych gąbek z kół, obszyte przez żonę. Jest to moja druga produkcja z hipsu, idealnie nie jest ale model oryginalny przypomina.
Model przeszedł dziś test bojowy na trasie z modelami. Niestety zaliczyłem trzy rolki, które ujawniły miejsca, gdzie dałem za mało kleju
Przez dwie godziny jeździłem na pakiecie 2s 1500 mah na koniec pakiet pokazywał 3,5 na cele więc chyba dużo nie pali. Z powodu zastosowanej redukcji w przekładni model jest trochę wolny, będę testował na 3s
Co ciekawe standardowe koła z kita są miękkie, i bardzo fajnie dawały radę.
w związku z chęcią udziału w spotkaniach, chciałbym zaprezentować efekt pracy przez kilka ostatnich tygodni.
W modelu zastosowałem podwozie wpl b-14. Przede wszystkim szerokość mostów idealnie pasuje do auta, które w oryginale ma ok. 1,40 szerokości.
Druga sprawa to zawias, b-14 od razu stoi na resorach, które przy masie całkowitej pojazdu zaczęły miękko pracować.
Zmiany względem oryginału:
przesunięcie przedniego mostu do przodu o 1 cm.
zastosowanie metalowych osi i zębatek. Zostawiłem oryginalne plastikowe obudowy mostów, metalowe wersje mają różne opinie.
Przekładnia metalowa z silnikiem 370
Kupiłem metalowe wały napędowe, ale okazały się za krótkie (zwiększony rozstaw osi). Za pomocą tego co pod ręką zostały wydłużone.
Esc hobbywing 1060
serwo oryginalne mikro z kita:D
Karoseria i wnętrze zrobiona z hipsu 2mm, fotele ze starych gąbek z kół, obszyte przez żonę. Jest to moja druga produkcja z hipsu, idealnie nie jest ale model oryginalny przypomina.
Model przeszedł dziś test bojowy na trasie z modelami. Niestety zaliczyłem trzy rolki, które ujawniły miejsca, gdzie dałem za mało kleju
Przez dwie godziny jeździłem na pakiecie 2s 1500 mah na koniec pakiet pokazywał 3,5 na cele więc chyba dużo nie pali. Z powodu zastosowanej redukcji w przekładni model jest trochę wolny, będę testował na 3s
Co ciekawe standardowe koła z kita są miękkie, i bardzo fajnie dawały radę.
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: Suzuki sj-410
Podpinam się pod prośbę Wojtka.
Najlepiej razem z innym modelem w kadrze, bo tak solo, to nie widać jakie to maleństwo.
Szacun za własną pracę nad karoserią.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Suzuki sj-410
Bardzo was przepraszam, ale w pracy nagle tysiąc sprawozdań, a zdjęcia muszę najpierw zmniejszyć, żeby móc wrzucić.
Model pojawił się na zdjęciach kolegi, który zbudował nowego jimniego z rozstawem 313 , co dało mu skalę 1:7 i spowodowało małe zamieszanie w garażu w sportach. Pozwoliłem sobie pożyczyć zdjęcie.
Z drugiej strony stoi Honker Rockiego.
Ja wrzucę swoje zdjęcia, jak tylko wykopię się z pracy, pozdrawiam
Model pojawił się na zdjęciach kolegi, który zbudował nowego jimniego z rozstawem 313 , co dało mu skalę 1:7 i spowodowało małe zamieszanie w garażu w sportach. Pozwoliłem sobie pożyczyć zdjęcie.
Z drugiej strony stoi Honker Rockiego.
Ja wrzucę swoje zdjęcia, jak tylko wykopię się z pracy, pozdrawiam
- Załączniki
-
- LAB_03.JPG (30.59 KiB) Przejrzano 5228 razy
- Viperr5
- Znawca / AT!
- Posty: 466
- Rejestracja: 2012-03-25, 22:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Będzin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Suzuki sj-410
Na żywo auto prezentuje się jeszcze lepiej. W terenie ( po trasach) jedzie jak czołg..
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Suzuki sj-410
Cześć, trochę zapuściłem garaż
Model w zeszłym roku przeszedł modernizację. Suzuki zamieniło się w cabrio. Otrzymało dedykowane do wpla metalowe beadlocki i opony z kita (są bardziej miękkie niż te w wersji rtr).
Model w tej wersji przejechał cały zeszły sezon w pucharze Śląska bez awarii co zadziwia, bo jest to w końcu tylko wpl kupiony swego czasu za 100 zł
W tym sezonie czeka mnie wymiana obudowy mostów, ponieważ oryginalny plastik kruszy się już od samego patrzenia.
Model w zeszłym roku przeszedł modernizację. Suzuki zamieniło się w cabrio. Otrzymało dedykowane do wpla metalowe beadlocki i opony z kita (są bardziej miękkie niż te w wersji rtr).
Model w tej wersji przejechał cały zeszły sezon w pucharze Śląska bez awarii co zadziwia, bo jest to w końcu tylko wpl kupiony swego czasu za 100 zł
W tym sezonie czeka mnie wymiana obudowy mostów, ponieważ oryginalny plastik kruszy się już od samego patrzenia.
- kokos
- Teoretyk
- Posty: 236
- Rejestracja: 2017-11-27, 18:18
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Suzuki sj-410
Dzięki na początku był to czysty eksperyment ale (odpukać w niemalowane) sprawuje się naprawdę fajnie. W tą zimę zabrakło już czasu ale po sezonie trzeba się znów zabrać za stronę wizualną...