Unimog 6x6 - wersja trial
Unimog 6x6 - wersja trial
Witam,
Już w zeszłym sezonie po startach z cc-01 czy xc zacząłem się zastanawiać nad nowym modelem, który nie będzie miał tych nazwijmy to niedociągnięc xc, jak słaby skręt, prześwit czy tylko jeden bieg.
I chociaż można sobie z tym jakoś poradzić, to trudno będzie po zmianach regulaminu wystartować w klasie truck. A właśnie ta klasa mi się najbardziej podoba.
Nowy model miał więc nie mieć tych wad, a przy tym być większy, czyli 6x6.
Ostatecznie padło więc na Moga, który te cechy spełnia a dodatkowo Mogów jest na forum mało w porównaniu do MANów czy Starów (nad którymi również sie zastanawiałem...).
Model ma być podobny do tego co widać na obrazkach:
Prace zacząłem niedawno, postępy nie są więc hiper-mega, ale powoli coś powstaje. Z powodu czasu, czy raczej jego braku, budowa będzie trwała długo i ma być skończona na przyszły rok. Mam niestety tylko kilka godzin tygodniowo.
Będę się starał zrobić jak najwięcej samemu, bo koszt ma być jak naniższy (wiadomo )
Oto dwie fotki pokazujące co nieco:
Opinie mile widziane (chociaż na razie nie ma zby wiele do opiniwania ), jak również fotki czy rysunki takich Mogów.
Już w zeszłym sezonie po startach z cc-01 czy xc zacząłem się zastanawiać nad nowym modelem, który nie będzie miał tych nazwijmy to niedociągnięc xc, jak słaby skręt, prześwit czy tylko jeden bieg.
I chociaż można sobie z tym jakoś poradzić, to trudno będzie po zmianach regulaminu wystartować w klasie truck. A właśnie ta klasa mi się najbardziej podoba.
Nowy model miał więc nie mieć tych wad, a przy tym być większy, czyli 6x6.
Ostatecznie padło więc na Moga, który te cechy spełnia a dodatkowo Mogów jest na forum mało w porównaniu do MANów czy Starów (nad którymi również sie zastanawiałem...).
Model ma być podobny do tego co widać na obrazkach:
Prace zacząłem niedawno, postępy nie są więc hiper-mega, ale powoli coś powstaje. Z powodu czasu, czy raczej jego braku, budowa będzie trwała długo i ma być skończona na przyszły rok. Mam niestety tylko kilka godzin tygodniowo.
Będę się starał zrobić jak najwięcej samemu, bo koszt ma być jak naniższy (wiadomo )
Oto dwie fotki pokazujące co nieco:
Opinie mile widziane (chociaż na razie nie ma zby wiele do opiniwania ), jak również fotki czy rysunki takich Mogów.
RaV, wszelkie części Robbe można sciagc przez rc-skorpion.
Numer zamówienia obudowy to 1-34120006. W Niemczech kosztuje 13,60 EUR, ja po przeliczeniu kursu płaciłem (nie wiem jakim sposobem ) płaciłem 40 zł za dwie obudowy, czyli na jeden most plus kilka śrubek do skręcenia. Chociaż warto się też zastanowić nad kupnem samej obudowy np. mostu tlt. Ceny są również bardzo niskie, ale w żadnym polskim sklepie nie znalazłem.
Np. tu:
http://www.modellbau-seidel.de/index.ph ... ster-TLT-1
Obudowy tlt za jedyne 4,27 EUR. Pamiętaj, że jednak najdroższe w każdym moście to przekładnia.
Unix, szerokość od opony do opony to około 2m.
Przy skali 1:10 będzie miał jakieś 20cm.
Ale inne Mogi bywały szersze.
Numer zamówienia obudowy to 1-34120006. W Niemczech kosztuje 13,60 EUR, ja po przeliczeniu kursu płaciłem (nie wiem jakim sposobem ) płaciłem 40 zł za dwie obudowy, czyli na jeden most plus kilka śrubek do skręcenia. Chociaż warto się też zastanowić nad kupnem samej obudowy np. mostu tlt. Ceny są również bardzo niskie, ale w żadnym polskim sklepie nie znalazłem.
Np. tu:
http://www.modellbau-seidel.de/index.ph ... ster-TLT-1
Obudowy tlt za jedyne 4,27 EUR. Pamiętaj, że jednak najdroższe w każdym moście to przekładnia.
Unix, szerokość od opony do opony to około 2m.
Przy skali 1:10 będzie miał jakieś 20cm.
Ale inne Mogi bywały szersze.
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Już pisałem w innym wątku ale tu macie zębatki http://www.akcesoria.cnc.info.pl/kola_stozkowe.htm i komplet wychodzi 65 zł ze stali
Pozdr
Pozdr