Crew Cab M35a2
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Crew Cab M35a2
Miałem biadolić na samym początku ale jednak zaczną od pozytywu, jak tylko zobaczyłem tę budę, a będzie to chyba już rok, to od razu zdałem sobie sprawę że '' jamnika '' będę chciał kiedyś zbudować. Odezwałem się nieśmiało do kolegi z ogłoszenia, podpytałem o wymiary i tym podobne rzeczy. Rozstaw osi w okolicach 40 cm to jeszcze nie tragedia, spodobało mi się. Tak, było to przeszło rok temu a może i więcej. Zdjęć w internetach tej wersji jest nie wiele tak że chyba warto zbudować model. Sam Kaiser M35a od zawsze mi się podobał a jeszcze do tego wersja z podwójna kabiną i do tego przestrzenią ładunkowa z tyłu dało efekt '' ojej '' , fajny .
Co mamy na dziś:
- rama alu, ceownik
- mosty axial jedynka
- przekładnia axial jedynka
- silnik jakiś 55T
- rozdzielacz - Czayo
- resory - Czayo
- serwo
- wały - muszę kupić grubasy
- koła i opony - tutaj zobaczymy jak to wyjdzie ten gabaryt wozu, mamy do wyboru ori flat Iron 1.9, jakieś chińczyki 2.2 jodełki ale, jakoś tak często rozmyślam o tym rozmiarze opon, miękkości i jakoś staram się to połączyć z waga modelu, zastanawiam się nad Flat Iron XL 1.9. Wyczerpujący opis oraz recenzje otrzymałem od kolegi Wojtka no i wygląda to obiecująco.
Reszta wyjdzie w praniu, w tej chwili chce już postawić podwozie na koła, połączyć wałami i odesłać w odpowiednie miejsce na przymiarkę karocy.
Co mamy na dziś:
- rama alu, ceownik
- mosty axial jedynka
- przekładnia axial jedynka
- silnik jakiś 55T
- rozdzielacz - Czayo
- resory - Czayo
- serwo
- wały - muszę kupić grubasy
- koła i opony - tutaj zobaczymy jak to wyjdzie ten gabaryt wozu, mamy do wyboru ori flat Iron 1.9, jakieś chińczyki 2.2 jodełki ale, jakoś tak często rozmyślam o tym rozmiarze opon, miękkości i jakoś staram się to połączyć z waga modelu, zastanawiam się nad Flat Iron XL 1.9. Wyczerpujący opis oraz recenzje otrzymałem od kolegi Wojtka no i wygląda to obiecująco.
Reszta wyjdzie w praniu, w tej chwili chce już postawić podwozie na koła, połączyć wałami i odesłać w odpowiednie miejsce na przymiarkę karocy.
- welna79
- Znawca / AT!
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2012-02-23, 00:10
- Imię: Stasiu, Staszek
- Lokalizacja: Gród Kraka
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 32 razy
Re: Crew Cab M35a2
Bardzo ciekawa koncepcja
Będę kibicował
PS.
Czy budę będziesz miał już gotową czy raczej sam będziesz musiał ją szlifowač?
Będę kibicował
PS.
Czy budę będziesz miał już gotową czy raczej sam będziesz musiał ją szlifowač?
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Crew Cab M35a2
I dobrze, że tak brzydko zacznę zdanie od '' i '' . Nie każdemu musi .
Ja jestem cholernie ciekaw jak to będzie działać w terenie, mam w sumie jednego długasa i on ci zaskakuje dzielnością terenową a radochy co nie miara przy tym jak się wspina i pełza
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Crew Cab M35a2
Praca nad ciężarówką idzie bardzo powoli. Okazało się że zakupiłem w sklepie metalowym nie te ceowniki i detale od Czayo miały spory luz. Po konsultacjach wybrałem trochę mniejszy ceownik. W tej chwili reduktor i wsporniki przód/tył wchodzą bardzo ciasno a całość zrobiła się sztywna. Ale, uparłem się trochę na przekładnię od Axiala jedynki, staram się ją jakoś umiejscowić, wymyśliłem że i tak ona będzie zamocowana na ramie i wyjdzie gdzieś w środku karoserii. Teraz pytanie do Was, możecie coś podpowiedzieć w tej kwestii? Kaiser ma z przodu sporo miejsca pod maską ale wtedy musiał bym wyprowadzać długi wał od przekładni do reduktora czego chciał bym uniknąć. Czy po prostu kosztem części wnętrza upychać przekładnię z silnikiem blisko środka pojazdu?
Opony na zdjęciach maja wymiary 119x39 mm i chyba powinny fajnie pasować, zobaczymy.
Opony na zdjęciach maja wymiary 119x39 mm i chyba powinny fajnie pasować, zobaczymy.
-
- Teoretyk
- Posty: 166
- Rejestracja: 2016-04-17, 09:47
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Crew Cab M35a2
Hej zobacz jak to ja upchałem, może na coś się to przyda, też tam mam przekładnie z scx10,1
http://rc-trial.pl/viewtopic.php?f=36&t=16529
http://rc-trial.pl/viewtopic.php?f=36&t=16529
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Crew Cab M35a2
Strzelba, Gigant - dzięki panowie. Jesli zostanie przekładnia axiala to zrobię to na ruchomym elemencie by można było przesuwać przekładnię przód lub tył. Ale, znalazłem hpi od Czecha, wytrzyma to małą ciężarówkę, teraz już długa ale to wciąż '' medium truck '' . Plusy to wszystko jest na płasko i w sumie chowa się niemal ze w ramie.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Crew Cab M35a2
Hpi fajne bo małe . Wczoraj odbyły się prace spawalnicze, przedłużanie wałów, plus wyważanie . Wały zamontowane, resory zamontowane, teraz czeka mnie zrobienie mocowania do Hpi no i pierwsze testy!! Już nie mogę się doczekać, a długie to!!
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2642
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Crew Cab M35a2
Biorą pod uwagę że to '' kolejne '' auto w rodzinie to używane sporadycznie wały powinny trochę wytrzymać