Land Rover Discovery 3 by Radek
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11535
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Land Rover Discovery 3 by Radek
LR 3 na niezaleznym zawieszeniu na wahaczach.
Podziekowania, dla Marcina, bo on mi dal ten pomysl, na model jak i z czego zrobic podwozie, zeby nie wylapac 30 PK
Body
Podzespoly w trakcie kompletowania
Podwozie ACADEMY STR 4 RALLY-F
Najpierw przyszlo na oczyszczenie i poskladanie do kupy
Nastepnie troche podrasowanie zawieszenia i dopasowanie pod OffRoad
01-11-2013
Podziekowania, dla Marcina, bo on mi dal ten pomysl, na model jak i z czego zrobic podwozie, zeby nie wylapac 30 PK
Body
Podzespoly w trakcie kompletowania
Podwozie ACADEMY STR 4 RALLY-F
Najpierw przyszlo na oczyszczenie i poskladanie do kupy
Nastepnie troche podrasowanie zawieszenia i dopasowanie pod OffRoad
01-11-2013
Ostatnio zmieniony 2013-11-01, 01:46 przez Radek, łącznie zmieniany 5 razy.
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11535
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Wlasnie to mnie martwi, czy to wogole bedzie jezdzic w tereniePrzemo pisze: chodził mi taki pomysł po głowie ale jakoś zabrakło mi odwagi żeby go zacząć realizować
Składaj szybko i testuj w terenie czy będzie dawało radę
Z testowaniem trzeba bedzie poczekac, bo najpierw staram sie wykozystac wanne, jak to nie wyda, to odcinam, ze tak powiem mosty (wahacze z mocowaniami).
strasznie maly 40 mm, ale rowno na calej powieszchni wanna, bez wanny napewno by byl wiekszy przeswit niz 40 mm, tyle by bylo w miejscu mocowan wahaczy.africa pisze:Jaki będziesz miał prześwit
Pozdr. :-Oo
Wygladal by napewno lepiej na ramie ktora mi sprzedal Krzysiek razem z buda (za co mu bardzo dziekuje) i na mostach zwezonych od F-350, zawieszonych na resorach, ale regulamin wymusil, taki projekt
Ostatnio zmieniony 2010-07-04, 16:28 przez Radek, łącznie zmieniany 3 razy.
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11535
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Narzaie dalej brne w kierunku z wanna, zawsze zdarze ja wyciac i wywalicafrica pisze:Jak by zlikwidować wanienkę to by było super prześwit masz większy niż F350 pod mostami
Pozdr.
Pierwsze przymiarki z tego co mialem w domu
Montowane, na desce, zeby bylo maksymalnie prosto
Krzychu styknieta fota?
Pierwsze przemyslenia, to model raczejnie nie bedzie robil w terenie, chyba ze jakims cudem Przez ugiecie opon, przeswit spadl prawie do 35 mm. RTI bedzie chyba zero, narazie amory sa bartdzo twarde, zeby byl duzy przeswit.
Jedeny plus to bardzomaly promien zawracania, ale jeszczenie sa zblokowane mosty.
Pozdro
- Marcin
- Weteran / AT!
- Posty: 5128
- Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
- Imię: M
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
buda i projekt
trzeba spróbować z węższymi oponami i felgą z mniejszym offsetem - choć teraz juz nie jest tak źle - czyli podobnie jak u Barmana w Pajero
trzeba spróbować z węższymi oponami i felgą z mniejszym offsetem - choć teraz juz nie jest tak źle - czyli podobnie jak u Barmana w Pajero
Ostatnio zmieniony 2010-07-04, 17:20 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11535
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Sam mnie w to w robilesMarcin pisze:buda i projekt
trzeba spóbować z węższymi oponami i felgą z mniejszym offsetem - choć teraz juz nie jest tak źle - czyli podobnie jak u Barmana w Pajero
I bardzo Ci dziekuje, bo przy axialu juz nie mam co robic i nad czym myslec, a tu mam tyle myslenia i roboty ze szok i to mi sie wlasnie podoba
- Marcin
- Weteran / AT!
- Posty: 5128
- Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
- Imię: M
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
pie
raczej próbowałem Ci wyprostować ścieżki po zakupie " małego Forda"Radek pisze:Sam mnie w to w robilesMarcin pisze:buda i projekt
trzeba spóbować z węższymi oponami i felgą z mniejszym offsetem - choć teraz juz nie jest tak źle - czyli podobnie jak u Barmana w Pajero
I bardzo Ci dziekuje, bo przy axialu juz nie mam co robic i nad czym myslec, a tu mam tyle myslenia i roboty ze szok i to mi sie wlasnie podoba
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11535
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Dzieki chlopaki
Jerry masz racje, tez mnie to martwi, mam pikna rame i mozna wtedy zrobic na mostach i by byl pikny przeswit, ale ze regulamin jest taki jaki jest i dyskryminuje nowe samochody, to trzeba kombinowac, bo inacze 30 PK w plecy
Jak to nie bedzie w ogole robic w terenie, to bede ciol wanne i jakos mocowal same te mosty wahaczowe.
Jak to nazwac wahacze z mocowaniem i ukladem roznicowym, most?
Jerry masz racje, tez mnie to martwi, mam pikna rame i mozna wtedy zrobic na mostach i by byl pikny przeswit, ale ze regulamin jest taki jaki jest i dyskryminuje nowe samochody, to trzeba kombinowac, bo inacze 30 PK w plecy
Jak to nie bedzie w ogole robic w terenie, to bede ciol wanne i jakos mocowal same te mosty wahaczowe.
Jak to nazwac wahacze z mocowaniem i ukladem roznicowym, most?