LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
- Zbyszek
- Teoretyk
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:27
- Imię: Zbyszek
- Lokalizacja: Oborniki wlkp
- Podziękował : 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Na łonie natury ładnie się prezentuje ten - zadefendertornik - lakierek jeszcze błyszczy jak .....
A jak właściwości jezdne na oryginalnym silniku , i oponkach ?
Bo Ramp wymieniał silnik na wolniejszy .
A jak właściwości jezdne na oryginalnym silniku , i oponkach ?
Bo Ramp wymieniał silnik na wolniejszy .
- maruda325
- Teoretyk
- Posty: 94
- Rejestracja: 2017-07-23, 13:28
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: London
- Podziękował : 1 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Piękne fotki. Jak będę w terenie też muszę coś popstrykać.
Mój też jeszcze 100% fabryczny. Ale to się zmieni
Mój też jeszcze 100% fabryczny. Ale to się zmieni
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Zbyszku - wiem, że Ramp wymieniał silnik i nie do końca wiem dlaczego? Jedyne co mi teraz przyszło do głowy, to że może miał zasilanie 3S i dlatego Defek mu zaiwaniał nieco za szybko.
Oczywiście to kwestia indywidualnych odczuć i oczekiwań - ja w każdym razie miałem dzisiaj pakiet 2S - tajemnicy nie zdradzę, jak powiem, że filmik jakiś tam będzie I nie miałem wrażenia aby model był za szybki. Natomiast zakochałem się w skrzyni dwubiegowej - może tego Iwonka nie przeczyta
2 biegi, to bajer który mi dzisiaj dawał sporo frajdy i w różnych sytuacjach okazywał się bardzo przydatny. Zaskoczony byłem w miarę przyzwoitą precyzją silnika szczotkowego, ale daleko mu do bezszczotki. Gorzej z kultura pracy silnika - odwykłem już od pisków i jęczeń, które sa przypadłościa szczotek Mam wolnego Goat-a, to pewnie w którymś momencie podmienię silnik i ESC.
O kwestiach technicznych będę pisał więcej w garażu, ale:
1. oponki miękkie, z fajnej kleistej gumy, na piaszczystym terenie jak dziś, to nic do końca się nie sprawdza, ale źle nie było
2. koła koniecznie do modernizacji - nie dziw, że na mało którym filmie na YT TRX jest na oryginalnych kołach - opony klejone do plastikowych felg, całość bardzo lekka i ewidentnie brakuje dociążenia dołu
3. jazda z takim prześwitem (za sprawą zwolnic), to sama przyjemność
Oczywiście to kwestia indywidualnych odczuć i oczekiwań - ja w każdym razie miałem dzisiaj pakiet 2S - tajemnicy nie zdradzę, jak powiem, że filmik jakiś tam będzie I nie miałem wrażenia aby model był za szybki. Natomiast zakochałem się w skrzyni dwubiegowej - może tego Iwonka nie przeczyta
2 biegi, to bajer który mi dzisiaj dawał sporo frajdy i w różnych sytuacjach okazywał się bardzo przydatny. Zaskoczony byłem w miarę przyzwoitą precyzją silnika szczotkowego, ale daleko mu do bezszczotki. Gorzej z kultura pracy silnika - odwykłem już od pisków i jęczeń, które sa przypadłościa szczotek Mam wolnego Goat-a, to pewnie w którymś momencie podmienię silnik i ESC.
O kwestiach technicznych będę pisał więcej w garażu, ale:
1. oponki miękkie, z fajnej kleistej gumy, na piaszczystym terenie jak dziś, to nic do końca się nie sprawdza, ale źle nie było
2. koła koniecznie do modernizacji - nie dziw, że na mało którym filmie na YT TRX jest na oryginalnych kołach - opony klejone do plastikowych felg, całość bardzo lekka i ewidentnie brakuje dociążenia dołu
3. jazda z takim prześwitem (za sprawą zwolnic), to sama przyjemność
- Ramp
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.
Wysłane z mojego S30 przy użyciu Tapatalka
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.
Wysłane z mojego S30 przy użyciu Tapatalka
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
To mnie cieszy taka informacja - może byłem nieco skażony licznymi filmami z YT, gdzie bardzo często próbuje się udowodnić - tylko nie wiadomo po co - jaki to TRX-4 jest lub jaki może być szybki. Chyba komuś coś się pokręciło, może dlatego że Traxxas w zasadzie nie miał w swoim portfolio dotychczas takiego modelu i nie wszyscy miłośnicy marki wiedzą co się z tym robiRamp pisze:Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.
Widziałem wczoraj film, gdzie gość kręci szalone bączki TRX-em (nawiasem mówiąc ze zmienioną budą) i w komentarzach, ktoś zadaje mu pytanie ktoś po co kupił ten model do takiej jazdy? I fakt, bo kto jak kto, ale Traxxas ma całą gamę świetnych modeli do szybkiej, szalone, szalonej i innych odmian tego typu jazd
O nawet znalazłem
Ale niestety jest też i taki co profanuje Defka
@Ramp - a polecisz mi co to teraz jest "w modzie" lub w rozsądnej cenie jak mówimy o 55T? Moje ostatnie 55T to klasyk Integy - 10 lat temu, cały trialowy świat na tym jeździł
- Ramp
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Nie wiem jak kto, ale ja mam takie cóś:
http://www.rc4max.com/silnik_szczotkowy ... 30528.html
Głównym kryterium wyboru była dostępność... od ręki.
Obiło mi się o uszy, że Jamnik takie silniczki używa i jest zadowolony.
http://www.rc4max.com/silnik_szczotkowy ... 30528.html
Głównym kryterium wyboru była dostępność... od ręki.
Obiło mi się o uszy, że Jamnik takie silniczki używa i jest zadowolony.
- Jakoob
- YOTA Maniak / AT
- Posty: 2641
- Rejestracja: 2011-10-10, 13:50
- Imię: pije Kuba do Jakuba
- Lokalizacja: WPR
- Podziękował : 23 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Na pierwszym filmiku wytrzymałem 20 sekund... drugi był za krótki Wojtek, fajnie że podałeś linki do tych filmów ale jak sam wiesz '' głową muru nie przebijesz '' no chyba że ze względu na wiek to wtedy przepraszam. Na poważnie tym razem, i tak chyba widać sporą poprawę jeśli chodzi o wiedzę pod kątem zastosowania modeli RC, dostępność w kraju też chyba wpływa pozytywnie na możliwości wyboru tego jedynego najukochańszego a potem następnego i jeszcze jednego więc tych driftujących trialowych spotyka się już dość rzadkozotornik pisze:To mnie cieszy taka informacja - może byłem nieco skażony licznymi filmami z YT, gdzie bardzo często próbuje się udowodnić - tylko nie wiadomo po co - jaki to TRX-4 jest lub jaki może być szybki. Chyba komuś coś się pokręciło, może dlatego że Traxxas w zasadzie nie miał w swoim portfolio dotychczas takiego modelu i nie wszyscy miłośnicy marki wiedzą co się z tym robiRamp pisze:Wojtku- jeździłem na 2s...
Co do kultury pracy silnika: spróbuj podmienić go na 55t I wtedy pogadamy. U mnie wymiana spowodowała, że na wolnych obrotach jest cichutki nie słychać praktycznie nic.
Widziałem wczoraj film, gdzie gość kręci szalone bączki TRX-em (nawiasem mówiąc ze zmienioną budą) i w komentarzach, ktoś zadaje mu pytanie ktoś po co kupił ten model do takiej jazdy? I fakt, bo kto jak kto, ale Traxxas ma całą gamę świetnych modeli do szybkiej, szalone, szalonej i innych odmian tego typu jazd
O nawet znalazłem
Ale niestety jest też i taki co profanuje Defka
@Ramp - a polecisz mi co to teraz jest "w modzie" lub w rozsądnej cenie jak mówimy o 55T? Moje ostatnie 55T to klasyk Integy - 10 lat temu, cały trialowy świat na tym jeździł
- Ramp
- Wtajemniczony / AT!
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2012-01-16, 22:54
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował : 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Mnie cała operacja zajęła jakieś 35 minut od wyjścia z domu do uruchomienia T-Rexazotornik pisze:O ową dostępność od ręki mi też bardzo, ale to bardzo chodzi - nie ma na co czekać, czas ucieka
Komentując filmiki z linków: z własnego doświadczenia wiem, jak wygląda zakup pierwszego modelu przez nowicjusza: pal diabli jak jeszcze zapyta kogoś doświadczonego i posłucha rady, a jak nie posłucha to kupuje taki offroadowego truggy w stylu Savage a potem próbuje trialować. Albo z Axiala SCX chce zrobić śmigacza z docelową prędkością 90 km/h (takiego jednego znam osobiście )
Ale: kto bogatemu zabroni?
P.S Silnik nie ma kabelków.
Wysłane z mojego S30 przy użyciu Tapatalka
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Z tych kuriozalnych filmów, płynie z pewnością jedna informacja - zwolnice dają radę
Nie no ja wiem, że każdy robi z modelem co uzna i co mu sprawia frajdę. Tak tylko nieco śmiesznie wygląda driftujący Defender
No i czasem modelu szkoda, jeśli on nie do tego stworzony.
Nie no ja wiem, że każdy robi z modelem co uzna i co mu sprawia frajdę. Tak tylko nieco śmiesznie wygląda driftujący Defender
No i czasem modelu szkoda, jeśli on nie do tego stworzony.
- zotornik
- Dinożarł / AT!
- Posty: 13469
- Rejestracja: 2006-11-03, 12:57
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował : 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 161 razy
Re: LR Defender 110 by zotornik (TRX-4)
Z zamierzchłych czasów zostały mi przewody z złączkami wsuwkamiRamp pisze:P.S Silnik nie ma kabelków.