Dzięki za oddzew
Czy będzie drabinka ? Oczywiście Drzwi otwierane z tyłu jednak nie będą ale za to będą dwie skrytki po bokach paki, choć nadal mi to wierci dziurę w brzuchu żeby zrobić ... najwyżej po otwarciu drzwi "Drejka" przywita 2,5 centymetrowy próg a co mi tam ... będą otwierane
Zbyszek pisze: ↑2021-02-27, 15:57przemo_m pisze: ↑2021-02-26, 20:10W sumie to żadne złudzenie a tak jest. paka krótsza od kabiny potwierdzam, ale z drugiej strony czy to problem z racji że Ził'y 157 nie występowały na 2 osiach ? Nie licząc oczywiście tych egzemplarzy, które były przerabiane w zaciszu domowych garaży ... ale z miłą chęcią wysłucham sugestii w tym temacie i może jak pewne argumenty będą dla mnie przekonujące zmienię koncepcję tylnej zabudowy na coś innego jak nie będzie tego jakoś normalnie ogarnąć
Plan zmian jest taki że wyciągarka z tyłu samochodu być musi i lina wychodzi musi z poziomu zderzaka. Póki co tylna zabudowa powstaje na komputerze więc materiału jeszcze nie umoczyłem więc liczę na jakieś wskazówki doświadczonych kolegów
Nie że się czepiam , tylko zapytałem bo trochę dziwnie to wygląda .
Tak jak piszesz : obniżyć , poszerzyć i wydłużyć a dwa centymetry to już robią różnicę .
To o 3-ciej i 4-tej osi już nie będę pisał .
Nawet tego nie odebrałem jako "czepialstwo" ... w żadnym bądź razie, dobrze czasem kogoś posłuchać Paka poszerzona o 2 cm w sensie po 1 cm z każdego boku, obniżona o 1 cm. Wydłużać już nie wydłużam i tak dużo wystaję po za tylną oś a nie chciałbym przesadzić.
Wziąłem się dzisiaj za dociążanie kół, i średnio na koło wypadało 160 gram, dociążyłem do 200 gram na koło ... wydaje mi się że nie ma co przesadzać na dzień dobry. Powoli kończy mi się drukować obudowa do wyciągarki więc jak coś zmontuje dzisiaj to zaraz wrzucam na forum.