MAN KAT I (1978)
- Marcin
- Weteran / AT!
- Posty: 5128
- Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
- Imię: M
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
MAN KAT I (1978)
LR 101 skończony, Toyka LJ70 dexxa stoi w garażu także pora rozpocząć działania przy Tracku
będzie MAN KAT I 6X6
rama - CNC alu
buda, paka - CNC, hips + metalowe elementy wykończenia
mosty - axial przelotowe
wały - grubasy traxxasa
felgi - CR-01
opony - Mil-Spec RC4WD 2.2 -> Rock Lizard Tires 2.2 + ołów w koła
amortyzatory aluminiowe Tamiya - 70 mm
sprężyny od wyspiarza
4link - rod endy traxxas 3mm
rozdzielacz - T1
przekładnia Axiala -> Traxxas Summit 2-speed transmision
silnik - Integy 65 -> Novak Goat
Regiel - Carson Truck -> Novak Goat
dokumentacja:
http://www.panzer-modell.de/referenz/in ... kipper.htm
http://www.flickr.com/photos/passe-par-tout/5165680854/
http://imageshack.us/f/585/zrzutekranu2 ... godzh.png/
zdjęcia z prac:
będzie MAN KAT I 6X6
rama - CNC alu
buda, paka - CNC, hips + metalowe elementy wykończenia
mosty - axial przelotowe
wały - grubasy traxxasa
felgi - CR-01
opony - Mil-Spec RC4WD 2.2 -> Rock Lizard Tires 2.2 + ołów w koła
amortyzatory aluminiowe Tamiya - 70 mm
sprężyny od wyspiarza
4link - rod endy traxxas 3mm
rozdzielacz - T1
przekładnia Axiala -> Traxxas Summit 2-speed transmision
silnik - Integy 65 -> Novak Goat
Regiel - Carson Truck -> Novak Goat
dokumentacja:
http://www.panzer-modell.de/referenz/in ... kipper.htm
http://www.flickr.com/photos/passe-par-tout/5165680854/
http://imageshack.us/f/585/zrzutekranu2 ... godzh.png/
zdjęcia z prac:
Ostatnio zmieniony 2012-11-06, 10:23 przez Marcin, łącznie zmieniany 49 razy.
- Marcin
- Weteran / AT!
- Posty: 5128
- Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
- Imię: M
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
no wiem - dzięki w ogole za Twoje rady Sławku bo większość z nich zastosujeSławek pisze:Derlin (POM) to nie jest dobry materiał na długą ramę - ale o tym już Ci mówiłem a model, wiadomo, będzie wycacany
dziś gadałem z Rav i będzie kontrolny zakup derlinu 8 mm - chce spróbować a jak nie to będzie alu
węgiel super się sprawdza na ramy do 4x4 a też różne opinie się o tym się słyszało - jedyny minus to pylenie podczas obróbki węgla dlatego nie zastosuje go w MAN-ie
- Marcin
- Weteran / AT!
- Posty: 5128
- Rejestracja: 2006-11-27, 13:31
- Imię: M
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
cholercia może masz i rację bo to długa rama - w każdym raze derlin wezmę bo się przyda do innych detaliSławek pisze:Derlin nie jest sztywny jak alu, będzie sie strasznie skręcała rama podczas pracy - wykrzyż jak crawler
Twój Pablo bardzo i jedyny jak na razie działający :okPablo pisze:Fajnie, będę miał motywacje coby zrobić refresh na super skalowo swojego plandekowca. Będzie miazga jak będą takie dwa.