TT URAL 5323-21 8x8
- Viperr5
- Znawca / AT!
- Posty: 466
- Rejestracja: 2012-03-25, 22:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Będzin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
RADEK. Czy ten BEC (7.2V 4.5A UBEC 2-5S Lipoly (6-23v) wystarczy do serwa GIGANT? Producent serwa piszę że max prąd przy zablokowaniu orczyka może wynieść 9A? Czy ktoś używa takiego zestawu?Radek pisze:sorry że tak długo
BEC
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=18784
Serwo do zmiany biegów
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Servo.html
Pozdro.
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Trzeba poczekac na Czayo z odpowiedziaViperr5 pisze:RADEK. Czy ten BEC (7.2V 4.5A UBEC 2-5S Lipoly (6-23v) wystarczy do serwa GIGANT? Producent serwa piszę że max prąd przy zablokowaniu orczyka może wynieść 9A? Czy ktoś używa takiego zestawu?Radek pisze:sorry że tak długo
BEC
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=18784
Serwo do zmiany biegów
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Servo.html
Pozdro.
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Ja. Działało ok. Nie sądzę żeby aż tyle prądu brało. Nie zauważyłem aby się BEC przegrzewał, więc dawało radę. W komentarzach serwa na HK ktore miałem, ktoś pisał o poborze prądu 800mA przy normalnej pracy.
Jeśli chcesz jeszcze mocniejszego ale taniego BECa, to może byc taki
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... utput.html
Ew taki jak miał Radzik, Castle Creations (10A), ale do niego potrzeba programator żeby zmienić napięcie, i kosztuje około 30$.
Jeśli chcesz jeszcze mocniejszego ale taniego BECa, to może byc taki
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... utput.html
Ew taki jak miał Radzik, Castle Creations (10A), ale do niego potrzeba programator żeby zmienić napięcie, i kosztuje około 30$.
- Matti
- Początkujący
- Posty: 433
- Rejestracja: 2014-08-28, 17:11
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Mysłowice
- Podziękował : 2 razy
Optycznie tak, ciężar jest z tyłu. A w rzeczywistości rozkład mas wygląda następująco.
P 3539g
T 3497g
Prawie 50/50
Więc, jak na przód dojdzie mi kabina, metalowy zderzak i klatka to przód będzie sporo cięższy.
Wydaje mi się, że lepiej dociążyć wszystkie koła napędowe równo (równy rozkład mas, równy nacisk na osie) niż na przód np 75% i tylne koła ledwo dociążone.
Jak zamontowałem wszystko w pierwszej wersji, to przednie koła stały choćby na kapciach, a kołami z ostatniej osi można było kręcić choćby były w powietrzu
Pudełko na odbiornik jest tylko na dzisiejsze testy. Docelowo będzie przed serwem z przodu.
P 3539g
T 3497g
Prawie 50/50
Więc, jak na przód dojdzie mi kabina, metalowy zderzak i klatka to przód będzie sporo cięższy.
Wydaje mi się, że lepiej dociążyć wszystkie koła napędowe równo (równy rozkład mas, równy nacisk na osie) niż na przód np 75% i tylne koła ledwo dociążone.
Jak zamontowałem wszystko w pierwszej wersji, to przednie koła stały choćby na kapciach, a kołami z ostatniej osi można było kręcić choćby były w powietrzu
Pudełko na odbiornik jest tylko na dzisiejsze testy. Docelowo będzie przed serwem z przodu.
- Matti
- Początkujący
- Posty: 433
- Rejestracja: 2014-08-28, 17:11
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Mysłowice
- Podziękował : 2 razy
Zabudowa będzie klinem do tyłu, więc też bardzo tyłu nie dociąży.. Mam nadzieje, że finalnie nie będzie tak źle jak u Radzika
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony 2015-01-19, 15:57 przez Matti, łącznie zmieniany 1 raz.