Kamaz 6350 nowy projekt
To jest pierwsza przymiarka. Zrobiłem troszkę większy żeby pracować na niższym ciśnieniu. Jeśli się wszystko uda to pewnie w kolejnej wersji zredukuje gabaryty siłownika. Na razie najgorsze przed mną bo muszę zrobić rozdział powietrza (praca góra dół). Kolejna rzecz to zdławienie wydatku powietrza ze zbiorników. Teraz jest otwór fi4mm a podejrzewam że wystarczy fi 1mm. Praca siłownika powinna być troszkę płynniejsza.
Udało mi się połączyć cały układ pneumatyczny. Ciśnienie pracy na filmie ok 3bar. Docelowo ma być 8-10bar. Niestety w trakcie filmiku znalazła się "mała" dziura co widać po dopompowaniu powietrza przy podnoszeniu spychacza.
Układ przełączania kierunku przepływu powietrza spychacz/wywrotka jest ręczny.
Małymi kroczkami do przodu.
Przydałby się presostat utrzymujący ciśnienie na poziomie 8-6bar ale to później...
[youtube]
Pozdrawiam[/youtube]
Układ przełączania kierunku przepływu powietrza spychacz/wywrotka jest ręczny.
Małymi kroczkami do przodu.
Przydałby się presostat utrzymujący ciśnienie na poziomie 8-6bar ale to później...
[youtube]
Pozdrawiam[/youtube]
Mam pytanie posiadam taki sam kompresorek jak ty i on ma podłączenie do zapalniczki w samochodzie, ja chciałem go podłączyć np. do baterii albo do zasilacza 12V ale nie działa jak mam to zrobić żeby zadziałał? ( jak ty to masz podpięte)?
Jeszcze jedno widziałem na allegro dużo mniejsze gabarytowo kompresorki o mniejszej wydajności które na pewno lepiej by pasowały do twojego kamaza (trzeba szukać pod nazwą klakson z kompresorem/sprężarką).
Jeszcze jedno widziałem na allegro dużo mniejsze gabarytowo kompresorki o mniejszej wydajności które na pewno lepiej by pasowały do twojego kamaza (trzeba szukać pod nazwą klakson z kompresorem/sprężarką).
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
A masz jakiś mocniejszy pakiet zasilający w okolicach 12V ? bo na "bateriach" to nie będzie działać podłącz do pakietu LiPO 3S i będzie działaćBroki pisze:Mam pytanie posiadam taki sam kompresorek jak ty i on ma podłączenie do zapalniczki w samochodzie, ja chciałem go podłączyć np. do baterii albo do zasilacza 12V ale nie działa jak mam to zrobić żeby zadziałał? ( jak ty to masz podpięte)?
Jeszcze jedno widziałem na allegro dużo mniejsze gabarytowo kompresorki o mniejszej wydajności które na pewno lepiej by pasowały do twojego kamaza (trzeba szukać pod nazwą klakson z kompresorem/sprężarką).
Pozdr