STAR 266 BY gmoll
- Sławek
- Weteran / AT!
- Posty: 15492
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:59
- Imię: Obi-Wan Kenobi
- Lokalizacja: Mielec
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 94 razy
Hmm, spróbuję Ci to wytłumaczyć
Są dwie drogi, albo ktoś buduje taki piękny, bardzo skalowy model, jak np. Archi MAN'a, który niestety, ale nie nadaje się do jazdy w trialu, albo mniej skalowe, z zachowaniem odwzorowania ogólnego, lecz taki, który potrafi podjechać pod górkę, po korzeniach, po kamieniach i po ramę w błocie czy wodzie, i dlatego musi mieć między innymi większe, agresywniejsze koła niż te wynikające z odwzorowania w skali - ot, takie dwie drogi
Jak wygląda jazda bardzo skalowym truckiem na zawodach, przekonał się kilka dni temu gmoll, i stąd wie, na czym polega różnica
I teraz przesłanie : buduj bardzo skalowego trucka bo jesteś w tym dobry ale nie narzucaj swojej ideologii wszem i wobec, bo naprawdę nie za bardzo masz wiedzę na czym polega nasza zabawa na zawodach
Pozdr
Są dwie drogi, albo ktoś buduje taki piękny, bardzo skalowy model, jak np. Archi MAN'a, który niestety, ale nie nadaje się do jazdy w trialu, albo mniej skalowe, z zachowaniem odwzorowania ogólnego, lecz taki, który potrafi podjechać pod górkę, po korzeniach, po kamieniach i po ramę w błocie czy wodzie, i dlatego musi mieć między innymi większe, agresywniejsze koła niż te wynikające z odwzorowania w skali - ot, takie dwie drogi
Jak wygląda jazda bardzo skalowym truckiem na zawodach, przekonał się kilka dni temu gmoll, i stąd wie, na czym polega różnica
I teraz przesłanie : buduj bardzo skalowego trucka bo jesteś w tym dobry ale nie narzucaj swojej ideologii wszem i wobec, bo naprawdę nie za bardzo masz wiedzę na czym polega nasza zabawa na zawodach
Pozdr