UNIMOG ROBAL
UNIMOG ROBAL
Postanowiłem reaktywować swoje UNI.
Oczywiście w jedynie słusznej wersji 6x6. Man za duży na zawody a ten przynajmniej pozwoli nawiązać rywalizację. Taki do tańca i do różańca.
* Forward-control truck, 3 seats
* loa: 7580mm, width: 2500mm, height: 2800mm (cab), weight: 13,500kg (unladen)
* payload: 4,500kg, GVM: 18,000kg, towing: 12,000kg (braked)
* wheelbase: 3900mm (1-2) and 5300mm (1-3), track: 1870mm, grnd clearance: 495mm
* approach: 47 degrees, departure: 49
* turning radius: 9.25m
* Type OM 366 LA, 5958cc, diesel, 6-cyls, turbo-charged intercooled, 2v/cyl ohv
* power: 177kW at 2600rpm, torque: 760Nm at 1700rpm
* transmission: 8x2 speed (in fwd & rev), 2-speed transfer case, part-time 6x6, diff' locks, portal axles with hub-reduction
* suspension: live-coil/ live-coil, brakes: disc
* tyres: 14.5R20 or 16R20, fuel-tank: 165L (220L optional)
* 2 x 8-tonne winches, hydraulic under-lift system & Palfinger crane
Możliwość zabudowy na wiele sposobów od pożarnictwa przez kamperowozo- trialówki po wojskowe z plandeką
Jeszcze nie wybrałem. Pod zawody na pewno jakaś truggy
Oczywiście w jedynie słusznej wersji 6x6. Man za duży na zawody a ten przynajmniej pozwoli nawiązać rywalizację. Taki do tańca i do różańca.
* Forward-control truck, 3 seats
* loa: 7580mm, width: 2500mm, height: 2800mm (cab), weight: 13,500kg (unladen)
* payload: 4,500kg, GVM: 18,000kg, towing: 12,000kg (braked)
* wheelbase: 3900mm (1-2) and 5300mm (1-3), track: 1870mm, grnd clearance: 495mm
* approach: 47 degrees, departure: 49
* turning radius: 9.25m
* Type OM 366 LA, 5958cc, diesel, 6-cyls, turbo-charged intercooled, 2v/cyl ohv
* power: 177kW at 2600rpm, torque: 760Nm at 1700rpm
* transmission: 8x2 speed (in fwd & rev), 2-speed transfer case, part-time 6x6, diff' locks, portal axles with hub-reduction
* suspension: live-coil/ live-coil, brakes: disc
* tyres: 14.5R20 or 16R20, fuel-tank: 165L (220L optional)
* 2 x 8-tonne winches, hydraulic under-lift system & Palfinger crane
Możliwość zabudowy na wiele sposobów od pożarnictwa przez kamperowozo- trialówki po wojskowe z plandeką
Jeszcze nie wybrałem. Pod zawody na pewno jakaś truggy
Ostatnio zmieniony 2010-05-28, 11:08 przez Pablo, łącznie zmieniany 2 razy.
http://truckmodellsport.de/shop/index.html
8 stówek trzeba dać + 250 zeta na zderzak, snorkel ,kratki, migacze, itp duperele
ból jak za GM'a
8 stówek trzeba dać + 250 zeta na zderzak, snorkel ,kratki, migacze, itp duperele
ból jak za GM'a
Kurka wodna. Rav buda dotarła myślę , że da się ją odratować.
Ale teraz mam inny dylemat. Kompletnie nie leży mi 6x6 w UNIMOGU
ImageShack.us
Jestem zakochany w doublecab ale w wersji 4x4
ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
ImageShack.us
Tu PDF z dokładnymi wymiarami golas ma 6010, myślę że z zabudową da radę dociągnąć do regulaminowych 6500
http://unimog.net/u4000/u4000-eu3-specs.pdf
Miałem nadzieję że się da Mana przystosować po zmianie kół na 1.9. Okazuje się ,że zupełnie inna rama uniemożliwia taką zamianę i wychodzi na to, że będę zmuszony zrobić odrębny kolejny model. Moje małżeństwo może tego nie wytrzymać
Ale teraz mam inny dylemat. Kompletnie nie leży mi 6x6 w UNIMOGU
ImageShack.us
Jestem zakochany w doublecab ale w wersji 4x4
ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
ImageShack.us
Tu PDF z dokładnymi wymiarami golas ma 6010, myślę że z zabudową da radę dociągnąć do regulaminowych 6500
http://unimog.net/u4000/u4000-eu3-specs.pdf
Miałem nadzieję że się da Mana przystosować po zmianie kół na 1.9. Okazuje się ,że zupełnie inna rama uniemożliwia taką zamianę i wychodzi na to, że będę zmuszony zrobić odrębny kolejny model. Moje małżeństwo może tego nie wytrzymać