Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
Uchwyt na koło zapasowe skończone, brak tylko koła i sam nie wiem czy w ogóle będę dawał, doszła fifka wydechowa.
W weekend upalę dziada.
W weekend upalę dziada.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
Małe pierdoły a cieszą
Poprawka, skrócony, wypoziomowany wydech i przykopcony w końcu diesel z 96 no musi dymić.
Poprawka, skrócony, wypoziomowany wydech i przykopcony w końcu diesel z 96 no musi dymić.
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
znalazłem jakieś pałętające się koła więc wskoczyła 1 szt. na zapas i tym samym oficjalny koniec budowy Isuzu.
Oby pogoda dopisała w weekend, polatałbym MU troszeczkę.
Oby pogoda dopisała w weekend, polatałbym MU troszeczkę.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
Bardzo fajnie się pojeździło, trzeba chwili żeby opanować wysokie przełożenia, jest 80t i redukcji już włożyć nie można bo będzie za wolny.
pod zawody nie zabrałbym go ale do jazdy turystycznej super zwłaszcza na szutrze
pod zawody nie zabrałbym go ale do jazdy turystycznej super zwłaszcza na szutrze
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
Z uwagi na zastosowanie Mu odblokowałem dyfry przód i tył żeby odciążyć zębatki , katowanie cc01 w trudnym terenie nie ma zbytnio sensu ale upalanko na prędkości już tak. Zwyczajnie nie wszystkie modele są takie same
Fajnie mieć cc01 w garażu
Fajnie mieć cc01 w garażu
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
Prawda, CeCe nawet mógł by być '' obowiązkowym '' modelem trialowca do wielu zadań specjalnych . Z mojego, skromnego podwórka, mając nie wiele czasu na zabawę zabieram Pajero z zablokowanym tylko tyłem oraz silnikiem 80x2T na pokładzie bez hpi, chwila kopania w piasku czy ziemi, napędzanie się powolne, przepychanie góreczki i już jest super zabawa. Drugi zaś CeCe to ToyToy FJ, tam już prędkość ogromna jak na trialówkę bo 35T więc bokami potrafi zamiatać tyż .
- Rasalo
- Adept / AT!
- Posty: 416
- Rejestracja: 2013-06-23, 22:41
- Imię: Ryjek
- Lokalizacja: Pruszków
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
Nawet mnie ostatnio przeszło przez myśl coby zablokować mosty w L200 albo zrobić coś na kształt dyfrów LSD... ale przeca to cc do haratania jest
Bandi, zacne to Isuzu
Bandi, zacne to Isuzu
- Bandzior
- Mistrz Hipsu AT!
- Posty: 1418
- Rejestracja: 2010-02-22, 11:03
- Imię: Gregory
- Lokalizacja: Polska Północna
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Isuzu Mu 1996 2.3 Diesel
Oczywiście wszystko można, chłopaki cyckami w zawodach startują i mają się dobrze, mi ewidentnie to podwozie podchodzi pod rekreacyjną jazdę bez katowania no i latanie bokiem po polnej drodze
do hard core jest bronek trx4
do hard core jest bronek trx4