Ził 157 by Ramp
- Ramp
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Nie słyszałem, żeby ktoś przemielił dyfer traxxasa, wyglądają na mocne.matiek pisze:Ponieważ lubie takie produkcje to pochwalę.
Ale czy ten traxxas 1/16 to w trucku się sprawdzi? Mam wrażenie że nie na długo.
Czy te zębatki są z czegoś twardszego?
Szerokość po zewnętrznej kół to 2030mm, więc nie będą za wąskieKajetan pisze:nie za wąskie mosty jak na trucka?
- Ramp
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
1- Zębatka odbiorcza ma 23,8mm średnicymatiek pisze:Muszę przyznać że wyglądają git.
Jaką średnicę ma zębatka odbiorcza ?a jaki koszt kompletu?
Rozumiem że mechanizmu różnicowego tam nie ma?
2- Ja dałem flaszkę+ zębatki (około 80PLN); Nie mam jeszcze wyceny na większe ilości
3- Źle rozumiesz- dyferencjał jest tylko zablokowany klejem
- vmax-r
- Adept / AT!
- Posty: 328
- Rejestracja: 2011-11-13, 23:21
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Okolice ZG, Lubuskie
Ale fajna robota ci idzie!Rampaage pisze:Most wewnątrz:
[url=http://images70.fotosik.pl/239/7252b2d0a0c8a9d5m.jpg]Obrazek[/URL]
i same zębatki:D
[url=http://images69.fotosik.pl/239/b4144ad9754c18c0m.jpg]Obrazek[/URL]
p.s: Moje samoróbki (do urala 6x6) są na podzespołach himoto :oo
Grucha celowo przesunięta a całość przystosowana pod dowolną szerokość
- kwestia zsunięcia tuneli i dostosowania długości półosi.
Półosie też robione pod wymiar.
Całość w pełni rozbieralna.
Waga 3 takich mostów fajnie obniży środek ciężkości...
Całość będzie na koniec lutowana i malowana/czerniona.
:W
Pozdrawiam
Robert
Ostatnio zmieniony 2015-04-04, 20:58 przez vmax-r, łącznie zmieniany 1 raz.
- vmax-r
- Adept / AT!
- Posty: 328
- Rejestracja: 2011-11-13, 23:21
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Okolice ZG, Lubuskie
Tyle tylko, że jest trochę piłowania, kombinowania...Krizi pisze:Robert...ty spryciarzu baardzo ciekawe rozwiązanie
Półosie grubości 5mm - spróbuj to ukręcić
Linki i resory będą mocowane do krążków przy piastach.
Przedni most skrętny też już się buduje...
Jak wiesz himoto ma trwałe części - często niezniszczalne.
Przetrenowałem je w kilku modelach.
Piasty, dyfry - wszystko dostępne od ręki i w rozsądnych cenach.
A reszta armatury... to castorama :oo
No i zbieram materiały do mojego tematu z budowy.
Ramp - czekam niecierpliwie na dalszy ciąg prac :oo