UNIMOG ROBAL

Pablo

#121

Post autor: Pablo »

Marcin pisze:przykre ale mam nadzieję, że się poskładasz do zawodów


hmm wygląda na to że murzynek ma zbyć cięzką nogę....
Kupiłem silnik GM, odbiorę dopiero u Zawiszy ale nie uniknę najgorszego tzn. testy odbędą się na zawodach. Lepiej pojechać na sprzęcie średniej klasy ale objeżdżonym niż najlepszej ale zbudowanym tydzień temu.
I jeszcze taka mała uwaga. Kierowcą moga jest brodaty łysol w koszulce UNIMOG TEAM. Czarny grubas nie opuszcza Mana nawet na chwile. Teraz robi za ciecia w piwnicy.

Awatar użytkownika
Marcin
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 5128
Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
Imię: M
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 14 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy

#122

Post autor: Marcin »

Pablo pisze: I jeszcze taka mała uwaga. Kierowcą moga jest brodaty łysol w koszulce UNIMOG TEAM. Czarny grubas nie opuszcza Mana nawet na chwile. Teraz robi za ciecia w piwnicy.
istotna uwaga :p

testowanie na zawodach to niestety jak wiemy nie najlepszy scenariusz ale u Ciebie wola startu jest tak duża, że bedzie oki :ok

Awatar użytkownika
Tomek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 2380
Rejestracja: 2006-11-10, 10:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 5 razy

#123

Post autor: Tomek »

Pablo pisze:
Marcin pisze:przykre ale mam nadzieję, że się poskładasz do zawodów


hmm wygląda na to że murzynek ma zbyć cięzką nogę....
Kupiłem silnik GM, odbiorę dopiero u Zawiszy ale nie uniknę najgorszego tzn. testy odbędą się na zawodach. Lepiej pojechać na sprzęcie średniej klasy ale objeżdżonym niż najlepszej ale zbudowanym tydzień temu.
I jeszcze taka mała uwaga. Kierowcą moga jest brodaty łysol w koszulce UNIMOG TEAM. Czarny grubas nie opuszcza Mana nawet na chwile. Teraz robi za ciecia w piwnicy.
Pablo to jest nas dwóch :/ Tylko ze ja nie wiem czy silnik dotrze.

wyspiarz
Początkujący
Początkujący
Posty: 2044
Rejestracja: 2009-03-22, 22:43
Imię:
Lokalizacja: Wolin
Otrzymał podziękowań: 10 razy

#124

Post autor: wyspiarz »

Pablo pisze: I jeszcze taka mała uwaga. Kierowcą moga jest brodaty łysol w koszulce UNIMOG TEAM.
to ty Pablo brodę zapuściłeś :D

pzdr.Łukasz

Pablo

#125

Post autor: Pablo »

na piętach

barrtek213
Teoretyk
Posty: 32
Rejestracja: 2010-03-14, 17:33
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Majdan/Wawa

#126

Post autor: barrtek213 »

Adrian pisze:a gdyby odblokować dyfry :| pojęcia nie mam jaką sprawność w terenie może mieć truck z odblokowanymi dyframi, ale mam przeczucie że opory zmaleją przy pełnym bucie...
Ewentualnie można spróbować dyfrów torsena, ale nie wiem czy można takie gdzieś kupić.Tutaj się dowiedziałem o istnieniu czegoś takiego.

Awatar użytkownika
redin
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 3795
Rejestracja: 2007-02-01, 15:57
Imię: Kamil
Lokalizacja: Czeladź
Otrzymał podziękowań: 1 razy

#127

Post autor: redin »

barrtek213 pisze:
Adrian pisze:a gdyby odblokować dyfry :| pojęcia nie mam jaką sprawność w terenie może mieć truck z odblokowanymi dyframi, ale mam przeczucie że opory zmaleją przy pełnym bucie...
Ewentualnie można spróbować dyfrów torsena, ale nie wiem czy można takie gdzieś kupić.Tutaj się dowiedziałem o istnieniu czegoś takiego.
do naszych mostów torsena dyfrów sie nie znajdzie

ale są powszechne w 1:8 spaliniakach np ;)

Awatar użytkownika
Rafał Kowina
Adept / AT!
Adept / AT!
Posty: 924
Rejestracja: 2007-10-20, 11:55
Imię:
Lokalizacja: Świnoujście
Otrzymał podziękowań: 2 razy

#128

Post autor: Rafał Kowina »

Powszechnymi bym ich nie nazwał z uwagi na cenę ;)
Przypuszczam, że Novak mógł polec z przegrzania. Pablo, sprawdzałeś czy nie parzy?
Wątpię aby silnik sam z siebie mógł zrobić coś takiego, nie zredukowany ma za mało momentu...

Pablo

#129

Post autor: Pablo »

to się działo sukcesywnie postępowało od momentu zamontowania regla GM'a. Po jakimś czasie zauważyłem, że ośka ma minimalne bicie. Myślałem że to jakiś trefny atak. Drugiej okazji przyjrzenia się już nie miałem. Novak wypluł ją ze środka. I koniec historii.

Eras
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4878
Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
Imię: ET
Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
Otrzymał podziękowań: 35 razy

#130

Post autor: Eras »

Pablo pisze:to się działo sukcesywnie postępowało od momentu zamontowania regla GM'a. Po jakimś czasie zauważyłem, że ośka ma minimalne bicie. Myślałem że to jakiś trefny atak. Drugiej okazji przyjrzenia się już nie miałem. Novak wypluł ją ze środka. I koniec historii.
Czyli za dużo wymagałeś od tego silnika niestety. Obawiam się, że każdy silnik w tych warunkach prędzej czy później będzie się podobnie kończył.

wyspiarz
Początkujący
Początkujący
Posty: 2044
Rejestracja: 2009-03-22, 22:43
Imię:
Lokalizacja: Wolin
Otrzymał podziękowań: 10 razy

#131

Post autor: wyspiarz »

czy ja wiem Rafał caly rok śmigał na timingu, silnik był czasem tak gorący aż parzył i nic się nie stało, jak testowalismy nowego GMa to testy były przesadne na timingu 50* i też wsio bangla oki. Zresztą wirniki wytrzymują prace kolo 200* więc ..... :).

A jak ja pisałem z rok temu, że na rcauto pisali ze wirniki novaka sa z gownolitu, że nawet na pracy bez sensorowej ciężko go było wysterować, to mi nikt nie wierzył :)

pzdr. Łukasz

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#132

Post autor: Sławek »

wyspiarz pisze:czy ja wiem Rafał caly rok śmigał na timingu, silnik był czasem tak gorący aż parzył i nic się nie stało, jak testowalismy nowego GMa to testy były przesadne na timingu 50* i też wsio bangla oki. Zresztą wirniki wytrzymują prace kolo 200* więc ..... :).

A jak ja pisałem z rok temu, że na rcauto pisali ze wirniki novaka sa z gownolitu, że nawet na pracy bez sensorowej ciężko go było wysterować, to mi nikt nie wierzył :)

pzdr. Łukasz
Ciekaw jestem ile by wytrzymał w 6x6 przy 8-10 kg wagi modelu ;) możemy potestować ;)

Pablo, jaki to dokładnie silnik ? ;)

Pozdr

wyspiarz
Początkujący
Początkujący
Posty: 2044
Rejestracja: 2009-03-22, 22:43
Imię:
Lokalizacja: Wolin
Otrzymał podziękowań: 10 razy

#133

Post autor: wyspiarz »

wiesz no napewno więcej niż 1h bo generalnie chyba tyle Pablo przejechał na moim GMie na zawodach...., chyba nie powiesz, że to dużo :)


pzdr. Łukasz

Eras
Znawca / AT!
Znawca / AT!
Posty: 4878
Rejestracja: 2006-06-29, 14:06
Imię: ET
Lokalizacja: Warszawa / Lancaster
Otrzymał podziękowań: 35 razy

#134

Post autor: Eras »

wyspiarz pisze:wiesz no napewno więcej niż 1h bo generalnie chyba tyle Pablo przejechał na moim GMie na zawodach...., chyba nie powiesz, że to dużo :)


pzdr. Łukasz
Ale Pablo ma własnego gm-a i śmiga trochę dłużej niż 1h ;)

Awatar użytkownika
Sławek
Weteran / AT!
Weteran / AT!
Posty: 15492
Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
Imię: Obi-Wan Kenobi
Lokalizacja: Mielec
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 94 razy

#135

Post autor: Sławek »

Silnik też ma dłużej i z tego co pamiętam to kupił używany ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Trucki 6x6...”