LR Disco 3 "The Blue Lagoon"
-
- Weteran / AT!
- Posty: 2728
- Rejestracja: 2008-09-22, 16:22
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
LR Disco 3 "The Blue Lagoon"
Witam, mysle ze juz nadszedl ten czas kiedy mozna pokazac swiatu moj garaz..
Motywacja do zaprezentowania garazu byl Radek.. Aczkolwiek prace i zbieranie czesci trwalo juz od zimy, tak wiec mysle ze zaczalem go robic znacznie wczesniej niz on
Zaczelo sie od jakichs wykradnietych planow z fabryki Land Rovera w Solihull w Anglii:
I tak jak planowalem od samego poczatku, ten samochod ma byc do SS. I spelniac wszystkie jego wymogi i miec jak najmniej PK za niedoskonalosci.
Bude kupilem kiedys na Ebayu.. Mialem 3 sztuki z czego jedna sprzedalem koledze ktory jezdzi Disco 1, druga wzial Radek. Tu mialem troche problemu bo musialem pociac wnetrze zeby ladnie wpasowac moje podwozie. W kazdym razie cel zostal osiagniety:
Potem kupno poprzez RCAuto uzywanego Ta-02 i pudelka czesci.. Za 120 zl. Musialem to sobie poskladac bo bylo w czesciach pierwszych. Jak zlozylem to i tak niedoczekalo pierwszej jazdy tylko od razu poszlo do ciecia. W miedzyczasie okazalo sie ze Ta-02 rozni sie szerokoscia od Ta-01, ktory pierwotnie planowalem uzyc. Tak wiec musialem kupic krotsze wachacze i inne dogbony. Dodatkowo brakowalo amorow wiec kupilem je okazyjnie na Allegro. Z przodu zamiast dogbonow zalozone oski CVD. Calosc na lozyskach.
Tak to podwozie wyglada w oryginale:
Oto postepy prac. Jeszcze nie skonczone, poki co to testowa wersja, trzeba wzmocnic mocowanie do "ramy" i przymocowac silnik:
Tak to wyglada na chwile obecna:
W zestawie HPI + T1 Disruptor, najprawdopodobniej Goat (zalezy od czestosci mielenia zebatek), zmniejszone Trail Bustery na 1.55.
No i Pomiar RTI w warunkach bez rampy:
Modul po pol roku sie doczekal zalozenia w samochodzie:
I nastala jasnosc:
Plyta usztywniajaca i wygladzajaca podwozie:
Motywacja do zaprezentowania garazu byl Radek.. Aczkolwiek prace i zbieranie czesci trwalo juz od zimy, tak wiec mysle ze zaczalem go robic znacznie wczesniej niz on
Zaczelo sie od jakichs wykradnietych planow z fabryki Land Rovera w Solihull w Anglii:
I tak jak planowalem od samego poczatku, ten samochod ma byc do SS. I spelniac wszystkie jego wymogi i miec jak najmniej PK za niedoskonalosci.
Bude kupilem kiedys na Ebayu.. Mialem 3 sztuki z czego jedna sprzedalem koledze ktory jezdzi Disco 1, druga wzial Radek. Tu mialem troche problemu bo musialem pociac wnetrze zeby ladnie wpasowac moje podwozie. W kazdym razie cel zostal osiagniety:
Potem kupno poprzez RCAuto uzywanego Ta-02 i pudelka czesci.. Za 120 zl. Musialem to sobie poskladac bo bylo w czesciach pierwszych. Jak zlozylem to i tak niedoczekalo pierwszej jazdy tylko od razu poszlo do ciecia. W miedzyczasie okazalo sie ze Ta-02 rozni sie szerokoscia od Ta-01, ktory pierwotnie planowalem uzyc. Tak wiec musialem kupic krotsze wachacze i inne dogbony. Dodatkowo brakowalo amorow wiec kupilem je okazyjnie na Allegro. Z przodu zamiast dogbonow zalozone oski CVD. Calosc na lozyskach.
Tak to podwozie wyglada w oryginale:
Oto postepy prac. Jeszcze nie skonczone, poki co to testowa wersja, trzeba wzmocnic mocowanie do "ramy" i przymocowac silnik:
Tak to wyglada na chwile obecna:
W zestawie HPI + T1 Disruptor, najprawdopodobniej Goat (zalezy od czestosci mielenia zebatek), zmniejszone Trail Bustery na 1.55.
No i Pomiar RTI w warunkach bez rampy:
Modul po pol roku sie doczekal zalozenia w samochodzie:
I nastala jasnosc:
Plyta usztywniajaca i wygladzajaca podwozie:
Ostatnio zmieniony 2010-09-23, 16:43 przez Krzysiek, łącznie zmieniany 6 razy.
- PIOTREK150
- Teoretyk
- Posty: 321
- Rejestracja: 2009-12-09, 21:32
- Imię: PIOTR
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Miałem kiedyś Humvve na TA-01/02 http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=1807 i jest z tym jeden problem - mielą się wielokliny na dyfrze
Mam nadzieję, że jakoś to opanujesz
Koncepcja słuszna
Pozdr
Mam nadzieję, że jakoś to opanujesz
Koncepcja słuszna
Pozdr
-
- Weteran / AT!
- Posty: 2728
- Rejestracja: 2008-09-22, 16:22
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Wiem ze miales Czytalem ten temat troche..Sławek pisze:Miałem kiedyś Humvve na TA-01/02 http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=1807 i jest z tym jeden problem - mielą się wielokliny na dyfrze
A powiedz mi ktore wielokliny?
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Te od kielichów wychodzących z dyfrów (przekładni) - kielichy są stalowe a reszta z alu i to jest słaby punkt - w Mariankowie 2 lata temu mój Michał nie zrobił jednego OS do końca bo się zmieliłyKrzysiek pisze:Wiem ze miales Czytalem ten temat troche..Sławek pisze:Miałem kiedyś Humvve na TA-01/02 http://rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=1807 i jest z tym jeden problem - mielą się wielokliny na dyfrze
A powiedz mi ktore wielokliny?
Być może jakiś felerny egz., ale ciężko to dokupić, przynajmniej po nazwie podwozia ciężko znaleźć - pewnie pasuje od innych modeli, jak to u Tamiya
pozdr