dla niego je brałemredin pisze:widze moje gumy o tak ... będziesz z nich zadowolony buduj, buduj
kolejny star 244 ale z zabudową wywrotka
Ja swoją kabinę do Kraza kleiłem klejem dwuskładnikowym Plastic Welding ,bardzo dobrze klei hips ,lekko wtapia się w niego dzięki czemu połączenie jest nierozerwalne . Nie radzę dużych powierzchni wyginać na gorąco bo hips się bardzo łatwo deformuje .A co do resorów to jak koledzy mówią z brzeszczotu albo wizyta u zegarmistrza gdzie można dostać sprężyny do starych zegarów już o określonej szerokości np 8mm czy 10mm i nie trzeba wycinać "ząbków" .Aby wygiąć mocowania pod mosty musisz tak samo postępować jak Benon opisywał to z brzeszczotami
- Rejczel
- Adept / AT!
- Posty: 1745
- Rejestracja: 2010-03-18, 10:37
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Żywiec/Pewel Wielka
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
No troszkę podnieść reduktor , Star 244 ma reduktor ustawiony na leżąco jak się nie mylę oczywiście
Ostatnio zmieniony 2011-09-18, 13:40 przez Rejczel, łącznie zmieniany 1 raz.
kolejny dzionek pracy, fotki wrzucę potem.
Rozdzielacz dałem płasko, ale okazało się że mam do poprawy mocowania resorów, nie wiem czemu kopłem się przy wymiarowaniu i wyszły o 6mm za długie
jestem ciekaw ile takie mosty unas by kosztowały
http://www.modell-baustelle.de/index.ph ... ee904f1847
Rozdzielacz dałem płasko, ale okazało się że mam do poprawy mocowania resorów, nie wiem czemu kopłem się przy wymiarowaniu i wyszły o 6mm za długie
jestem ciekaw ile takie mosty unas by kosztowały
http://www.modell-baustelle.de/index.ph ... ee904f1847