Ford M656
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Ford M656
Powiedzmy że remont Forda zakończony
Ogarnąłem 4 przednie kółka, podwójna wkładka z pianki o twardości T35 + do tego usztywnienia na boki z czegoś podobnego do karimaty i jak dla mnie efekt zadowalający.
Jedyny problem to śrubki od przykręcenia pierścieni na felgach trochę za mocno wystają i zaczepiają o ramię zwrotnicy... Albo delikatny szlif zwrotnicy czego wole uniknąć lub wymiana śrubek ... zobaczę jeszcze czy hex 5mm nie załatwi sprawy
Ogarnąłem 4 przednie kółka, podwójna wkładka z pianki o twardości T35 + do tego usztywnienia na boki z czegoś podobnego do karimaty i jak dla mnie efekt zadowalający.
Jedyny problem to śrubki od przykręcenia pierścieni na felgach trochę za mocno wystają i zaczepiają o ramię zwrotnicy... Albo delikatny szlif zwrotnicy czego wole uniknąć lub wymiana śrubek ... zobaczę jeszcze czy hex 5mm nie załatwi sprawy
- Pixel
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 2687
- Rejestracja: 2015-09-26, 13:46
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: okolice Łodzi
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 10 razy
Re: Ford M656
Plastikowe ramię to się samo dotrze, chyba, że mocno haczy...cina pisze:Jedyny problem to śrubki od przykręcenia pierścieni na felgach trochę za mocno wystają i zaczepiają o ramię zwrotnicy...
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 477
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
Re: Ford M656
wow, koła nieźle przemyslane i pracochłonne, a próbowałeś innych śrub z niższym profilem łba ?
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Ford M656
Widzę że hex 6mm załatwia sprawę. W pierścieniach nie ma frezowanych otworów na śruby stożkowe, nie chciało mi się bawić ...
Nie wiem czy nie za twarde te kółka wyszły z przodu na Wildze się zobaczy
Nie wiem czy nie za twarde te kółka wyszły z przodu na Wildze się zobaczy
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 477
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
Re: Ford M656
cina pisze:Widzę że hex 6mm załatwia sprawę. W pierścieniach nie ma frezowanych otworów na śruby stożkowe, nie chciało mi się bawić ...
Nie wiem czy nie za twarde te kółka wyszły z przodu na Wildze się zobaczy
no no najpierw testy a na wildze finał projektu
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Ford M656
W miarę łatwo i bezproblemowo skręciłem te 4 kółka na przód z podwójna pianką i usztywnieniem na bokach. Jak bym ktoś chciał to pewnie jeszcze 1cm gąbki by spokojnie do środka upchał. Koła są i na razie nie zamierzam ich rozkręcać .
Jeszcze muszę luzy na półosiach skasować i chyba koniec.
Jeszcze muszę luzy na półosiach skasować i chyba koniec.
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Ford M656
Super wyszło
Michał, a jaką szerokość udało Ci się na tych felgach uzyskać?
Co do twardości, to przy masie ciężarówek, przód zawsze robimy twardszy, bo jak zbyt miękko, to skręca jeszcze gorzej niż normalnie
Michał, a jaką szerokość udało Ci się na tych felgach uzyskać?
Co do twardości, to przy masie ciężarówek, przód zawsze robimy twardszy, bo jak zbyt miękko, to skręca jeszcze gorzej niż normalnie
- RockyRider
- Adept / AT!
- Posty: 477
- Rejestracja: 2016-07-15, 23:06
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował : 1 razy
- cina
- Weteran / AT!
- Posty: 2490
- Rejestracja: 2013-09-08, 18:34
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Konstantynów
- Podziękował : 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
Re: Ford M656
W Bytomiu model znów był na OSach. Wliczając drogę z góry na dół na OS i z powrotem przejechał jakieś niewyobrażalne ilości metrów . Po zsumowaniu pakietów po ponownym ładowaniu wyszło że FORD skonsumował 7200 mAh.
Trwają jakieś drobne prace porządkowe przy modelu, jakiś UP po urlopie :W
Trwają jakieś drobne prace porządkowe przy modelu, jakiś UP po urlopie :W
- czayo
- Dinożarł / AT!
- Posty: 3734
- Rejestracja: 2011-01-05, 14:30
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 48 razy
Re: Ford M656
Bardzo umiarkowanie bym powiedział
W zamierzchłych czasach, mój rekord to 8000mAh tylko w sobotę. Same OSy, i nic więcej. Jeździł wtedy na tym 100A reglu który masz ode mnie.
Więc zdecydowanie bardziej ekonomiczny jest
W zamierzchłych czasach, mój rekord to 8000mAh tylko w sobotę. Same OSy, i nic więcej. Jeździł wtedy na tym 100A reglu który masz ode mnie.
Więc zdecydowanie bardziej ekonomiczny jest