TATRA 815-290N9T
- Bolek
- Weteran / AT!
- Posty: 1740
- Rejestracja: 2013-01-11, 22:31
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: Pionki
- Podziękował : 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: TATRA 815-290N9T
Jako tokarz nauczony jestem planować cały proces. Dzięki temu unikam większych pomyłek Oczywiście buble się zdarzają, pod koniec budowy zrobię galerięzotornik pisze:Pokaż jakiś zepsuty element, będzie nam raźniej
- Radek
- Dinożarł / AT!
- Posty: 11534
- Rejestracja: 2009-12-25, 22:29
- Imię: noname
- Lokalizacja: WOT
- Podziękował : 26 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: TATRA 815-290N9T
Pewnie ze trzy by się złożyło :jezorBolek pisze:Jako tokarz nauczony jestem planować cały proces. Dzięki temu unikam większych pomyłek Oczywiście buble się zdarzają, pod koniec budowy zrobię galerięzotornik pisze:Pokaż jakiś zepsuty element, będzie nam raźniej
- Bolek
- Weteran / AT!
- Posty: 1740
- Rejestracja: 2013-01-11, 22:31
- Imię: Aleksander
- Lokalizacja: Pionki
- Podziękował : 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: TATRA 815-290N9T
Można powiedzieć, że felgi prawie skończone. Szukam podzielnicy do wywiercenia 320 otworów w 8 felgach Dobrze, że tylko 160 będzie z gwintem :hammer
Piasty przód i pierścienie tył są wykonane ze stali, reszta to aluminium.
Pozdro :W
Piasty przód i pierścienie tył są wykonane ze stali, reszta to aluminium.
Pozdro :W
- Orzeł
- Adept / AT!
- Posty: 2895
- Rejestracja: 2008-11-17, 13:59
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Kurowice k/Łodzi
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: TATRA 815-290N9T
Bolek ja tu nie mam nic do powiedzenia ale jak zbierzesz te buble nie nadające się do niczego to może z tego jakiś redukcyjny model strugnąć na półkę