TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
- Daro
- Adept / AT!
- Posty: 247
- Rejestracja: 2017-11-24, 18:28
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Nowogard, Zachodniopomorskie
- Podziękował : 6 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
No to trzymam kciuki oby się udało.cina pisze:Jest plan obejrzeć na żywo w tym roku
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
Eee tam, "rozejdzie się po kościach"...tzn. po kołach zębatych i obudowiePixel pisze:Nie wiem jak zapytać, ale... czy tego smaru to nie za dużo?
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
i przy okazji zabezpieczy całość przed dostaniem się wody i trochę wyciszy, to plusy takiej ilości gęstego smaru.jaruso pisze:Eee tam, "rozejdzie się po kościach"...tzn. po kołach zębatych i obudowiePixel pisze:Nie wiem jak zapytać, ale... czy tego smaru to nie za dużo?
A samo podwozie piękne!
- jaruso
- Dinożarł / AT!
- Posty: 6929
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:06
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Gorlice, Małopolska
- Podziękował : 48 razy
- Otrzymał podziękowań: 83 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
W rzeczy samej..czayo pisze: i przy okazji zabezpieczy całość przed dostaniem się wody i trochę wyciszy, to plusy takiej ilości gęstego smaru.
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
ale na zębatkach dochodzą opory, w połowie półosiek daję smaru full w mostach co by do dyferencjału się syf nie dostał z wodą.
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
Danny pisze:W zasadzie podwozie gotowe do jazdy Został tylko montaż przekładni i serwa
Zaraz zaraz, a to?
- Danny
- Adept / AT!
- Posty: 909
- Rejestracja: 2008-03-17, 19:29
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Police
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
Gdyby to był "zwykły most" smaru wystarczyło by tyle co na Zębatkach, w TatrzePixel pisze:Nie wiem jak zapytać, ale... czy tego smaru to nie za dużo?
praca zawieszenia = tarcie metalu o metal A biorąc jeszcze pod uwagę, że nie za
często się tam zagląda i nie jest to łatwe, wszędzie musi być smaru w bród, na zębatkach też nie
będzie żadnych oporów, bo cały smar przy dużych obrotach i obciążeniu poprzylega na obudowie
od środka
Ps. Czayo, to przypadek beznadziejny czy jakoś jeszcze idzie to uratować?
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
Danny,
trochę i tak będzie lepiej? Przejechałem też nożem to co się dało żeby wygładzić, niestety ciężko było zamocować przez ten kołnierz na największej średnicy, i trochę uszkodzeń zostało Rachunek idzie do inwestora a piastę Ci wysłać? Złożysz do Wilgi?
Półośkę widzę że masz. Czy Ci wysłać wałka z nierdzewki trochę? Nie ma gwintu na końcu jak było w oryginale, ale bałem się ryzykować gwintowanie tego co zostało, więc całość jest przewiercona wiertłem fi6. Moim zdaniem robaczek to utrzyma.
trochę i tak będzie lepiej? Przejechałem też nożem to co się dało żeby wygładzić, niestety ciężko było zamocować przez ten kołnierz na największej średnicy, i trochę uszkodzeń zostało Rachunek idzie do inwestora a piastę Ci wysłać? Złożysz do Wilgi?
Półośkę widzę że masz. Czy Ci wysłać wałka z nierdzewki trochę? Nie ma gwintu na końcu jak było w oryginale, ale bałem się ryzykować gwintowanie tego co zostało, więc całość jest przewiercona wiertłem fi6. Moim zdaniem robaczek to utrzyma.
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
Zabieram elektronikę na Wilgę, zobaczymy czy żyje
Ma ktoś lutownicę gazową żeby przewody do silnika przylutować ?
Ma ktoś lutownicę gazową żeby przewody do silnika przylutować ?
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11536
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: TT Tatra 815 6x6 - 467 G/M Team Polska Południe
Ja mam mogę zabrać mam firmy dremel to powinna spokojnie dać radęcina pisze:Zabieram elektronikę na Wilgę, zobaczymy czy żyje
Ma ktoś lutownicę gazową żeby przewody do silnika przylutować ?
A Tatra wygląda zarąbiście, przepraszam dwie razem wyglądają odlot