Iveco 8x8 Truck Trial
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Adam ale Ty z 813-tkę jesteś dużo dalej. Tobie nie wiele brakuje a ja to w szczerym polu.
Udało mi się podłączyć podświetlenie logo w kabinie i ledy w blendzie.
Nowe logo na kabinie.
pozdr
Udało mi się podłączyć podświetlenie logo w kabinie i ledy w blendzie.
Nowe logo na kabinie.
pozdr
- Matys
- Adept / AT!
- Posty: 390
- Rejestracja: 2017-08-27, 21:33
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Super model, czytam i kibicuję. Mam na dzieję, że niebawem zobaczę go w realu
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Panowie ugotowałem dwa regulatory jeden x-car 60 i x-car 120.
Bez podłączonych sensorów niby OK ale na niskich obrotach ma czkawkę przy wyższych obrotach OK.
Z podłączonymi sensorami bardzo mocno grzeją się kable zasilające. Regulator zimny ale się spala.
Miał ktoś takie przypadki?
pozdr
Bez podłączonych sensorów niby OK ale na niskich obrotach ma czkawkę przy wyższych obrotach OK.
Z podłączonymi sensorami bardzo mocno grzeją się kable zasilające. Regulator zimny ale się spala.
Miał ktoś takie przypadki?
pozdr
- Tomek.Z
- Weteran / AT!
- Posty: 1318
- Rejestracja: 2012-03-14, 18:32
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Olkusz
- Podziękował : 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Ja zepsułem już dwa , jeden szarpie przy wolnej jeździe i puszcza drg , drugi lepszy bo padł wsteczny , przy podłączonych sensorach brak reakcji na cyngiel , bez sensorów jeździ tylko do przodu. Używałem ich bez dodatkowego BECa . Teraz mam BECa na serie i zobaczymy co dalej będzie.
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Tomek dzięki za info u mnie podobnie przy podłączonych sensorach brak reakcji i kable zasilające regulator gorące.
Czekam na info co z Becem.
P.S. GMC jeździł na 35A regulatorze bez zewnętrznego BECa przy zasilaniu 6.6 Life a tu 120A lipo3s i nie radzi sobie.
Czekam na info co z Becem.
P.S. GMC jeździł na 35A regulatorze bez zewnętrznego BECa przy zasilaniu 6.6 Life a tu 120A lipo3s i nie radzi sobie.
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
zipi pisze:Panowie ugotowałem dwa regulatory jeden x-car 60 i x-car 120.
Bez podłączonych sensorów niby OK ale na niskich obrotach ma czkawkę przy wyższych obrotach OK.
Z podłączonymi sensorami bardzo mocno grzeją się kable zasilające. Regulator zimny ale się spala.
Miał ktoś takie przypadki?
pozdr
Zipi witam w klubie
Na wolnych obrotach outrunner miał czkawkę tak do 15 może 20 % wychyłu drążka potem bajka ale jak dałem w palnik to radiator nie zdążył odebrać ciepła..
Zamówiłem esc 180A 1:5 do 1:8 z opcją zastosowana do deski przewody 10AWG i czekam aby spr. i opisać.
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Zipi jaki masz silnik oraz jaką masz redukcję?
W Tatrze mam coś ok. 1:300 jeśli dobrze pamiętam na pierwszym biegu a masa całości ponad 13 kg.
W Tatrze mam coś ok. 1:300 jeśli dobrze pamiętam na pierwszym biegu a masa całości ponad 13 kg.
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Adamo u siebie na początku zastosowałem silnik 17.5 Trackstara najpierw pod 60A regulator x-car a potem pod 120A zasilanie 3s.
Po tym jak spaliłem te regulatory zmieniłem na 21.5t i 120A zasilanie 3s i to samo.
Na tych zestawach zachowuje się podobnie czyli:
z podłączonymi sensorami nie pracuje regulator wydaje piszczący dźwięk, grzeję się kable zasilające i pali się regulator.
bez podłączonych sensorów z początku mała czkawka i później OK.
Ostatnio tak sobie pomyślałem, że może to wina odbiornika.
Jutro spróbuję z inną apką.
Po tym jak spaliłem te regulatory zmieniłem na 21.5t i 120A zasilanie 3s i to samo.
Na tych zestawach zachowuje się podobnie czyli:
z podłączonymi sensorami nie pracuje regulator wydaje piszczący dźwięk, grzeję się kable zasilające i pali się regulator.
bez podłączonych sensorów z początku mała czkawka i później OK.
Ostatnio tak sobie pomyślałem, że może to wina odbiornika.
Jutro spróbuję z inną apką.
- Adamo
- Znawca / AT!
- Posty: 4754
- Rejestracja: 2007-05-06, 20:17
- Imię: Adam
- Lokalizacja: podlaskie
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Ze 4 dni wstecz brat zworkę włożył nie tam gdzie trzeba w odbiornik po czym podłączył akusa i po chwili esc samolotowe gorące..
Zipi w świetle tego co piszesz ma to sens.
Spr najpierw dla spokojności w ręku bez obciążenia..
Zipi w świetle tego co piszesz ma to sens.
Spr najpierw dla spokojności w ręku bez obciążenia..
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Nie wiem co jest nie takAdamo pisze:Ze 4 dni wstecz brat zworkę włożył nie tam gdzie trzeba w odbiornik po czym podłączył akusa i po chwili esc samolotowe gorące..
Zipi w świetle tego co piszesz ma to sens.
Spr najpierw dla spokojności w ręku bez obciążenia..
Podłączyłem z inną apkę starego sprawdzonego RadioLinka i jest tak samo.
Podłączenie bez sensorów wszystko działa a ten sam zestaw z sensorami brak reakcji i kable się grzeją.
Wcześniej testowałem na apce Carsona 14 kanałowej, która sprawdza się i jestem z niej zadowolony w innym modelu.
Przedostatnia możliwość która przychodzi mi do głowy to popier...lone wyjścia kabla od sensorów.
Ostatnia możliwość to po prostu brak kompatybilności między silnikami i regulatorami.
Danny na 2 s to samo, tylko kable jakby mniej się grzały.Danny pisze:A jak wygląda sytuacja na 2s?
pozdr
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Sebastian, to wyłącz jeszcze drag brake dla testów.
Tak jak rozmawialiśmy, dla mnie to wygląda na problem z sensorami, ew nie kompatybilne silnik i regiel, ale z chińczykami to się z tym jeszcze nie spotkałem.
a kabel sprawdzałeś?
Tak jak rozmawialiśmy, dla mnie to wygląda na problem z sensorami, ew nie kompatybilne silnik i regiel, ale z chińczykami to się z tym jeszcze nie spotkałem.
a kabel sprawdzałeś?
- zipi
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1797
- Rejestracja: 2012-07-20, 05:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Czernikowo
- Podziękował : 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Iveco 8x8 Truck Trial
Po bardzo długim czasie, udało mi się opanować temat.
W piątek przyszło kilka nowych regulatorów z HK.
Od wczoraj z małymi przerwami walczyłem z napędem.
kilka aparatur, powroty do ustawień fabrycznych, parowania bindowania i się udało
Zależało mi aby uruchomić na aparaturze drążkowej ze względu na moduł świetlno-dźwiękowy.
W piątek przyszło kilka nowych regulatorów z HK.
Od wczoraj z małymi przerwami walczyłem z napędem.
kilka aparatur, powroty do ustawień fabrycznych, parowania bindowania i się udało
Zależało mi aby uruchomić na aparaturze drążkowej ze względu na moduł świetlno-dźwiękowy.