TATRA 815-2 COR45 4X4.1; Variant Kit
Styl jazdy to ma być kompromis pomiędzy Trialem, a Rally. Ma się dobrze spisywać w terenie ale też nie będzie to bardzo wolne. Zobaczę jak to wyjdzie jak już będzie wszystko zmontowane
A zabudowa taka a nie inna bo mi się bardzo spodobała więc postanowiłem taką konstrukcję zbudować na swój pierwszy model terenowy
A zabudowa taka a nie inna bo mi się bardzo spodobała więc postanowiłem taką konstrukcję zbudować na swój pierwszy model terenowy
Skrzynie już jest w moim posiadaniu Dwubiegowa skrzynia z Traxxas Summit.
Brakuje mi jeszcze zębatki odbiorczej, ale nadrobię te braki jak najszybciej.
Zębatka atakująca T14, a zębatka odbiorcza T68.
We wcześniejszych obliczeniach popełniłem mały błąd przy liczeniu przełożeń i policzyłem na nowo wszystko i wyszło tak:
ic1 = 169,83
ic2 = 62,05
Co daje następujące prędkości:
I bieg - 80,55 obr/min
II bieg - 220,47 obr/min
Brakuje mi jeszcze zębatki odbiorczej, ale nadrobię te braki jak najszybciej.
Zębatka atakująca T14, a zębatka odbiorcza T68.
We wcześniejszych obliczeniach popełniłem mały błąd przy liczeniu przełożeń i policzyłem na nowo wszystko i wyszło tak:
ic1 = 169,83
ic2 = 62,05
Co daje następujące prędkości:
I bieg - 80,55 obr/min
II bieg - 220,47 obr/min
Czas wrócić do pracy bo przerwa była bardzo bardzo długa. Początkowo prace zostały spowolnione prawie do zera z powodu sesji, później jakoś trudno było się zebrać, teraz jeszcze staram się przygotować do zawodów biegowych, ale muszę już się wziąć się do roboty bo tak nie może być
Przedni most prawie gotowy, brakuje jedynie osłon gumowych na półosiach ale będą.
Mocowanie skrzyni biegów jest zrobione i część ramy drabinowej też.
Kabina doczekała się podłogi i została trochę wzmocniona, ale to nie koniec pracy przy niej.
A tak prezentuje się z profilu. Tylny most nie do końca poskładany.
Całość powoli będę składał, sprawdzę czy wszystko działa, a później demontaż, malowanie i końcowy montaż. Projekt okazał się bardzo długo terminowy ale to też przez to że za bardzo staram się wszystko zrobić za dokładnie i czasem nerwy biorą górę
Przedni most prawie gotowy, brakuje jedynie osłon gumowych na półosiach ale będą.
Mocowanie skrzyni biegów jest zrobione i część ramy drabinowej też.
Kabina doczekała się podłogi i została trochę wzmocniona, ale to nie koniec pracy przy niej.
A tak prezentuje się z profilu. Tylny most nie do końca poskładany.
Całość powoli będę składał, sprawdzę czy wszystko działa, a później demontaż, malowanie i końcowy montaż. Projekt okazał się bardzo długo terminowy ale to też przez to że za bardzo staram się wszystko zrobić za dokładnie i czasem nerwy biorą górę