Kamaz 4350
-
- Teoretyk
- Posty: 363
- Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Kamaz 4350
Mam gotowca:)Radek pisze:Oooo ładnie, a z czego światła przednie zrobiłeś?
http://www.rctrax.pl/hk-osw-crawler-tru ... te/124518/
Zastanawiam się czy kratkę tez montować
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11533
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Kamaz 4350
Jeśli masz resory od Czayo i dobrze zrobiłeś mocowanie to nic nie musisz usztywniać, ja na śrubę mocującą resory nałożyłem tulejkę miedzianą z rurki 4mm z otworem 3mm (są w sklepach typu Castorama) i skręciłem mocno do ramy co by śruba nie miała luzu i żeby gwint śruby nie pracował w tworzywie bo go w końcu wyrobi i powiększy otwór.
Otwory w resorach powiększyłem co by rurka miała delikatny luz i dzięki temu resor pracuje, przy wręcz zerowych ruchach na boki. Zdjęcie z mojego garażu nie mam teraz lepszego, zaznaczyłem na czerwono gdzie jest powiększony otwór w resorze i przechodzi ta rurka miedziana, dzięki temu nic się nie rozkręca i jest luz tylko taki jaki jest niezbędny do pracy.
Na górze wieszaka też jest śruba z tulejką co by śruba była mocno skręcona do ramy i zaparta o tulejkę.
Drążka reakcyjnego nie daję się do resorów bo jest zbędny, jak resory są sztywne, a twoje są i mocowanie ich jest dobrze zrobione to jest zbędny.
Drążek skrętu do serwa powinien być prostopadle do mosty, a u ciebie siła będzie szła dodatkowo przód/tył, postaraj się serwo cofnąć do tyłu, już nie pamiętam czy jest dozwolone na moście w truckach, bo jak by było można i masz miejsce to dawaj serwo na most.
Otwory w resorach powiększyłem co by rurka miała delikatny luz i dzięki temu resor pracuje, przy wręcz zerowych ruchach na boki. Zdjęcie z mojego garażu nie mam teraz lepszego, zaznaczyłem na czerwono gdzie jest powiększony otwór w resorze i przechodzi ta rurka miedziana, dzięki temu nic się nie rozkręca i jest luz tylko taki jaki jest niezbędny do pracy.
Na górze wieszaka też jest śruba z tulejką co by śruba była mocno skręcona do ramy i zaparta o tulejkę.
Drążka reakcyjnego nie daję się do resorów bo jest zbędny, jak resory są sztywne, a twoje są i mocowanie ich jest dobrze zrobione to jest zbędny.
Drążek skrętu do serwa powinien być prostopadle do mosty, a u ciebie siła będzie szła dodatkowo przód/tył, postaraj się serwo cofnąć do tyłu, już nie pamiętam czy jest dozwolone na moście w truckach, bo jak by było można i masz miejsce to dawaj serwo na most.
-
- Teoretyk
- Posty: 363
- Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Kamaz 4350
Tymczasowe rozwiązanie jak pisałem.Ogolnie myśle nad delikatnym zagięciem linki ale to muszę sprawdzić ja będzie się zachowywać pod obciążeniem.
- Pixel
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2015-09-26, 13:46
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: okolice Łodzi
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 10 razy
Re: Kamaz 4350
Sorki, nie zauważyłemStrzelba82 pisze:Tymczasowe rozwiązanie jak pisałem.Ogolnie myśle nad delikatnym zagięciem linki ale to muszę sprawdzić ja będzie się zachowywać pod obciążeniem.
-
- Teoretyk
- Posty: 363
- Rejestracja: 2017-02-12, 18:10
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Kamaz 4350
Tak tak bardziej fiorasa chce mieć wszystko w kabinie dlatego problem z tym serwem mam zwłaszcza ze jest spore:) jestem zdania ze wszystko się da zrobic kwestia czasu i tu coś tez wymyślę jak to rozwiązać:) zawsze można zrobic jak w 8x8
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Kamaz 4350
Michał, super wygląda
a Radka nie słuchaj Resory już od dawna nie są takie felerne jak on miał
W każdym oczku resora jest tulejka, i dopiero w to jest śrubka M3.
Co do skrętu, to ja bym dał orczyk do drugiego ramienia zwrotnicy, po przeciwnej stronie. Lepiej skręt będzie pracował.
A jeśli chodzi o gięcie drążka, gnij jak Ci wygodnie. Jak to jest pręt M3 i na to rurka alu, to wytrzyma bez problemu. Sam profilowałem drążki chyba we wszystkich modelach, i nigdy nie miałem problemów z ich wytrzymałością. A żaden nie był tak mały i lekki jak 4x4
a Radka nie słuchaj Resory już od dawna nie są takie felerne jak on miał
W każdym oczku resora jest tulejka, i dopiero w to jest śrubka M3.
Co do skrętu, to ja bym dał orczyk do drugiego ramienia zwrotnicy, po przeciwnej stronie. Lepiej skręt będzie pracował.
A jeśli chodzi o gięcie drążka, gnij jak Ci wygodnie. Jak to jest pręt M3 i na to rurka alu, to wytrzyma bez problemu. Sam profilowałem drążki chyba we wszystkich modelach, i nigdy nie miałem problemów z ich wytrzymałością. A żaden nie był tak mały i lekki jak 4x4